Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een scenic lpg G3 uit 2005, en de weerstand van mijn kachel is stuk.
Nu heb ik begrepen dat ik die wel kan vervangen maar dat hij waarschijnlijk is doorgebrand omdat de motor te zwaar loopt.
Mijn vraag is: hoe bouw ik die motor uit?
Hoe kom ik er bij?
Alle hulp is welkom
Foto van mijn versmolten stekker zie je hier ook
ImageUploadedByTapatalk1427726388.897326.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ik heb zo'n beetje alle draadjes op dit forum bezocht maar kan nergens iets vinden over het demonteren van de echte motor.
alles leid telkens weer terug op het advies eerst die weerstand te vervangen, maar daar heb ik niets aan....
die kan ik wel vervangen en die heb ik er ook al uit maar probleem danwel de oorzaak blijft dan het zwaar lopen van de motor die vervolgens de weerstand weer over de kop jaagt....
kan ook op you tube niets vinden over het uitbouwen van de motor...als iemand het wel heeft kunnen vinden hou ik me heel erg graag aanbevolen..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Het gaat om een Scenic II met 2.0 liter, 16V motor
Krukaspoelie, spanner en multiriem laten vervangen door KwikFit.
Hierna ging de auto inhouden bij gas geven (ong boven de 2500 toeren). Motor maakt dan raar geluid. Als er niet teveel gas wordt...
Hallo,
Naar jaren met tevredenheid te hebben gereden in een Grand Scenic 1.4 Tce.
Heb ik deze ingeruild op een grand Scenic4 1.3 initiale.
Tot dusver bevalt de auto goed en rijd zeer fijn.
Alleen viel het me op dat de Multisense verlichting in de...
Onze Grand Scenic IV kraakt over drempels. Vaker bij koud weer. Vanaf nul optrekken resulteert soms in stuiteren van de banden voor. Ook hoor ik soms een bonk voor.
Bij een garage geweest. Die zeiden: veerpootlagers, maar hoeven niet vervangen...
Batterijvraag: Renault Master 3, 2016, 2.3dci, 125kW/170pk
Is het nodig om het BMS te resetten na het vervangen van de batterij?
Vorige batterij was efb, nieuwe is agm. Na vervangen geen foutmeldingen.
Indien het nodig is om een reset te doen, welke...
Ik loop er tegen aan dat het schakelaartje van de ACC slijtage heeft. Ik begrijp dat schakelaartje niet vervangen kan worden en een nieuw stuur kan wel maar dat kost 600 euro. Met of...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...