Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
vanmorgen stond ik midden in Oegstgeest stil met de Espace .. veel rook uit de motorkap en een stuurbekrachtiging die het niet meer deed . de hele multi riem is er afgeslipt en de pullis zitten helemaal onder het vloeibare rubber .. alle pullies...
Hallo, na jaren vrijwel probleemloos met een 3.0V6 gereden te hebben nu de overstap gemaakt het nieuwere model 3,5V6.
Deze rijdt ook weer prima, heeft alleen de...
ik ben de Espace een beurtje aan het geven. Heb afgelopen weekend olie+filter vervangen.
Ik heb op internet ook luchtfilter,interieurfilter en bougies gekocht. Dan is de Espace weer vakantieklaar :-)
Vorige week las ik ergens in het forum enige ervaringen met het tanken van Shell V-Power (en of andere premium brandstoffen). Lager verbruik, beter aan het gas etc
Afgelopen week heb ik de tank eens volgegooid met V-Power en tot op heden ruim 300km...
Onze 2.0T motor sputtert nogal tegen wanneer je probeert snel te accelleren. Normaal optrekken is geen enkel probleem, maar wanneer je het gaspedaal wat dieper intrapt gaat de motor schokkering doen. Onder alle andere omstandigheden is er niets aan...
Deze week gaat onze 3.5V6 /2003 / 150.000km op voor zijn APK keuring.
Vorig jaar rond deze tijd hebben wij de auto gekocht bij 138.000km-er, afgeleverd met volledige beurt. Onderhoud tot dat moment 100% conform voorschrift.
Sinds vorige week ben ik eigenaar van een espace 2.2dci. Erg fijne auto. Er is maar één probleempje: de auto maakt als je flink gas geeft vanaf 2000 toeren nogal een ronkend geluid, een beetje alsof er een sportuitlaatje onder zit. Ik heb inmiddels...
Vorig jaar had onze espace (IV 2.2 dci uit nov 2003 190.000km) de melding inspuitsysteem defect. Na het vervangen van de verstuivers was dit voor 3 maanden verholpen, vervolgens is de EGR-klep vervangen. Hierna een tijd lang geen problemen meer...
Renault Grand Espace bouwjaar 2005 2,2 DCI Automaat
Beste Renaulr rijders,
Afgelopen vrijdag (13-04-2012), ja vrijdag de 13e....gestrand met mijn Espace. Motor begon met een heel raar getik, paar kilometer mee gereden en toch besloten de auto stil...
Vorige week na veel zoeken onze nieuwe Espace 2.0 T Dynamique uit eind 2006 opgehaald. Geweldige ruime auto. Echter er bleken al snel twee dingen, tijdens het schakelen van bijvoorbeeld vier naar drie - of twee naar drie is het net of de...
Model/uitvoering : grand Espace
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel 2.2
mannen,
gisteravond laat ben ik stilgezet door een ratelend geluid rechtsvoor in de motor :mrgreen:
anwb heeft gekeken en niets aan de buitenkant gezien
het leek wel of er een...
mannen
gisteravond laat ben ik stilgezet door een ratelend geluid rechtsvoor in de motor
anwb heeft gekeken en niets aan de buitenkant gezien
het leek wel of er een...
van mijn espace 2.2 dci zijn de drijfstanglagers kapot. Nu beweert de garage dat ik met te laag oliepeil heb gereden ( :evil: ) terwijl ik dit minimaal een keer per maand heb gecontroleerd via peilstok en de indicator bij starten heeft nooit meer...
Beste allemaal,
Ik heb die russek espace manual gekocht maar zie geen goede tekening van de F4R motor. Ook vind ik de fout vinding erg slecht beschreven.
Kan iemand helpen?
Groet
Hallo, Ik heet Remco en eigenaar van een Espace IV met 146000 op de teller.
Sinds kort hebben we een probleem ermee. Als je aan het rijden bent dan valt opeens het vermogen weg en bijft de motor tussen de 2,5 a 3000 toeren draaien. Je kan geen gas...
ik heb een grand Espace 3,5 v 6 en er is een schroefje in het motor blok gevallen ,ergens van een plaat aan de bovenkant van de motor ... en nu is de vraag wie heeft dit ook gehad ik ben op zoek naar een zelfde fout van de renault en kijken of ik de...
Model/uitvoering : grand espace
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
ik heb een vraag ik ben opzoek naar mansen die hetzelfde hebben meegemaakt als ik nu heb , en dat is dat er een schroefde inmijn motor is gekomen en dit mijn motor flik heeft...
Ik heb een Espace 1,9dci uit 2005 en bij 195.000km motor begeven. Hierna zelf met hulp een okasion motor met 73.000km in gebouwd.
Motor start gelijk echter bij ongeveer 2500t/m en dan versnellen houdt hij even in en gaat dan soms wel en dan niet...
ik heb de volgende problemen
afgelopen zomer voor het eerst met de caravan weggeweest sindsdien bij sportief optrekken zwarte roet pluim.
nu heb ik ook het volgende probleem als ik 55km bij ongeveer 2500 tpm in zijn 3 rijd reageerd het gaspendaal...
Ik ervaar sinds kort hetvolgende:
bij koude start lijkt het alsof de motor ietsiepietsie later aanslaat dan voorheen (ttz voor die vreselijk winterkou :D)
zodra hij aanslaat draait hij mooi rond, alleen duurt het erg lang om op...
Vandaag met mijn Grand Espace IV 3.0dci 2003 op weg naar Stockholm. De auto loopt perfect, maar na een tankbeurt in Denemarken ontstaan er problemen. Als ik vol gas geef stottert de auto hevig, en lijkt te verzuipen. Zodra ik slechts een beetje gas...
Sinds een paar dagen iets heel vreemds aan de hand met de auto van mijn vrouw. Na het schakelen (in voornamelijk vanaf 3e versnelling) en flink gas geven, lijkt het net alsof de wielen doorslippen en...
ik heb een renault espace 4 fase 1 bouwjaar 11-2002 met 2.0t motor, 270d. km gelopen. In 2007 is er een nieuwe kop op gezet door vorige eigenaar, ik heb hem nu 2 jaar. Het probleem, de motor stottert op lpg alleen als de motor koud is, zodra...
Een maand geleden is mijn espace (2005) naar de garage geweest (ik weet niet of het ermee te maken heeft). Nu hoor ik opvallend het turbo geluid (volgens kenners maken sommige auto af fabriek meer turbogeluid dan de mijne). Rustig op 200o rpm rijden...
Ik heb gisteren een mooie Grand Escpace 3.5 V6 automaat uit 2007 gezien. Onder de motorkap trof ik echter witte aanslag aan.
Wat zou dit kunnen zijn/betekenen en is dit normaal voor een Espace uit 2007 kan ik hiermee grote problemen...
Ik rijd sinds 4 maanden met een Espace uit 2004. Prachtige auto, rijd erg fijn, MAAR
Een maand geleden reed ik met een caravan rustig 80 km/u in de zesde versnelling en ineens een knal. Ik was bijna thuis en de motor liep goed, nergens rook...
Model/uitvoering : _espace
Bouwjaar : _2008
Brandstof : _diesel
Martende
ik heb een week of zes geleden mijn espace 2.0 dci / 2008 laten tunen bij Zip Tuning op advies van mijn dealer, bij het inlezen van de nieuwe software was de...
Dit weekend de auto eens helemaal gewassen en tevens ook de motor die vies was schoongemaakt. Dat laatste had ik beter niet kunnen doen; blijkbaar toch wat water geknoeit. Heb nu allerlei melding op het display van esp/airbag en service . Krijg de...
Het is zover, ook de motor van mijn Espace 3.0 Dci heeft het begeven na 230.000 km. :cry2:
Nu vindt ik de auto zo lekker rijden dat ik er (ondanks de bekende problemen) wel een nieuwe of gereviseerde motor in wil plaatsen. Heeft iemand een idee...
Dit weekend opweg naar de supermarkt schiet de auto ineens in een noodloop, waarbij de hele kerstboom op het dashboard aan gaat en de melding service gaat knipperen. De auto rijd alleen nog stapvoets en schakelt niet meer. Mijn vrouw is zo naar een...
Hoi
Heb een espace 2.0 16V van 01-2004 en nu ben ik gewend dat de luchtslang (van de luchtfilter) ergens richting de grill loopt om daar de verse lucht aan te zuigen.Nu ligt bij deze auto de slang naast de accu met een rubber afwerking om de slang...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum