Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Begin deze week de foutmelding emissiesysteem controleren. Motor loopt verder goed en houdt niet in.
Uitgelezen is foutcode DF297 en foutcode gewist. Een melding over...
14 dagen geleden vertrokken wij met onze espace 1.9 dci en een kleine caravan (3 personen) voor het derde jaar naar de kust.Heb onderweg 3 keer vlug op de pechstrook moeten gaan omdat de motor in noodloop ging.Na aankomst ginder laten uitlezen bij...
Begin deze week de foutmelding emissiesysteem controleren. Motor loopt verder goed en houdt niet in.
Uitgelezen is foutcode DF297 en foutcode gewist. Een melding...
Sinds ruim twee jaar hebben wij een Grand Espace 2.0T uit 2004 Expression en waren tot voor kort zeer tevreden.
NA de laatst grote beurt in december waarbij onder ander de Lamda Sonde NGK is vervangen verbruikt ze echter exceptioneel veel benzine....
Hallo
Ik heb een espace 4 2.0 diesel waar we gisterenavond mee zijn komen te staan op de snelweg. Auto is net mee naar Spanje geweest en is prima gegaan, vlak daarvoor beurt gehad. Heeft 200.000 km gelopen. Gisteren kort na vertrek bij vrienden...
Even een kort vraagje:
Ik moet nieuwe bougies, maar de vraag is welke?
- Renault schrijft gewoon een serie voor, zal vast goed zijn.
- anderen roepen dat je bij LPG speciale lpg-bougies moet hebben.
Model/uitvoering : Grand Espace
Bouwjaar : 2005
Brandstof : benzine
Als ik bij mijn espace het filter en de kap boven de motor verwijder, zie ik een gewapende slangetje lopen van voor naar achter, overgaand in een haaks rubber of siliconen...
Afgelopen meivakantie op de terugweg hadden wij het volgende probleem. Bij bergop rijden (Gothard tunnel) ging de auto in de noodloop en gaf de storing “inspuitsysteem defect” (4x achter elkaar). Het rare is dat we het hele jaar in Nederland er geen...
Ik heb een Renault espace IV uit 2006 het is een 3.0 v6 cdti heeft 200000 kilometer op de teller
Ik heb een vraag waar zitten de gloeibougie's ik wil die testen omdat ik elke keer als ik ga rijden inspuiting controleren...
Wij zijn nu een week de eigenaar van een Espace 3.5 uit 2006 met 84000km op de teller. Mooie auto met erg veel luxe. Maar sinds we hem hebben al 3 keer...
Van mijn Espace 3.5 V6 uit 2006 wil ik de Multieriem en spanrol vervangen.
Als ik het rechtervoorwiel en binnenschermen verwijder zou ik er voldoende bij moeten kunnen komen?
De spanrol zorgt voor de juiste riemspanning?
Zijn er nog andere...
Welke soort olie zou het beste zijn voor mijn Espace 2.0T uit 2003?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen de onderstaande soorten..
- Shell Helix Ultra AV-L 5W30.
- Shell Helix Ultra Extra 5W30.
Of welke olie zouden jullie adviseren?
Tevens de vraag...
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Espace 4 van juni 2006. Het is een 3.5 V6.
Nu wil ik de koelvloeistof vervangen. Hoe ga ik te werk en waar moet ik zoal op letten?
Groetjes Michel
Heeft iemand wel een de stekker van de LMM losgehaald bij een 2.2 Dci motor? Ik heb een tekeningetje gevonden waar dat ding opstaat alleen als ik hem daar...
Hulp gezocht: ik ben op zoek naar een betaalbare motorsteun rechts, het zou om ´onder en boven ´gaan. de dealer biedt me 3 delen die heel duur zijn ( een soort vork, een reactiestang en een rond geval ) en de...
Sinds enige tijd verbruikt de spas soms ineens benzine met sloten tegelijk. Sinds ik geen snelle auto meer heb en alleen de spas nog maar heb rij ik als een dweil en heb een nieuwe hobby gevonden in zuinig rijden. Tja, je moet toch...
hallo
wij hadden een grote rit gedaan van een 300 km door en terug
thuis gekomen en niks gemerkt en gehoord
nu de dag erna s'morgens wilde ik mijn zoontje naar de voetbal brengen en starte ik de motor en toen ik vertrok zat er een luid getik aan...
Heb talloze keren melding INSPUITSYSTEEM DEFECT op display gezien, storing veelal bij starten, is weg na uitzetten motor en 5 minuten wachten.
Heel soms ontstaat melding ook als ik behoorlijk snel...
Hallo, ik ben Serge en ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb sinds ongeveer 3 maanden een Espace IV, 3.5 v6, een heerlijke auto. Ik heb nog nooit zo'n lekkere auto gehad!
Hij heeft wel veel gereden, 279.000 km, waarvan ik er zelf 9000 heb gereden de...
Mijn katalysator schijnt niet meer te werken. Het uitgangsvoltage van de tweede Lambda sensor pendelt met de eerste sensor mee. De kat zit niet verstopt (200km/u) lukt nog wel. Viergastest ben ik ook niet bang voor. Dus ideetje. Een sleeve om de...
hallo
zoals de titel het al zegd is dit ook even mijn vraag
of een 2.2dci motor van een espace 3 ook in een espace 4 past of er aanpassingen nodig zijn of het totaal anders is
Beste leden,
Heb sinds kort een Espace met een 3.0 dci motor. Nu rookt deze motor nogal en heb ik het vermoeden dat de EGR klep hier de boosdoener van is. Alleen waar zit die klep.
Mijn vraag is dan ook of iemand weet waar de EGR klep zit bij de 3.0...
Wie kan mij vertellen of de MAP sensor altijd aangesloten zit op een vacuumslang.
Deze hangt bij mij los (wel met bedrading) maar zie geen slang.
Motor is kort geleden vervangen.
Mijn Espace IV 2.0T rookt en stinkt. Vooral na korte ritten komt er rook vanonder de motorkap, het ruikt als verbrande olie (zeker géén verbrand rubber/plastic). Als ik de motorkap niet open doe komt de rook bij de voorwielen vandaan. Als ik de...
1.Kan je met zekerheid olieverbruik van de motor meten met een viergasmeting?
2. Als de motor duidelijk hoorbaar pingelt, waarom krijg ik dan geen foutmeldingen?
Is het mogelijk dat de motor pingelt en geen fout...
Model/uitvoering : Renault Grand Espace 3.5 V6
Bouwjaar : 2003
Brandstof : benzine
heb een paar keer een storing gehad met de mededeling inspuitsysteem defect. Uitlezen met OBD levert een P0340 op= nokkenassensor bank A. Uitlezen met clip...
Beste lezers,
Ben opzoek naar een werkplaatshandboek voor de Espace, kan wel die oude vinden met de platte lampen maar ik heb de nieuwe lampvorm en de motor klopt dan ook niet met de plaatjes. Bovendien is...
Vrienden van ons zijn halverwege de vakantie gestrand met hun Espace (2005) met een 2.2 dci motor. Conclusie: nieuwe motor nodig (korte samenvatting). Kan iemand een (groffe) indicatie geven aan welke kostenpost ze moeten denken?
Volgens het instructieboekje bij de Espace 2.2 Dci van 2005 kan je de motorcode en identificatie vinden op een sticker die gekleefd zit op/onder de motorafdekplaat bovenop het blok. Nu zit daar inderdaad een sticker, maar door het schuren op de...
vanmorgen stond ik midden in Oegstgeest stil met de Espace .. veel rook uit de motorkap en een stuurbekrachtiging die het niet meer deed . de hele multi riem is er afgeslipt en de pullis zitten helemaal onder het vloeibare rubber .. alle pullies...
Hallo, na jaren vrijwel probleemloos met een 3.0V6 gereden te hebben nu de overstap gemaakt het nieuwere model 3,5V6.
Deze rijdt ook weer prima, heeft alleen de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum