Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Of na 25000 km :-D
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Iets anders: ik krijg bij mijn standaard eerste reguliere beurt een rekening van 48,76 (ex btw) voor All-in Renault ZE service.
Interessant, heb jij (net zoals ik) de garantie voor 4 jaar ofzo afgekocht?
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ad van der Meer
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 348
Lid geworden op: 28 jul 2013 14:27
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Ad van der Meer »

Of na 25000 km :-D
Ik ben er vrij zeker van dat het na 30000 km is...

Ik heb bijna 18000 km op zitten na bijna 7 maanden en dacht dat ik een veel rijder was...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 16
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door PieterZoe »

Ik ga ze maandag even bellen. Ik vond het al zo gek dat de auto bij kmstand 7000 aangaf dat ik deze maand een afspraak moest maken voor onderhoud. En ik wil ook weten wat die all inclusief e-service is

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door E-mission »

30.000 km of een jaar, whichever is first.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Bij mij hetzelfde probleem: er komt geen (of heeeel sporadisch nog maar) nieuwe data binnen via de Renault ZE App. Dit speelt al vanaf januari dit jaar. Inmiddels is de auto daar nu 1x voor naar de garage geweest, en men gaat een TCU (TeleCommunicatie Unit) bestellen. Daar schijnt de laatste tijd veel vraag naar te zijn... :think:
Maar vanaf maart laat de ZE App nu helemáál geen data meer zien:
IMG_0593.PNG
Heb hier al contact over met Renault, maar wacht nog op de oplossing.
Wordt vervolgt...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Weer een week later en nog altijd geen bericht over de TCU. Maar weer eens gebeld met Arend auto in Amsterdam, ze hadden geen idee en konden trouwens ook de beststelling niet terug vinden (zucht). Ik wordt terug gebeld....

Nu al twee maanden zonder verbinding en (heel irritant) laadkalender.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Just to be sure maar heb jij Rlink al eens gereset? Kan dat helpen?
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

@avdvee, uiteraard geprobeerd, helpt helaas niets.
Elke zoe is een fijne auto maar kinderziektes zijn wel irritant en bovenal de slechte service van renault, maar jij hebt volgens mij je fair Share aan ellende wel gehad....
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

LOL, zeker. Al moet ik zeggen dat Renault en Bochane naar mij echt hun best doen!
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

...maar vanaf maart laat de ZE App nu helemáál geen data meer zien:
ZE%20App%20-%20Geen%20auto%20geactiveerd.PNG
Heb hier al contact over met Renault, maar wacht nog op de oplossing.
Ik werd door Renault teruggebeld, ze zouden iets in mijn profiel van mijnrenault.nl gaan aanpassen, en daarna via email terugkoppelen wanneer het is opgelost.
Geen email gehad, maar ik zag na een paar dagen dat er geen auto meer in mijn profiel gekoppeld was, dus er was wel iets veranderd. Nadat ik deze weer toe had gevoegd, werkte de App weer. Dat wil zeggen: Hij laat nu weer de sterk verouderde data zien, op moment van schrijven is dat een status van 6-maart-2014.
Dus nu is het nog wachten op de nieuwe TCU (TeleCommunicatie Unit).
Wordt vervolgd...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

A.s. maandag gaan ze bij mijn ZOE de TCU vervangen.
Hiervoor moet o.a. het hele dashboard "even" gedemonteerd worden om er bij te komen. Daardoor gaat het waarschijnlijk langer dan een dag duren. Afgesproken is dat ik dan zolang de Demo-ZOE meekrijg :)
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door E-mission »

Kunnen ze mooi het dashboard meteen even zwart spuiten, scheelt weer.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 33
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GertjanVB »

Heb bij Stam Nieuwegein ook een zwarte Zoe zien staan met gedemonteerd dashboard. Daar hield dat in dat de "molenwiek" aan de passagierskant en de R-Link wordt weggenomen.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Afgelopen week is ook bij mij dan uiteindelijk de TCU vervangen. Nu wel weer de status 'verbonden' in de auto maar de app geeft nog altijd de status van 18 jan, oplaadplanner werkt nog steeds niet en TomTom haalt geen gegevens binnen.
Het geheel werkt Rus nog steeds niet. Monteur van Arend auto gaf aan verder hier 'ook geen verstand van te hebben' hij had alleen tcu volgens voorschrift ingebouwd.
Bij Arend hebben ze duidelijk geen idee en ze gingen weer met Renault bellen.
Ga ook maar weer eens bij renault nl klagen.
Twee en halve maand verder en 3 garagebezoeken en nog altijd geen oplossing. Zucht.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013 09:50
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Duidelijk gebrek aan kennis bij je dealer.
Mijn dealer in Gouda heeft ook de tcu vervangen en alles werkte vrijwel direct weer en nu nog steeds na ruim een maand.
Laat ze anders even bellen met Jongerius in Gouda. Het was niet alleen maar even de tcu vervangen en denken dat je klaar bent.

Voor het updaten van de sd kaart is het ook een idee om eens de nieuwe rlink pc software te installeren. Ik kreeg alsmaar de melding dat mijn sd kaart up to date was en mijn software in de auto stond nog de 311 versie en niet de 313.
Na het opnieuw downloaden en installeren van de pc software stond er ineens een update beschikbaar en heb ik de 313 versie in de auto probleemloos geïnstalleerd.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Gisteren heb ik mijn Zoe ingeleverd bij Nieuwendijk, waarschijnlijk ook voor vervanging van de TCU.

Kreeg ik wel even een van haar zusjes mee als leenauto! Daar wordt een Zoe-rijder blij van.

Enne, Smartix-Zoe, dat is een goede tip van die software. Ga ik gelijk uitproberen. Ik had nl ook het probleem dat er een versie 313 beschikbaar zou moeten zijn (volgens dit forum), maar die werd niet gedownload. Nu heeft de dealer haar op de laatste versie gebracht, maar om de volgende versie te krijgen is het wel goed om te weten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Vanmiddag kon ik mijn auto weer ophalen. Het verhaal was een beetje vaag. Updates gedaan. GSM verbinding ok. Probleem zit bij Renault, ze komen van de zomer met een grote update die waarschijnlijk veel fouten gaat oplossen. Renault moet het verder maar oplossen. Afwachten dus.

Ondertussen heb ik wat testjes gedaan. Als het R-link uitgaat, wordt ook de GSM verbinding verbroken. Je ziet dat door na het aanzetten van R-link direct naar het scherm netwerkstatus te gaan. Daar staat dan 'LOSGEKOPPELD' en na een halve minuut "VERBINDING MAKEN..." en dan "VERBONDEN". Als ik dan op mijn laptop de kalender wijzig en naar de auto stuur, komt hij wel door. Het lijkt er op dat het probleem veroorzaakt wordt doordat R-link de verbinding verbreekt, terwijl het verbonden moet blijven om een commando voor 'beginnen met laden' of 'preconditioneren' te ontvangen. En dat werkte ook zo toen de auto nieuw was.

Hebben jullie dat ook dat de netwerkstatus 'LOSGEKOPPELD' is onmiddelijk nadat je de auto hebt aangezet? Of is die altijd 'VERBONDEN''?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Even een update: Afgelopen dagen is in mijn Zoe de TCU vervangen. Hierdoor staat de netwerkstatus in R-Link nu weer op "verbonden". Alleen moet er nog iemand van Renault Nederland komen met een speciale computer om het Voertuigregistratienummer erin te krijgen, want dat lukte helaas niet op afstand. Dit staat volgende week gepland. Daarna zou de communicatie weer moeten werken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

harm, staat hij ook op 'verbonden' als R-link uitstaat? Haha, hoe kun je dat nou zien als hij uitstaat! Nou, als je heel snel na het aanzetten direct naar het scherm 'netwerkstatus' gaat, kun je dat zien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Gebeld door de dealer, auto moet weer terug, 4e keer, nu moet hij enkele dagen blijven (na overleg met renault nl). Nu nog zorgen dat ze me niet weer een twingo in de maag splitsen zoals de eerdere keren.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

@electronaut: Als ik direct na het openmaken en instappen R-Link aanzet, en de netwerkstatus opvraag, zie ik dat in een paar seconden de netwerkstatus van "Losgekoppeld" naar "Verbinding maken" en vervolgens "Verbonden" weergeeft.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Ok, bedankt. Dat is dus hetzelfde als bij mij. Daar ligt het dus niet aan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Nadat vorige week een nieuwe TCU is ingebouwd, heeft Renault vandaag het Voertuigregistratienummer in de TCU ingesteld. Daarna kwamen er (eindelijk) weer updates binnen in de ZE Services App! :dance:
Morgenvroeg moet ik alleen nog even controleren of de R-Link Store in de auto het ook weer doet, want die staat nu nog op "grijs".
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Weer contact gehad met Renault over mijn aanhoudende ZE connect problemen. Ze zeggen hetzelfde als de dealer: we weten niet wat het is, en kunnen het dus niet repareren en van de zomer komt er een grote software-update die misschien het probleem verhelpt. Een compensatie voor de gemiste functionaliteit kan over gesproken worden. Iemand een suggestie?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Fabrieksbezoek Flins organiseren ter compensatie! Kunnen ze daar meteen kijken wat er mis is met jouw Zoe
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

:D :D :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Mijn Zoe staat weer eens bij de dealer, want het probleem met de connectie dat eind januari startte is nog altijd niet opgelost. Ondanks vervanging van de TCU eerder. De dealer heeft aangegeven dat hij daar meerdere dagen moest blijven en gisteren begreep ik dat er overleg was met zowel Renault NL als Renault Frankrijk. We gaan het meemaken..... Hoop dat het anders afloopt dan bij Electronaut. Vraag me wel af of de Zoe's die nu verkocht worden nog altijd dit probleem hebben.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Toevallig ben ik vandaag weer gebeld door Renault NL. Ze willen dat ik op een vastgesteld tijdstip wat acties doe met bijv laden starten en preconditioneren via de ZE connect site, dingen die het helemaal niet meer doen bij mij. Dan gaan de techneuten in Frankrijk in de logs snuffelen om te zien of ze de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

De Zoe staat nu precies een week bij de dealer om nu eindelijk (poging 4) het connectie probleem op te lossen. Gister waren E er nog druk mee bezig. Ik denk dat het nog wel even gaat duren...
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Vandaag gebeld, geen oplossing voor het weekend te verwachten. Zoe staat er nu twee weken en we gaan dus zeker de derde week in. TCU nu twee keer vervangen maar dat helpt dus niet. We wachten af, maar begin wel ongeduldig te worden. :?
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Zoe is sinds vorige weekend weer terug. En..... Hij doet het weer!! Het heeft dan 4 maanden geduurd, 4 garagebezoeken gekost, waarvan de laatste ruim 3 weken, maar goed het is gelukt en werkt weer.
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door E-mission »

En weet je ook uiteindelijk wat er nu kapot was?
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Ik gebruik de Z.E. app niet zo vaak, maar vanmorgen keek ik even en ik moet zeggen, dat mijn verwachting dat de accu van de Zoë een jaar of 7 zal meegaan (lang leve de huur) zéééŕ ruim is overschreden. Chapeau! :lol:
Screenshot_2014-06-11-08-53-00.png
Hint: statusregel bovenaan.

Overigens klopt er ook inhoudelijk niks van. Ze was wel aangesloten en 100% vol. Ik hoop niet dat dit blijft, anders moeten we maar weer eens in de pen.

edit: zelfde onzin op de website. Duidelijk een data probleem.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RogerS
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 3
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 aug 2013 07:15
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RogerS »

Pas maar op zoe2goe zo dadelijk krijg je van Renault nog een rekening voor de batterij huur tot 2049!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 33
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GertjanVB »

Waar ik de laatste tijd naar zoek maar niet in beeld krijg in de Ze services app; de actuele laadstatus van de de Zoe als hij aan het laden is. Ik meende dat vroeger toch altijd te kunnen zien, maar nu zoek ik er tevergeefs naar. Alleen de status bij aanvang laden krijg ik te zien en een mededeling als hij klaar is.
Is dit de gebruikelijke situatie?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht