R-Link storingen Captur

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Nou, nou, niet te somber!
Hoewel ik mij dat gevoel bij jou wel kan voorstellen.
Mocht Captured gelijk hebben en je een slechte dealer hebben, dan zou ik zegen wegwezen daar.
Een goede andere dealer ziet je graag komen hoor!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

nela
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 jan 2014 15:11
Actief als: particulier
Locatie: Ede

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door nela »

Gisteren 27/8 naar de dealer geweest voor de zaken zoals vermeld in mijn vorige reactie.

- acheruitrijcamera opnieuw gekalibreerd. Was bij het wegrijden bij de dealer goed. Bij thuiskomst staat het beeld weer met een gedeelte van de kentekenplaat in beeld.
- deuren die niet altijd open gaan hands free is een nieuwe software voor geinstalleerd. Ook voor de verlichting die aan bleef staan. Tot nu toe nog niet kunnen constateren of dit heeft geholpen.
- de TomTom versie 925 geeft vreemde verwijzingen. De dealer deelde mij mee dat dit de laatste versie was en zij er verder niets aan konden wijzigen. Ik gaf aan dat er volgens mij ook een versie 930 of 931 is. Dat was niet bekend en men zou contact opnemen met Renault Ned. Afwachten maar.

Al met al we blijven er maar mee bezig en dat is niet de bedoeling geweest van de aankoop Captur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

JanssenB
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 mar 2013 19:06
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door JanssenB »

"deuren die niet altijd open gaan hands free is een nieuwe software voor geinstalleerd"

Even opletten, handsfree werkt niet meer wanneer je eenmalig de deur met de afstandsbediening hebt bediend.
Dan werkt het pas weer als je de auto een keer hebt gestart.
Zeg niet dat het bij jou het geval is, maar dat staat zo in het boekje en daar liep ik zelf ook tegenaan.
Mijn vrouw had de auto een keer gesloten met de afstandsbediening, ik liep naar de auto, handsfree werkte niet.
Alleen via de afstandsbediening was de deur te openen.
Tot na het starten, toen weer wel. Blijkt zo te horen!
Is een nog een keer voorgekomen toen de afstandsbediening in mijn zak zat en daardoor het knopje onbewust werd ingedrukt (strakke broek) bij het voorbij lopen.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort. Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

@nela
Aanvullend op JanssenB, die TT versie 9.30 is uitsluitend als download aangeboden aan een beperkt aantal berijders van vrij recent geleverde Capturs. Daar kan je dealer dus inderdaad geen beelden bij hebben!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

nela
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 jan 2014 15:11
Actief als: particulier
Locatie: Ede

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door nela »

Ik kreeg van mijn dealer te horen dat er in nov 2014 een nieuwe versie van TT komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Ow, dan gaan ze dus toch 2 versies per jaar (proberen te) verkopen!
We wachten het wel weer af. Dank voor de info.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

iweinclaerhout
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2014 07:36
Actief als: particulier

Radio R-Link houd freq niet aan, Captur

Bericht door iweinclaerhout »

Hoi, Gasten,

ik heb ook al geruime tijd een probleempje met de radio van mijn R-link.

Ik luister nl veel naar Radio 2 (in België). Deze radiozender heeft verschillende frequenties waarop hij uitzend, maar per provincie is hij toch wel beter luisterbaar op 1 vaste frequentie.
Heb mijn captur dan ook ingesteld op die frequentie (97.50 MHz - Antwerpen) en bij de instellingen de automatische frequentie ingeschakeld.
nu gebeurd het regelmatig (bijna elke keer) dat ik 's morgens in mijn wagen stap en de radio plots op een andere frequentie van Radio 2 staat.
Mijn eerste reactie was om de automatische zoekfunctie naar een betere frequentie (AF) af te zetten, maar ook dat helpt niet.

Het lijkt misschien logisch, als ik op de rand zou wonen van 2 verschillende frequenties, maar met mijn vorige wagen had ik daar echt geen probleem mee en sindsdien woon/werk ik nog steeds op dezelfde locatie.

Heeft iemand een idee hoe dit kan verholpen worden?

Alvast bedankt voor alle tips...

Greetz

Iwein
There are 10 different people in this world --those who understand binary and those who don't.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Nesch »

Zijn er mensen die een emailadres van upc hebben, die wel e-mailberichten kunnen ontvangen opmeet systeem van Rlink,
Gaarne een reaktie.

Gr. Ruud

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Nesch »

Zijn er Captur rijders die op het Rlink systeem geen e-mailberichten kunnen ontvangen, omdat zij upcmail als provider hebben, gaarne jullie reaktie.

Bedankt,,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Je kan je afvragen of je al deze moeite wel moet doen.
Als het straks werkt heb je een vorm van email zoals je het op je telefoon niet zou accepteren.
Ofwel heel beperkt qua mogelijkheden.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Theo-R-link »

Inderdaad, je kan een mail ontvangen en een versturen, maar bijlagen of verwijzigingen naar webadressen kan je niet openen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Onno26
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2014 12:29
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Onno26 »

Sinds april in het bezit van Captur en veel problemen met R-Link navigatie-media en vergrendeling.
Navigatie wil mij via Duitsland naar Arnhem laten rijden vanaf Hoorn navigatie verdwijnt en is niet meer te activeren ook niet na een halfuur stilstand. Radio begint loei hard te spelen en is niet te temperen auto is niet meer te openen dus moet ik de sleutel gebruiken. Het navigatiescherm is niet te bedienen wat je ook aanraakt er gebeurt niets ook kan er vanaf het stuur niets bediend worden. In augustus nieuwe software door de garage geïnstalleerd en probleem was over. Nu 3 maanden later beginnen de problemen weer opnieuw dus zo maar even kijken welke oplossing de garage heeft ik begin wel het vertrouwen in Renault te verliezen vooral omdat het probleem in begin van het jaar mij in Milaan overkwam en daar wil je dit beslist niet hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Olijntje
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2014 09:16
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Olijntje »

Hallo allemaal,

Hebben jullie een idee hoe dit opgelost hoort te worden? Klachten van mijn R-link/Captur;

-Radiovolume reageert soms traag of niet (resultaat, daarna radio keihard)
-Radio gaat soms niet uit (accu!) na afsluiten deur
-Navigatie wil regelmatig alleen in nachtstand
-Soms gaan lampjes in het plafond opeens branden (fijn als je 's avonds rijd!!!)
-Regelmatig geeft de display bij het stuur aan dat er een deur niet dicht is en dan kan de auto niet op slot!!!!
-Na het uitzetten gaat R-Link soms niet uit.

Het grootste probleem bij dit alles is dat deze problemen zich niet ALTIJD voordoen. Natuurlijk ook net niet als hij in de garage is! Maar gisteravond stond ik in de kou wel een uur buiten omdat de auto niet op slot wilde en de verlichting van R-Link en plafond bleef branden!
Dealer/Garage heeft 1x R-link gereset toen ik de auto daar een dag achter had gelaten. Nu twee weken later begint de kermis van lampjes en deurvergrendeling en radio(volume) en niet uitgaan soms weer.
Vanmiddag gaat hij weer naar de garage.
Wat is redelijk van mij om te verwachten? Ik wil niet steeds deze kermis, daar heb ik geen nieuwe auto voor gekocht (april 2014). Bovendien rijd ik met kleine kinderen en met veel spullen vaak in de auto en niet op slot kunnen zetten is riskant, en verlichting of radio niet uitgaan ook want dan sta ik met kleine kinderen ergens met een lege accu!!!
Ik wil een betrouwbare auto. Wat mag ik eisen/verwachten van de garage? De dealer is welwillend en behulpzaam maar ze zeggen dat het voor hen lastig te achterhalen is waar het probleem zit als dat zich niet voordoet wanneer de auto daar staat. Dat ze niet zomaar alles kunnen gaan vervangen. Dat begrijp ik ook van hun kant, maar ik vertrouw mijn auto niet meer en wil het opgelost hebben omdat er herhaaldelijk met te veel regelmaat problemen zijn!
Hebben anderen dit ervaren en wat was de definieve oplossing?

groet Marjolijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

nela
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 jan 2014 15:11
Actief als: particulier
Locatie: Ede

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door nela »

contact opnemen met Renault Nederland! 0800-0303

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

@Olijntje
De problemen die jij beschrijft zijn volgens mij allemaal wel een keer voorbij gekomen op dit forum maar dat ze allemaal in één auto zitten is wel heel bijzonder en vooral ook heel vervelend.
Veel zo niet alles moet op te lossen zijn met software of hardware wissels. Zo is er onlangs nog bij iemand de "interieur
computer" vervangen als ik mij niet vergis. Wist niet eens dat die bestond...
Maar de evaringsdeskundigen zullen zich hier wel gaan melden neem ik aan!

De suggestie van "nela" is juist als je het idee hebt er met je dealer niet uit te komen.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

@Olijntje
Lees anders ook even dit draadje door.
captur-problemen-t15412-400.html
Veel ervan moet jou bekend voorkomen.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Olijntje
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2014 09:16
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Olijntje »

Ik heb het hier best mee gehad! Vooral omdat ik bang ben dat de accu leegloopt als ik ergens naartoe ga en lampjes gaan niet uit! En de auto regelmatig niet op slot kan dus ik geen spullen meer durf mee te nemen. Rijd met 2 kleine kinderen en had juist een nieuwe auto om zo min mogelijk kans op problemen te hebben.
Ga vandaag naar dealer en ook melding gemaakt bij Renault Nederland en dossier gekregen dus ik hoop dat het opgelost gaat worden door wie dan ook.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Verwijderd 14612 »

Ontzettend vervelend dit gedoe.... Behalve de soft- en hardware wisselingen kun je de dealer ook nog eens wijzen op mogelijke problemen met massa aansluitingen. Weleens ergens nattigheid gehad soms?
Kom je er niet uit met dit bezoek vandaag, dan EISEN in een aangetekend schrijven dat de problemen worden opgelost. Je moet alles stuk voor stuk benoemen, een termijn stellen en benoemen dat dit bekende problemen zijn (desnoods kopiëer je stukken van het draadje dat Huite hier iets boven noemde) mee. Laat die auto desnoods achter tot het is opgelost, ga eventueel voor een second opinion naar een andere dealer (er zijn zat goeie, bijv. in Kampen) en eis een gratis vervangende auto.
Een zo nieuwe auto hoort dit soort problemen gewoon niet te hebben.

Sterkte ermee...
Marius

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Olijntje
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2014 09:16
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Olijntje »

Nou, ik ga de auto weer ophalen bij de dealer/garage. Ze hebben de electronica/software naar het achterslot toe op nieuw ingesteld. Daar scheen een update voor te zijn en volgens hen gaat het nu goed en zouden ook de andere problemen weg moeten zijn. Ben benieuwd, hoop het!!
In ieder geval qua service erg netjes want mooie vervangende auto gehad en netjes op de hoogte gehouden etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

We zullen voor je duimen...
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Verwijderd 14612 »

Klinkt wel goed. Dealer lijkt goed bezig te zijn (geeft netjes een mooie vervangende auto en zo). Zou best kunnen hoor dat een software probleem in een klein deel van de aansturing van sloten (in dit geval het slot van de achterklep) alles veroorzaakt. Hoop voor je dat het nu voorbij is en dat het probleemloos genieten kan worden...!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Marguerite »

Renault R-Link beste volgens Consumentenbond
Het navigatiesysteem in Renault R-Link als beste beoordeeld :clap:

De Consumentenbond heeft van acht populaire auto’s het geïntegreerde navigatiesysteem getest. Het R-Link navigatie- en multimediasysteem van Renault is als beste beoordeeld. Dat scoort op alle onderdelen minimaal een voldoende en functioneert zelfs beter dan aanzienlijk duurdere systemen.

Voor de uitgebreide navigatietest ging de Consumentenbond op pad met acht verschillende modellen van verschillende automerken. De ingebouwde navigatiesystemen werden op dezelfde wijze beoordeeld als de Consumentenbond eerder deed met losse navigatiesystemen. Daarbij werd wel extra gelet op typische inbouwaspecten, zoals de leesbaarheid vanuit de bestuurderspositie.

Volgens de Consumentenbond maakt het R-Link-systeem van Renault vooral indruk met de software van TomTom. In tegenstelling tot sommige systemen die erg traag reageren bij het afwijken van een route, presteert R-Link prima wat betreft de timing en de kwaliteit van de getoonde en gesproken instructies. Tevens werkt R-Link het snelst en gemakkelijkst bij het invoeren van een bestemming. Wat ook als prettig wordt ervaren, is dat de gesproken instructies van het navigatiesysteem worden gedempt tijdens het voeren van een handsfree telefoongesprek via Bluetooth.

Tot slot is R-Link volgens de Consumentenbond heel gebruiksvriendelijk op het gebied van kaartupdates. Die zijn bij veel merken behoorlijk ingewikkeld en bovendien kostbaar. Soms zijn gebruikers nog aangewezen op een setje dvd’s. R-Link werkt door middel van een SD-kaart waarop snel en gemakkelijk thuis met de computer een update is te zetten.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: achteruitrijcamera

Bericht door Nesch »

Heeft een andere capturrijder ook wel eens gehad,dat de achteruitrijcamera een deel van het kenteken laat zien,
Ik heb de auto captur dynamic 0,9 sinds juli 2014, en sinds vorige week laat hij een deel van het kenteken zien.
De dealer zegt dat alle captur's dat hebben. Ik vindt dit niet normaal.
Ruud.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Dat je je kenteken een beetje ziet is normaal ja.
Verandering kan met een software update te maken hebben.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Nesch »

Dit is een foto van het display, is dat normaal, graag uw opmerking, alvast bedankt. Gr, ruud
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Dat beeld lijkt niet te kloppen...
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Nesch »

Wat zou dat kunnen zijn, is dat een softwareprobleem, zo is het voor mij zeer irritant,
Dank in ieder geval voor het mee denken,
Gr. Ruud

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Verwijderd 14612 »

Als je de display foto gemaakt hebt terwijl je vlak voor een heg staat klopt het waarschijnlijk wel. In ieder geval dat deel van het kenteken en de bumper zie ik ook. Is ook bij mij (en bij veel anderen) ineens gekomen (zoals Huite schrijft waarschijnlijk na een software update) terwijl het beeld eerst anders was. Maak als je wilt nog eens een foto van wat je ziet als je op een open parkeerplaats of iets dergelijks staat, want wat we nu zien lijkt het wel of de camera naar de grond kijkt...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Nesch »

Beste Stellingen90,

Hierbij een foto op een parkeerplaats

Graag je commentaar,

Gr. Ruud
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 14612

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Verwijderd 14612 »

Dank je Ruud. Dit is vergelijkbaar met het beeld dat ik ook zie op mijn scherm, misschien dat de bovenrand een fractie lager is. Ben benieuwd of anderen dit ook zo ervaren.

Het vreemde is inderdaad dat het beeld oorspronkelijk iets anders was. Hier is door anderen (en ook door mij) ook over geschreven, maar er schijnt niets aan te doen te zijn (althans Renault wil er niets aan doen).Je schrijft dat je nu sinds een week een stukje van de kentekenplaat ziet. Dit komt mogelijk door een uitgevoerde software update van de R-link.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Camerabeeld zit er op deze opname ook voor mijn gevoel normaal uit.
Op de eerdere foto meende ik grind te zien...
Gelukkig heeft Stellingen90 betere ogen dan ik! :dance:
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door TCe120ECD »

Bij mijn Cappie ook een zelfde beeld na update door dealer. Daarvoor zag je een smaller kentekenplaat. Nu zie ik zelfs een stuk van de kofferbaklijst (of hoe dat moge heten), kan me niet meer herinneren of dat al zo was. Vind ik net zo prettig met achteruit inparkeren. En vóór heb ik ook sensoren, dus inparkeren gaat helemaal goed in hele kleine ruimtes (Feitelijk zou je voor ook een camera moeten hebben :mrgreen: ).
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 38
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Huite »

Of ruimere parkeerplaatsen? 8)
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Outdoor
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jan 2015 21:41
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Outdoor »

Op mijn camera-beeld zie ik geen geel kenteken, wel een dun randje van de Captur.
Overigens is bij mij het beeld over de volle breedte, dus zonder dat autootje rechts in beeld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nesch
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:39
Actief als: particulier

Re: R-Link storingen Captur

Bericht door Nesch »

Hallo outdoor, kunt u voor mij een foto plaatsen van uw camerabeeld, bij voorbaat dank.

Gr. Ruud

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht