Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik wil een setje banden kopen voor mijn espace uit 2004. ik wil weten welke banden ik moet kopen (soort loadindex) en of de kwikfit ook de sensor kan instellen
Beste Renault-rijders,
ik rij een grand espace 3.5 V6 en krijg de melding op het display remsysteem defect . Ook het lampje op het dashboard van de handrem licht dan even op. De melding gaat weer weg maar komt ook weer terug.
Ik heb afgelopen weekeind mijn winterbanden op stalen velgen gemonteerd onder mijn Renault Espace 2004. Ook op deze winterbanden zitten sensoren.... maar na 1 dag kon het systeem de banden niet meer 'zien'...
Tijdens onze vakantierit naar Spanje deed de Espace het prima... Maar ik moet eerlijk toegeven dat mijn oude Espace ( een grand type III, 2.2 Dt uit 1999) fijner aanvoelde. Ik vond de auto erg windgevoelig...
Heb net ene espace 2.2 dci uit 2004 gekocht. Wil er voor mijn caravan graag een trekhaak onder zetten. Nu zegt de dealer dat ik, in verband met de parkeersensoren, een afneembare moet hebben. Dat lijkt mij gezien de positionering van...
Vorige week kwam ik er achter dat de ashoes rechtsvoor kapot was. Ik heb toen bij een Renaultgarage geinformeerd of ik dit mogelijk zelf kon doen echter daar gaf men aan dat, om de aandrijfas los te halen speciaal gereedschap nodig was. Tevens gaf...
Ik ben in het bezit van een Espace 2.2 DCI Initiale uit 2005. Een plaatje al zeg ik het zelf; blauw metalic, leren bekleding, full options en (nu nog) 17 inch velgen. Om dit plaatje te upgraden wil ik de auto verlagen (3,5 cm). Ten eerste voor een...
Ik heb sinds eind december een 2.0T uit 2003.
Telkens als ik het koppelingspedaal intrap, hoor ik een soort suizend geluid. Hoe hoger de snelheid, hoe harder.
Heeft dit te maken met de druk van de turbo of is er iets niet goed met de...
hallo net nieuw op dit forem
Ik heb net een espace t4 2.0T gekocht rijd prima alleen op klinkerwegen is het stuur nogal onrustig, op de snelweg geen last,er is geen voelbare speling 2 stuurarmen zijn vervangen en de wagen is uitgelijnd
Is dit...
In April 2006 kreeg ik bericht van Renault Nederland dat er een modificatie moest plaats vinden bij mijn auto.
Er moest een nieuwe hoofdcilinder bij de koppeling komen. Dit is 2 weken later gebeurd bij een officiele Renault-dealer in Nederland.
Op...
Afgelopen zomer zijn de koppelingsplaten van mijn nieuwe Renault Espace (net 15000km op de teller) verbrand. Ik reed op dat moment met een caravan op een lichtstijgende weg in een file. Ik heb binnen 2 á 3 minuten 3 á 4 keer moeten optrekken waarna...
Afgelopen zomervakantie ben ik met mijn Renault Espace (Tech Line 2.0 Turbo 16V handgeschakeld), van een halfjaar oud en nog maar 15000km op de teller, gestrand met verbrande koppelingsplaten.
Afgelopen zomer zijn de koppelingsplaten van mijn nieuwe Renault Espace (net 15000km op de teller) verbrand. Ik reed op dat moment met een caravan op een lichtstijgende weg in een file. Ik heb binnen 2 á 3 minuten 3 á 4 keer moeten optrekken waarna...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum