Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben in het bezit van een Scenic 2.0 16v RXI van het bouwjaar 2000, dus een phase 1-auto.
Het is een automaat.
Onlangs kreeg ik een probleem met een waarschuwingslampje in de vorm van een versnellingsbak met auto erbij.
Een afbeelding hiervan...
Hallo,
Ik heb sinds kort een megane scenic dxi van 2000
Nu viel mij op dat ik vooral op klinkerweggetjes links achter een kloppend geluid hoor bij het achterwiel.
iemand enig idee wat dit kan wezen?
hoi allemaal
sinds een paar dagen is mijn renault scenic 2.0 automaat uit 1999 van slag
als ik wegrijd en optrek begint de hele auto te trillen en wanneer ik het gaspedaal weer loslaat en de snelheid constant houd is het trillen weg
totdat ik weer...
Wij hebben een renault scenic 1.6 automaat uit 1999.
Al sinds we deze auto hebben gekocht, een jaar geleden, springt het storingslampje van de automaat aan als we een krullende oprit van een brug opreden dus in een lange bocht naar rechts...
ik heb een vraag voor julie welke maat rem cilinders
zitten er op de renault sinick van 99 er schijnen twee
maten te zijn maar welke moet ik hebben zou dat ik...
scenic 16 16v
1999benzine
hallo ik heb tijdens t rijden bestuurderskant achter
een schurend geluid ik ben al bij de renault garage geweest konden me ook niet verder helpen
t lager is goed de remtrommel is ook goed alle rubbers waren goed maar wat...
Aan de rechterzij t.h.v. aandrijfas heb ik een olielekkage. Deze lekkage heb ik geconstateerd nadat mijn aandrijfassen door de garage zijn vervangen. Ik heb me laten vertellen dat wanneer m.n. de rechter aandrijfas vervangen moet...
1-Heeft iemand een richtprijs voor het vervangen van de koppeling van een R.Scenic1 fase2 - 1,9dTi 80pk bj 2003 ?
Dus niet alleen de onderdelen, maar volledig incl....
Bij onze Scenic, bouwjaar 1999, Kaleido uitvoering, gaat het ABS en SERVE lampje branden. Verder merken we niets, remmen doet hij goed. Echter, als het lampje uitgaat, dan remt hij soms heel schrapend en slecht. Ook werkt de sneldheidsmeter...
Vandaag zelf het stuurhuis vervangen van de scenic.
Maar nu brand het Esp lampje in het display als ik een paar meter rij.
Als ik hem start is ie uit en na ± 2 meter brand het...
hallo, ik ben marcel uit lemmer en heb net een scenic 2.0 gekocht uit 2002.
hele mooie auto maar 1 probleempje, bij het rempedaal sist het. alleen als het pedaal in de hooste stand staat, zodra je het pedaal een beetje intrapt is het geluid weg....
hallo maarten hier bij mij is het abs lampje gaan branden, alles nagekeken sensoren allemaal zelf
de waarde ohms.
alle 4 de wielen eraf gehad.
gereset met apparaat komt ,iedere keer weer terug.
hij geeft code G1 kan iemand mij helpen.
als ik naar...
Zoals de titel het aangeeft moet ik de remschijven ACHTER vervangen van mijn RENAULT SCENIC I (JA##) geen probleem opzich maar voordat ik de auto opbeur wil ik eerst alles hebben en nou heb ik bijna alles alleen weet ik niet de maat...
hallo ik heb een renault megane scenic 1.6 bouwjaar 1999
nou brand er sinds vanmiddag een lampje van de service en het lampje van abs
hoe kan ik hem resetten zonder de hoge kosten van de garage te krijgen
wie kan me hier antwoord op geven
mvg harm
Goededag, ik ben nieuw op dit forum en 't lijkt mij erg goed opgezet.
Ik rijd al bijna 10 jaar renault Scenic.
Sinds kort een Scenic van 2002 met 1,4 liter motor en 100.600 km gereden.
Als de motor stationair loopt, dan hoor je soms een 'vreemd'...
Ik heb een vraagje aan de mensen met meer gebruikerservaringen dan wijzelf.. Wij hebben namelijk sinds dinsdag een renault scenic uit 2002 automaat in het bezit.. Als eerste wil ik zeggen dat ik het een super fijne auto vind.....
Wij hebben een Renauls senic uit 2003 1.6 sportway het is een fijne auto, maar bij het oplaten van de koppeling in de achteruit dan klapt er iest hard in de bak!
Je ziet aan de een schok beweging van de voorwielen dat de aandrijving grip krijgt,...
Wij hebben al 12 jaar een Scenic RXI (uit 2000 dus) met nu 270.000 op de teller. Tot nog toe een probleemloze auto, die nu als tweede auto gebruikt wordt en waarmee we nog vele jaren plezier willen hebben... Echter, van het ene moment op de...
Sinds kort ben ik in bezit van een Renault Scenic 1.6 16V EURO2005 uit 2003 met een km-stand van 137dKm. Als ik mijn stuur geheel naar links of naar rechts draai (uiterste stand) hoor ik een licht tikkend geluid bij het wegrijden. Bij...
Sinds een paar weken blijft het lampje van mijn ABS branden, en werkt de ABS dus niet meer. Heel af en toe doet hij het wel, maar dan trilt en schokt mijn rempedaal helemaal. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen, het betreft een Renault...
Ik rijd een scenic 1.6 van 97, heeft inmiddels een respectabele kilometerstand van 235000km bereikt, en nu merk ik dat het schakelen erg moeizaam gaat. Ik ben in ieder geval van plan om de versnellingsbakolie eens te verversen, maar...
Hi all -- onlangs heb ik nogal wat Scénics I Phase II 2000 Automaat proefgereden.
Bij mijn vorige èn mijn huidige en bij alle proefauto's viel mij weer op dat, als de autobox naar de tweede trap opschakelt, er een 2-3 seconden slip optreedt, alsof...
hoi mensen ik denk wielen te hebben gevonden voor onder onze scenic.
denk je dat dit mooi staat en of past???
kan iemand eventueel photoshoppen met mijn auto.
hallo, ik heb een scenic uit 2000, kenteken 32-ff-hf. met 221000 op de teller.
ket is een benzine met een k4m motor 1.6 16v.
het druklager wordt aardig minder en de assen tokkelen in scherpe bochten.
dit wil ik graag vervangen maar is er ook een...
Hallo, Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Ik heb sinds drie weken een Scenic 2.0 uit 97. De auto ziet er nog als nieuw uit en ben er zeer tevreden over.
Alleen hadden we vandaag een ritje naar Hoorn. Op de A7 reed ik 120Km/h en schoot de...
Ik heb een vraag over de aanschaf van nieuwe aandrijfassen voor mijn Scenic uit 1998 (kenteken: tl-vd-88)
Omdat mijn aandrijfassen, zowel links- als rechtsvoor knokkelen als ik door de bocht ga wil ik deze graag vervangen.
Nu kwam...
Ik wil graag winterbanden op mijn Renaul Megane Scenic uit juni 2002 plaatsen. Nou zitten er op mijn normale banden bandendruk sensoren die nogal duur zijn (moest er laatst 1 repareren, kostte 140 euro).
Ik ben op zoek naar velgen om mijn winterbanden op te monteren, maar ik weet niet of de velgen van de Megane Scenic I en II verschillen. Ik heb zelf een Megane Scenic I uit 1998 met 15 velgen (185-65-15) en ik kan nu ook 15 velgen...
Hallo Allemaal ik ben nieuw hier op het forum en wil graag een vraag stellen. Mijn stuurpomp is waarschijnlijk stuk van mijn Megane Scenic 1,9dt zonder airco. Het lijkt net alsof de as van de stuurpomp niet helemaal recht zit t.o.v. de krukaspoelie...
Er is al veel over geschreven in het forum. Ook bij mij onregelmatige weergave van de snelheid en na verloop van tijd niets meer.
Forum gelezen en en een nieuwe sensor gekocht.
Alleen...ik kan die sensor op de auto niet vinden. Van onderaf gezien...
Mijn stuurhuis is stuk en wordt vervangen, maar ik moet ± 8km rijden voordat ik bij de garage ben.
Mag ik deze afstand rijden zonder dat mijn pomp stuk gaat, er zit namelijk...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum