Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
help ik heb in nov.2011 een gand espace gekocht 2.0 t uit 2005nu zitten hier velgen onder 225/60/16 maar de bout maat klopt niet ik kan u
nun velgen krijgen van mijn vader 225/55/17 et 50 5x 108 past dit ik hoor namelijk dat het et 42 moet zijn waar...
Sinds een paar dagen merk ik het volgende aan de automaat:
-Als je bv voor de stoplicht stilstaat met je voet op de rem, dan schokt de automaat na een paar seconden.
Net of deze van z'n 1 naar N schakelt.(of andersom)
-als je bij het weg rijden...
Model/uitvoering : Grand espace
Bouwjaar : 2004
Brandstof : diesel
dag heren,
gisteren is bij de garage de distributie riem vervangen en de remblokken van de achterwielen(na net 3000 km)
ik kreeg daar hele rare geluiden met remmen en vlak na het...
Heb kort geleden een kachelslang stuk gehad, de boel vervangen en weer afgebouwd.
Toen alles klaar was, sprong de automaat steeds in storing, uiteindelijk het probleem gevonden.
Had na de turbo de uitlaat los gehad inclusief de hitteschilden die...
Ik ben toe aan nieuwe remschijven en blokken achter. Volgens de garage moeten er achter schijven op incl lager en ABS sensorring. Op de diverse onderdelen sites kom ik...
Momenteel staat m'n Espace bij de garage voor een APK-beurtje en het jaarlijkse onderhoud. Op het lijstje stond nog het onderwerp spoorstang wat meteen gedaan wordt (tussenstand: €500). Nu bleek bij het demonteren van de spoortstang(en) dat...
Op mijn Espace uit 2008 staat een vaste trekhaak. Ik kan een afneembare trekhaak kopen van een sloper. Is dit eenvoudig te montren,? Moet de bumper eraf, bestaat hiervoor een handleiding. Electrische aansluiting is aanwezig dus dat kan gewoon...
Voor mijn grand Espace uit 2008, die momenteel op stalen velgen rijdt kocht ik een set tellus velgen. Ik begreep dat de wielbouten van de stalen velgen niet dezelfde zijn als deze voor de alu velgen. Is dit juist.
Hallo
Ik heb een espace IV 20dci waar ik sinds enkele maanden een schurend geluid mee heb als ik langzaam de oprit op stuur.
Het is een soort rubberachtige piep die je even hoort. Er zit geen speling in de stuurinrichting.
Ik heb een offerte aangevraagd bij mijn garage (geen officiele dealer) voor het vervangen van mijn remschijven en remblokken. € 828,01. Nu is dit veel geld, maar mijn vraag is of dit ook reëel is. (zie hieronder de specificatie)
Ik ben in bezit van een espace 4 1.9dci uit 2004.
nu moet ik een nieuwe aandrijfas rechts vervangen.
uiteraard moet de versnellingsbakolie daarna bijgevuld worden.
weet iemand of die gevuld moet worden?
zit er een plug om te vullen en overloopt als...
onze espace, geeft na net een grote beurt te hebben gehad, nu weer aan dat er een probleem met de remmen is, ik heb eerst maar eens vorige week de remolie bijgevuld,...
Het is misschien een hele domme vraag........
Wat is de maat van de wieldoppen van de espace???
Ze zijn heel erg aan het slijten, dus zoek nu nieuwe, niet te duur, hoeft niet van renault of een ander merk te zijn...
Wij jebben een Grand Espace 3.5 V6 uit 2003 gekocht.
Waar kan je de olie pijlen van de automaat bak?
En waar is de gele handle voor bij de OBDII stekker onder het luikje tussen de voorstoelen?
Ik kan het in het boekje nergens vinden.
Groeten
Jacco
Heeft iemand ervaring met een stuurbekrachtiging die denkt dat je nog 150 km/u aan het rijden bent maar inmiddels al weer in de stad rijdt met max 50 km/u ?
Ik heb vaak als ik van de snelweg kom dat mijn stuurbekrachtiging niet met de snelheid mee...
Ik ben op zoek naar winterbanden en stalen velgen voor mijn Grand Espace.
Natuurlijk wil ik niet (te) veel geld uitgeven dus stap ik af van de gerenommeerde merken.
Op de site www.autobandenmarkt.nl kwam ik de volgende set tegen:
Falken-Ohtsu HS-439...
Goedenavond
nu 2 dagen eigenaar van een Esapce 3.5V6 automaat. Geweldige ervaring tot op heden. Toch even een vraag,
Vanmiddag reed ik op de snelweg, 120 op cruisecontrol, tikte ik de pook vanuit de D in handmatig.
Op het infoscherm zag ik in de 4e...
vorige week was mijn kabel van de ESP/ABS sensor doormidden, vermoedelijk door een opvliegend voorwerp.
er was ook een klein gatje in de stofhoes van de cardan waaruit een beetje vet ontsnapte.
Hallo,
Ik heb een Espace van 2005, benzine, 105.000 km.
Sinds enkele weken is er een krakend, soms licht bonkend, geluid te horen tijdens het rijden. Het komt bij de voorzijde van de auto vandaan.
Zelfs bij zeer kleine oneffenheden, en rechtuit...
rij nu al een tijdje met een espace 2.0 dCi.
vanmorgen bij het starten kreeg ik de melding dat ik ESP en ABS moet controleren.
opnieuw starten helpt niet.
heeft er iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
morgen wel een afspraak in de...
Sinds ik lm velgen heb gemonteerd (origineel met sensor) doet mijn bandenspanningcontrole het niet meer. De eerste paar dagen nog wel wat heel vreemd was maar daarna niet meer.
De computer geeft aan dat er geen check kan...
Misschien kan iemand mij helpen.
Sinds gisteren problemen met de automatische handrem bij mijn 3,5 V6 uit 2003.
Dashboard lampjes geven een storing aan maar rem werkt wel. Alleen nu komt er een klein tijdje nadat de auto van...
Onze espace IV 20T 2004 ( 180.000 km) schakelt hakerig en volgens mij is dit erger geworden na het vervangen van de aandrijfassen en het versnellingsbak lager ( dit is namelijk vervongen omdat de auto begon te schudden in...
Hallo,
Ik heb een Espace 3.5 v6 uit 2004, hierbij heb ik 14 maanden geleden de draagarmen incl fusee's laten vervangen.
Na 25000 KM begint nu links de fusee ernstig te kraken.
Is het normaal dat een Fusee zo snel verslijt?
Kan ik er nog wat aan...
Om de kosten wat te drukken is het wellicht leuk om eens wat meer aan de auto te klussen. Binnenkort moeten o.a. de remblokken voor vervangen worden. Is dit voor een gemiddelde klusser eenvoudig zelf te doen?
Is er al iemand in geslaagd het reservewiel onder een espace IV uit te krijgen ? :D
bij mij zakt die maar een klein stukje maar volgens het boekje moet deze zakken tot op de grond.. ?
niet dus ik wil het maar terug omhoog draaien.. en dat lukte me...
Hallo,
Ik heb een espace IV 2.0 dci en die bevalt heel erg goed. Alleen begint het stuur te schrapen bij lage snelheden, als ik bijv een parkeerplaats af rijdt. Als ik 30-40 km rijdt en ik beweeg het stuur iets naar links en dan naar rechts voel ik...
Plotseling zegt het display 'bandenspanning kon niet gecontroleerd worden'. Ik zie wel dat de boordcomputer zoekt naar de gegevens, hij laat wiel voor wiel zien dat hij geen waarde vindt. Ik heb geen nieuwe banden of winterbanden geplaatst. Het...
Op vacantie naar Koatie met caravan 1350 kg alles prima rijden als een vorst net zomakkelijk berg op.
Op de trugweg bij oostenrijk voor de tunnel een beetje aanschuiven. Middels werd het groen en wilde optrekken maar toen begon...
Ik heb een vraag of de 17 silverstone velgen van een Laguna II onder een Espace IV passen.
Ik heb nu stalen velgen 16 onder mijn Espace zitten.
De velgen komen Qua afmetingen ( steek, ETwaarde, naafgat diameter) overeen.
Alleen heb ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum