Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb 3 weken geleden bij mijn Espace de remblokken vervangen (voor en achter)
Daarna de remmen goed ontlucht maar mijn rempedaal zakt nu weg als ik hard druk.
Niet tot de bodem maar zakt wel weg. Als ik de auto uit zet en hard op...
Forumleden,
Heb een vraag over de automaatbak van mijn espace van 2004 ,2.0 16V turbo Benzine. hij grijpt een beetje abrupt in, nu zit de olie er al heeeeel lang in voor zover ik weet. dopje om ze eruit te laten heb ik gevonden, maar erin ????
ook...
Hallo ik rij sinds kort een Renault Espace IV van jan. 2006.
Vorige week zijn de winterbanden met bandenspanningssensoren onder mijn auto gemonteerd.
Auto is in onderhoud bij een algemene garage, zij konden de sensoren niet zelf inlezen dat is...
Tijdens de APK is gebleken dat de parkeerrem niet goed werkt.
Hij werkt niet op het rechter achterwiel. Ik heb het wiel eraf gehaald en gekeken of de rem erop kwam.
De unit onder de auto werkt wel....
Espace 4 Initiale Paris 2.0 Turbo aut
2005
Benzine.
Hoi,
Weet iemand of de wielnaven van deze auto door de jaren heen hetzelfde zijn gebleven.
Ik heb begrepen dat de diesels dezelfde naven bezitten. MUV de 3.0 en 3.5 Motoren
hey
ik moet dringend mijn remblokjes achter vervangen
maar aangezien er een elektrische handrem op staat
was mijn vraag of je ergens speciaals moest op letten
zodat de handrem niet plots zou opspringen als je er aan het...
Mijn vraag is of het een beetje te doen is om de centrale moer los te maken van het lager en waar de remschijf mee op vastzit. Moet dit perse met een luchttol en dop 36 of of zit het niet zo vast?? Ik heb ondertussen nieuwe remschijven liggen...
Ik heb wat problemen met mijn automaat, zodra de moter warm is (of de bak), dan begint die schokkerig te schakelen.
Olie is 1 maand geleden al ververst.
De bakcode is AW55/50
wie kan mij helpen ik wil de bak olie van me espace ververs hoeveel olie heb ik nodig??
ik hadt me laats op de brug en ik kwam dit steker tegen !!!!
is er ander vul slagentje
gaat om schakelbak 6 versnelling van 2005 175000 km op de teler
Ik vertrek binnenkort met de caravan maar ben er net achtergekomen dat bij mijn espace met afneembare trekhaak nergens een bevestiging is waar de veiligheidskabel van de caracan aankan.Is dit niet meer verplicht in belgie ?
1. Vanmorgen heb ik de wagen laten uitlijnen.
Daar zag ik onderaan de wagen,passagierskant ter hoogte van het midden van de wagen,schade.Op het eerste gezicht dacht ik aan de brandstoftank omdat deze lekte .Maar de brandstoftank zit er vlak...
Had al van de winter gemerkt, maar vanmiddag reed ik even zonder muziek in een straat vol met drempels en toen schrok ik me rot.
Ophanging kreunt als een gek. Je schaamt je er gewoon voor :oops: .
Ben even uit de auto gestapt en deze heen en weer...
Ik heb een Grand Espace 2009 2.0 DCI.
Duidelijk hoorbaar heb ik een getik aan m'n bestuurderskant voorraan.
Ik zie dat m'n torsiebar (waar de plooi begind,aan de stabilistangetjes) aansleept tegen m'n ophanging.
Hoe kan ik dit oplossen?de wagen is...
Beste,
ik wol graag een trekhaak op de espace.
ik zie er verschhillende aangeboden, bijvoorbeeld bij rameder, of trekhaakcenter
het is dan vaak een bosal of een thule
en dan voor een prijs rond de 150,- + kabelboom van 89,- dus klaar voor 240,-...
Na een avondje stappen heeft een vriendin van mijn vriendin in onze auto naar huis gereden in onze espace 2006
Eenmaal thuis aangekomen kreeg ik de mededeling dat de auto naar rubber stonk en de remschijven vuurrood waren
Wat kan er aan de hand...
Ik wil deze zomer mijn remschijven aan de voorzijde en achterzijde gaan vervangen van mijn Renault Espace IV 2.0T ??
Nu lijkt me het vervangen van ervan wel mee te vallen. Heeft iemand ervaring met het vervangen ervan die me kan...
Ik kwam er bij het vervangen van mijn motor vandaag achter dat er in de koppelingsplaat geen drukveren zitten.
Echter toen ik het vliegwiel eens goed onder de loep nam zag ik dat dit uit 2 delen bestaat. Het binnenste deel (daar waar de...
Ik rijd in een Espace 4 automaat uit 2006, 2.0T. Met de auto heb ik het volgende probleem. Soms (niet heel vaak) lijkt het alsof de remmen geblokkeerd zijn. Als ik vlak na het starten wegrijd en ik wil remmen dan is het rempedaal niet...
Ging vanmiddag even banden op spanning brengen en toe zag ik dat de linker achterband aan de buitenkant extreem veel slijtage vertoont.
De hele zijkant is gewoon kaal over een afstand van ongeveer 4cm. Aan de buitenkant zie je ook dat het rubber...
Dit weekend heb ik via mp een mooie set winterbanden gekocht op originele espace velgen.
Helaas ontbreekt de sleutel voor de boutjes van de naafkapjes.
Bij verkoop van de auto op zomerbanden is de sleutel in de auto achtergebleven.
Vier nieuwe...
De Grand Espace is voor een defecte hoge druk pomp gerepareerd, gaat tijdens de testrit de stuurbekrachtigingspomp kapot.
Blijkt dit ding voor deze motor, de PX9, een 3l V6 diesel niet eens een levertijd te kennen. Van een monteur kreeg ik de...
Beste forumleden,
Ik heb een, voor mij, niet logisch probleem met de hydraulische koppeling van mijn Renault. Onlangs viel de druk weg op het koppelingspedaal. Ik zag lekkage bij de pedaal. Hoofdkoppelingscilinder lek. Deze is vervangen, het systeem...
Sinds enige tijd valt het me op dat er ergens in de auto (lijkt van voor de bestuurder weg te komen) iets begint te brommen/trillen.
Dit treedt op vanaf ca 110km/h.
Het winterseizoen breekt weer aan en brengt weer de nodige vragen met zich mee. Ongetwijfeld is mijn vraag al vaker gesteld maar bij deze dan toch nog maar een keer. Als volgt:
Ik heb een Grand Espace bj 2003 met 17 licht metalen velgen...
Model/uitvoering : Renault espace
Bouwjaar : 2005
Brandstof :
Ik heb mijn voorste remblokken vervangen nu zakt het pedaal helemaal in.
Maar enkel als ik de motor laat draaien .
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Vorig jaar kocht ik voor onze Espace IV een set van 4 nieuwe banden , ik had toen goed mijn huiswerk gedaan en gekozen voor de Dunlop sport T maxx , deze banden kwamen als 2 de uit de test , kenmerken waren de uitstekende eigenschappen qua regen en...
Model/uitvoering : Espace IV 2.0 dCi
Bouwjaar :2006
Brandstof :diesel
Na steeds regelmatiger bijvullen remvloeistof reservoir de auto op de brug gehad. Olie aan de bak en diagnose gesteld dat de werkcylinder van de koppeling lekt.
Ik heb voor het eerst de trekhaak op mijn net aangeschafte espace gemonteerd en was aan het zoeken waar ik de breekkabel van de handrem van mijn caravan kan bevestigen. Ik kan echter nergens een bevestigingsoog vinden. Het gaat om een Westfalia...
goedenavond,
vandaag starte ik mijn espace IV uit 2003 en kreeg de melding parkeerrem defect en het driehoekje met een p ging branden.
ik heb wel de rem kunnen vrijzetten en nu blijft hij vrij staan ook als ik de motor afzet. hij gaat er niet meer...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum