Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Dag Mathijs.
Mijn radio was kapot nu op de sloop een andere gehaald ( met garantie ) maar de code wisten ze niet. Zou je mij aan de hand van de foto 's de code op willen zoeken. Zou ik erg blij mee zijn. Alvast bedankt.
IMG_3132.JPG
IMG_3133.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
wortel55 schreef:Dag Mathijs.
Mijn radio was kapot nu op de sloop een andere gehaald ( met garantie ) maar de code wisten ze niet. Zou je mij aan de hand van de foto 's de code op willen zoeken. Zou ik erg blij mee zijn. Alvast bedankt.
IMG_3132.JPG
IMG_3133.JPG
7614 is de code voor de radio van de sloop
1234dijk schreef:Wie kan mij aan de radiocode helpen voor mijn Renault grand modus van 2008?
Alvast bedankt!
6794 is de code voor de Modus radio
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hallo, ik hoop dat ik het op de juiste manier doe.
Ik ben mijn radio code kwijt, heb een Renault Megane CC uit 2004.
Dit zijn de foto’s van de radio met nummers er op.
Alvast heel erg bedankt.
Bernice schreef:Hallo, ik hoop dat ik het op de juiste manier doe.
Ik ben mijn radio code kwijt, heb een Renault Megane CC uit 2004.
Dit zijn de foto’s van de radio met nummers er op.
Alvast heel erg bedankt.
8274 is de code van je Megane radio
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Beste,
Vanwege een defecte accu is deze onlangs vervangen.
In mijn boekje staat dat mijn code 1352 is.
Deze heb ik enkele keren geprobeerd, maar nu blijft er ERROR in beeld staan. Ook na een half uur rijden (2 ook niet)!
Mijn code achterop de radio is 8 200 300 862 T D644.
Ries schreef:Beste,
Vanwege een defecte accu is deze onlangs vervangen.
In mijn boekje staat dat mijn code 1352 is.
Deze heb ik enkele keren geprobeerd, maar nu blijft er ERROR in beeld staan. Ook na een half uur rijden (2 ook niet)!
Mijn code achterop de radio is 8 200 300 862 T D644.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!!!!
0706 is je code. Hou je radio drie kwartier tot één uur onafgebroken aan één stuk aan, en je hebt weer drie pogingen.
Na wisselen van de accu vraagt de radio om een code.
Auto is 2ehands gekocht, echter stond er nergens de code van de radio vermeld helaas.
Gegevens zijkant radio:
model no 22DC279/62T
product no: FD0300450087079
CODE ONDER BARCODE: 7700434423TX159
Probeer code in te voeren in Radio van Renalt Scenic maar de code die ik heb werkt niet (meer?).
De gegevens op de radio:
Model NO: RENRDW132-10
Security code: Y179
RNRD0450166325
PROD NO: FD0805110166325
(onder barcode): 8200300859TY179.
CBOnyx schreef:Na wisselen van de accu vraagt de radio om een code.
Auto is 2ehands gekocht, echter stond er nergens de code van de radio vermeld helaas.
Gegevens zijkant radio:
model no 22DC279/62T
2803 is je code
neutel schreef:Probeer code in te voeren in Radio van Renalt Scenic maar de code die ik heb werkt niet (meer?).
De gegevens op de radio:
RNRD0450166325
Je code zou 1804 moeten zijn, heb je dat?
CBOnyx schreef:Na wisselen van de accu vraagt de radio om een code.
Gegevens zijkant radio:
model no 22DC279/62T
2803 is je code
neutel schreef:Probeer code in te voeren in Radio van Renalt Scenic maar de code die ik heb werkt niet (meer?).
De gegevens op de radio:
RNRD0450166325
Je code zou 1804 moeten zijn, heb je dat?
Heb idd code 1804 aantal keren geprobeerd maar als ik "6" indruk hoor ik na paar seconden een piepje en blijft de code knipperen. Kan het zijn dat de duitse renault garage afgelopen zomer, na het vervangen van de defecte dynamo, de code heeft aangepast?
neutel schreef:
Heb idd code 1804 aantal keren geprobeerd maar als ik "6" indruk hoor ik na paar seconden een piepje en blijft de code knipperen. Kan het zijn dat de duitse renault garage afgelopen zomer, na het vervangen van de defecte dynamo, de code heeft aangepast?
Nee, lijkt mij niet dat de Duitse garage een andere code heeft ingevoerd, volgens mij is dat niet mogelijk.
Misschien heb je (te)vaak een verkeerde code geprobeerd en moet je de radio eerst een uurtje rust geven? (dus een uurtje aan laten staan zonder onderbreking)
Bastiaansoeters schreef:HELP!! ik ben ook mijn code kwijt
ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt
6811 zou je code moeten zijn
neutel schreef:
Nee, lijkt mij niet dat de Duitse garage een andere code heeft ingevoerd, volgens mij is dat niet mogelijk.
Misschien heb je (te)vaak een verkeerde code geprobeerd en moet je de radio eerst een uurtje rust geven? (dus een uurtje aan laten staan zonder onderbreking)
Opgelost! Ik was blijkbaar te ongeduldig. Het was een kwestie van iets langer toets 6 ingedrukt houden. Code is nu geaccepteerd. Bedankt voor de hulp!
Deze week heb ik de accu vervangen van mijn
Renault Grand Scenic uit 2004.
Nu word er om een code gevraagd voor de radio.
Deze kan ik helaas niet meer vinden.
Is hier iemand die mij aan een code kan helpen en mij vertellen
hoe ik deze moet invoeren.
Gaat dat met het satteliet wieltje bij het stuur of met de toetsen op de radio zelf?
Heb een foto bijgevoegd van de radio gegevens het gaat om een tunerlist radio..
Bijvoorbaat dank
Gr Dennis
Net toen ik mijn auto startte en in zn achteruit zette
Ging Mn radio weer opslot voor de zoveelste keer
Ben het zat om iedere keer na de garage te gaan
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpe
Hartstikke bedankt alvast
Dirk van de broek schreef:Net toen ik mijn auto startte en in zn achteruit zette
Ging Mn radio weer opslot voor de zoveelste keer Ben het zat om iedere keer na de garage te gaan
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpe
Hartstikke bedankt alvast
Vrees dat er toch ergens een draad loszit als dit iedere keer gebeurd, als je meer storingen hebt misschien wel een massa-kabel. Je code is 9217, hoef je daarvoor in elk geval niet naar de garage.
Wie kan me helpen aan mijn radiocode? Accu was leeg en nu moet ik mijn radiocode opnieuw invoeren. Het gaat om een Megane Break uit 2002.
De codes op de radio zijn:
MODEL NO: 22DC279/62T
T0E675
RN279F20194014
PROD NO: FD0302160194014
code aan de rechterkant : 7700434423TE675
code in de rechthoek : 7700 434 423 ---
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?