Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Van mijn Kangoo 1.9 DTI blijft sinds een paar dagen opeens het voorgloeilampje branden......bij het starten (contact aan) gaat hij meteen branden, na een paar seconden even uit...en dan blijft hij daarna uren branden als ik aan het rijden ben.
Bij contact uit gaat het lampje uiteraard uit.
Waar kan dit aan liggen....en zou het voorgloeirelais nu ook continue aan staan ?
Of is dit een bekend probleem bij de DTI ?
Heb de accupool een paar minuten eraf gehaald om de ECU op die manier te resetten, maar dat hielp niks.
Graag advies.......
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Hallo,
Dit kan aan vele dingen liggen .
Vb pompafstelling ,temp.opname , probleem in kabel enz...
Uitlezen is de snelste manier om achter het probleem te komen .
In bijlage foutcodes en alle mogelijke storingen voor je wagen .
Mvg Kurt
3593A.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds kort ervaar ik een probleempje. Zodra ik de auto geparkeerd en vergrendeld heb dan blijft het lampje bij de automatische parkeerrem (rood) branden en ook het lampje van de deurvergrendeling (rood).
Hoi,
Sinds een maand rijdt mijn Trafic 1.9 dci uit 2002 met 310K op de teller nog net, geen vermogen.
Vorig jaar versnellingsbak, distributie, multiriem, koppeling en dynamo vervangen en toen was het weer een feest om te rijden.
Sinds 3 mnd gebruikte Arkana die steeds meer gaat en blijft trillen na overschakelen op EV. Tijdens proefrit probleemloos, auto werd gebruikt door vertegenwoordiger van dealer en werd meteen stil gezet tot moment van afleveren, 3 wkn later. Bij het...
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...
Met enige regelmaat blijft in mijn Austral de achteruitrijcamera actief. Dwz, na achteruitrijden rijd ik weer
vooruit en dan blijft de camera actief. De auto moet helemaal uit om dit te resetten.
Hebben hier meerdere Austral bezitters last van,...