Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Als ik iets meer gas geef dan slaat de turbo aan maar ik hoor dan een blazend geluid net of hij valse lucht zuigt hoe zou ik dat zelf kunnen testen :think:
begin 2014 heb ik een Grand Espace 3,5 V6 op gas gekocht met 160.000 km op de klok. Tot nu toe heb ik nog niet het plezier van de auto gehad welke je mag verwachten. Elektronische foutmeldingen komen regelmatig, ESP, service en voor en de...
Renualt Espace
Bouwjaar februari 2005
Motor: 2.2 DCI
Sinds Januari 2014 startproblemen. Tijdens de skivakantie, begon de Espace moeilijk te starten. Motor draaide wel rond maar het duurde enige tijd voor dat ie startte. De week erna startte ie...
misschien dat iemand mij op weg kan helpen..
Sinds een aantal weken begint de motor 1.9 dci in te houden bij het optrekken.
Gebeurt voornamelijk als je afremt en dan weer gas geeft (bijvoorbeeld bij een bocht of rotonde)
Motor houd in of...
lang geleden maar onze Renault Escpace 3.0 Dci is gewoon een lekkere en betrouwbare auto geweest.
nu al 205000 km ! Met 4 kids al heel wat heerlijke vakantie kilometers gemaakt.
Nu heeft hij een nare rammel rechts onderin, best te horen bij...
Ik wou ff de brandstoffilter vervangen van onze renault espace benzine uit 2004.
De auto op de brug maar ik kan hem niet vinden, echt alles afgezocht.
De benzine slangen gevolgd van het blok tot aan de tank.
Zou het kunnen dat er geen zit of...
Bestaan er tabellen welk onderhoud dient te gebeuren op 130.000 km? De Espace is duur in onderhoud, en bij de garage is er een mentaliteit dat er altijd wel...
ik ben in het bezit van een Espace 16v van 2005 op LPG KM-stand 285.000. Sinds enige tijd houdt de auto in bij het wegrijden en stottert bij het vlot optrekken/doortrekken. Dit doet hij zowel op benzine als LPG. Ik heb de bougies...
Mijn espace van 2004 hapert bij het gas geven, dan moet ik 1x pompen om terug de trekkracht van de motor te krijgen.
Het is een 1.9dci diesel.
Ik dacht de pedalen, blijkbaar werken deze met contacten.
Of de esp dat niet optimaal...
Gasellende
Help! de gaskabel van mijn Renault ESPACE 1998 automaat is gebroken en dealer zegt dat hij niet leverbaar is. :(
weet iemand een oplossing? Misschien provisorisch repareren, maar het ziet er ingewikkeld uit met twee kabels. :discuss:
En...
Mijn Espace heeft officieel een olie verversinterval van 30.000 km. Nu lees ik hier en daar nog weleens het advies om dit te halveren naar 15.000 km omdat de...
Voor m'n Espace 3.5 V6 uit 2006 werd geadviseerd om 0W-40 te gebruiken. Later hoorde ik dat het niet de juiste olie is i.v.m. olieverbruik? Specificaties zijn SAE 0W40 C2, C3 en API SM/CF. Het merk is Castrol. Het lijkt me wel een goede olie is ook...
Van mijn Espace IV Initiale is de motor helaas overleden. Kocht de auto 3 jaar geleden met tellerstand 95000,
inmiddels 155000.
Een drijfstanglager heeft het begeven (motor gebruikte al enige tijd vrij veel olie: 1Ltr/1000km).
Na demontage van de...
Mijn espace 2.0t benzine uit 2003 geeft wanneer de motor nog niet warm is een ratelend geluid.
wanneer de motor warm is hoor je het nauwelijks meer.
De espace vebruikt ook behoorlijk wat olie (3 liter op 5000 km).
Mijn garage geeft aan dat de...
Heb na 9000 km 750 cc motorolie moeten bijvullen. Op zichzelf is dat niet erg. Mijn vraag is meer uit nieuwsgierigheid...
Bij mijn vorige Espace met dezelfde motor moest ik tot 30k ook olie bijvullen. Daarna heb ik nooit moeten bijvullen tussen de...
Dag Forum,
sinds twee weken heb ik een gr.espace 2.2 diesel gekocht van de eerste eigenaar. :D
fantastische wagen, maar maandag gin het mis!
op de snelweg met 130 km/uur brak de multi riem net in een bocht en bijna uit een tunnel .
gelukkig niets...
Onder het rijden als je dan koppeld blijft het gas in hogere toeren draaien is daar zelf iets aan te doen bv smeren
Zo ja waar kan ik dat vinden in de motor ruimte BVD
Gr Caspar
Ik heb een Renault espace benzine uit 2003 waar ik laatst behoorlijk wat kosten aan heb gehad.
Ik wist dat de turboslang vervangen moest worden en heb daarbij gevraagd om het gasklephuis schoon te maken.
Ik had onderweg meldingen elektronische...
Na het vervangen van de bobines en enkele pakkingen loopt de auto nog niet lekker. Is begonnen met een p0350 storing. Nu loopt hij nog slechter en geeft hij een p0300....
De auto:
Espace 2.0 16v. bouwjaar juni 2006. km 250.000. benzine + lpg tank
probleem in het kort:
Wanneer het benzinepeil lager komt, volgens de indicator op het dashboard, dan twee strepen + reservestreep, zeg 20 -25 liter nog in de tank, beginnen...
Enige tijd geleden is de thermostaat vervangen. Dit nadat ik had stilgestaan met een oververhitte motor. Sinds die tijd geen oververhitte motor meer, maar wel iets anders....
Goedemiddag, mijn renault espace uit 2004 (2.0 turbo benzine) schiet telkens wanneer je het gas goed intrapt in de noodstand. Er is nauwelijks trekkracht. Bij het uitlezen geeft deze de volgende melding: df 569 code. We hebben inmiddels de...
Ik heb een heel raar probleem als ik de auto start waarbij de moter nog warm is van de vorige rit, dan valt de auto na 10km rijden in de veiligheidsmodus. ik moet dan de auto uitzetten en...
Heren...
Kan iemand mij vertellen wat voor onderdeel dit is en waarvoor het dient ? ( zie foto)
Het onderdeel zit nabij de nieuwe egr klep die vorige week onderweg naar vakantieadres in Italie is vervangen.
Motor stopte er mee op de duitse...
Ik rijd een grand espace uit 2003 met een 2.0t motor, via verschilkende websites eens gezocht of deze motor geschikt is voor de nieuwe e10 brandstof, kortom is niet echt duidelijk geworden. Iemand ervaring of suggesties met waar je deze info...
Onze Espace 2.0T van 2006 had deze zomer merkwaardige storingen, zelfs tijdens het rijden schoot hij te pas en te onpas in de motornoodstand met meldingen als inspuiting controleren,handrem controleren,emissie controleren en nog zo wat. Totaal in de...
Model/uitvoering : Espace 4 Expression
Bouwjaar : 2005
Brandstof : diesel
goedemiddag, kan iemand mij a.u.b uitleggen hoe ik de turbo olie retourleiding van mijn Espace kan verwijderen, zonder dat ik de halve auto moet afbreken, heb er al onder...
Ik ben opzoek naar een motor schema waar alle sensor s zitten op de motor want er wordt overal vertelt over sensors maar als je niet weet waar ze zitten kan je ook...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum