Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Twingo wilde gistermorgen niet starten, de startmotor gaat wel rond maar hij pakt niet aan.
Gisteravond met de tweede sleutel opnieuw geprobeerd en toen starte hij wel.
Maar...
Ik ben op zoek naar een kleine compacte motor met automaatbak en zat te denken aan de 1,2 van een Twingo.
Op zich qua motorisering geen vragen echter wel over de automaatbak.
Welk type kun je het best nemen?, ik wil dus geen semi...
heb twee maanden geleden een twingo gekocht uit 1996. Nu merk ik dat hij onregelmatig stationair loopt. vanaf ik een klein beetje gas geef loopt hij zeer goed, tijdens het rijden is er ook geen probleem. het geluid is ook merkbaar als...
hoi ik heb een Twingo van 20 jaar oud
hij heeft moeite met starten ,en als hij dan start en ik rijd,
is het net of hij niet genoeg bezine krijgt.
dan stottert hij even ,en schiet dan als een speer vooruit,
bij het terugschakelen ,valt hij weer in...
Kunnen jullie mij vertellen of het makkelijk zelf te doen is om de kleppen te stellen van een Twingo 1.2 van 1993?
Ze zijn namelijk wel erg goed hoorbaar, vooral met koude motor.
Verder ben ik benieuwd of kleppen met teveel speling veel...
Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden heb ik regelmatig een elektrische storing in mijn Twingo. Het lampje gaat dan branden, motor valt bijna uit etc.
Drie maanden...
Ik zoek hulp bij het niet starten van mijn twingo bj 93 heb hem draaiend weggezet na vier dagen niet gebruiken doet hij helemaal niets meer ,daarna gecontroleerd het volgende ,rotor kapot verdeelkap versleten ,deze weer nieuw gemonteerd kabels ok...
Hulp gevr bij niet starten twingo bj 93 auto heeft altyd goed gereden na 4 dagen deed hij niets meer motor draaide wel rond startmotor werkte dus daarna geconstateerd dat de verdeelkap en rotor versleten waren ,deze nieuw vervangen en bekabeling op...
Model/uitvoering : _Twingo
Bouwjaar : _2002
Brandstof : _Benzine
...
Sinds ongeveer een maand is mijn vrouw in het bezit van een Renault Twingo automaat uit 2002.
Sinds een paar weken gaat het olielampje branden op het moment dat we stil staan...
Vooropgesteld: Ik ga niet zelf klungelen, auto gaat naar dealer, maar wil graag wat deskundige input.
Op gegeven moment klaagt mijn vrouw hij start niet .
Zelf op...
probleempje met een Twingo, er is per ongeluk benzine in getankt. Heel stom natuurlijk, alles al gereinigd en weer een tank vol schone diesel, MAAR,...
Hallo, Ik ben nieuw hier en ik ben een Renault/Volvo rijder (een volvo 460)
Maar mijn vraag was eigenlijk : is het normaal dat een twingo uit 1995 (de auto van mijn ma) een verbruik heeft van 1 op 4/5?
mijn ma had gister bij reserve lamp getankt en...
Model/uitvoering : Twingo
Bouwjaar : 05 - 1995
Brandstof : Benzine
Ik wil de waterpomp vervangen die maakt veel herrie,
nu vraag ik mij af of de distributieketting hieraan gekoppeld is?
Model/uitvoering : _hb
Bouwjaar : _1996
Brandstof : _benzine
hallo alemaal ik heb een renault twingo bj 96 nu moet ik de waterpomp gaan vervangen hoe kan ik dit het beste doen.gr jaap.
Model/uitvoering : _twingo
Bouwjaar : _1993
Brandstof : _benzine
Mijn Twingo slaat af tijdens het rijden willekeurig in welke versnelling en bij iedereen die er mee gereden heeft, alle onderdelen zijn vernieuwd wat kan dit zijn?
hoi heb een twingo bj 95
nu is mijn vraag mijn wagen raakt niet aan de kook maar toch werkt de vin niet en mijn kachel word wel gewoon warm iemand een idee hoe dat kan of wat er mis is ??
ps merk dat de koel water in reservoir niet warm is is dat...
Met het kouder worden valt me op dat ik direct na een koude start de multiriem wat hoor piepen.
Na 10-15 sec is dit weg. Met warme start hoor ik het ook niet.
wie o wie kan mij advies geven als ik in mijn twingo rij dan valt de motor uit en slaat hij op startonderbreking en dan slaat hij er weer af met als gevolg dat hij dan helemaal uit valt en ik opnieuw moet starten wie weet wat dit kan zijn .
mvp pvhal
Sedert enkele dagen schokt mijn twingo.
Dit gebeurd vanaf ik rond de 70 km per uur rijd
Trekt goed op enz ... , maar vanaf 4de versnelling en boven de 70 km/u begint het schokken
iemand een idee wat er mis is
Mijn vriendin haar twingo startte vandaag ineens niet meer. Ze kwam net terug van een ritje van een kilometer of 5 en kwam even mij ophalen en toen we weer verder wilden gaan startte hij totaal niet meer.
Problemen die in ieder...
Ik heb een renault twingo 1.2 van 1994 die gekeurd moet worden maar het co gehalte is veel te hoog, :dance: het co was rond de 9 we hebben een reinigingsmiddel in de benzine gedaan,de kleppen nagemeten staan ook goed, de motor flink warm gereden ik...
Als het warm weer is en mijn renault twingo uit december 2005 heeft een tijdje stil gestaan dan wil hij niet meer starten. Het lijkt nu ook met dit weer steeds een groter probleem te worden. Heb een afspraak gemaakt om hem vlgende week vrijdag te...
Zou iemand een foto kunnen plaatsen van een Twingo motor met de plek van de BDP sensor aangegeven ? Of een goede omschrijving van waar ik die sensor kan vinden ? B.v.d. !
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum