Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Moesie schreef:Hallo, ik heb ook een probleem met de medianav die om een code vraagd!!! Ik heb alleen één sticker kunnen vinden, hopelijk een beetje duidelijk en komt van LG???
20181124_161020.jpg
Probeer 1298 eens
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik zoek mijn code voor een renault espace bj 2003 diesel
op de zijkant van de radio heb ik gevonden G001
prod. nr FD0302490393722
nr rechter zijkant onder 8200002607 D
kunt u mij helpen vr gr spinnetje
Ik zoek mijn code voor een renault espace bj 2003 diesel
op de zijkant van de radio heb ik gevonden G001
prod. nr FD0302490393722
nr rechter zijkant onder 8200002607 D
kunt u mij helpen vr gr spinnetje
1972 kom ik op, indien dat niet correct is, kijk dan even of er nog een paar nummers achter de D staat bij 8200002607 D
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
ik hoop dat ik het goed gedaan heb.
Kan ik ook mijn code krijgen aub?
Helaas, afbeelding is niet zichtbaar.
Je kan de afbeelding van je desktop/bureaublad in het invoervenster slepen, waar je ook de tekst in tikt, dan even op de knop voorbeeld drukken en dan zie je of het gelukt is. (daarna natuurlijk op de knop verstuur drukken om het bericht daadwerkelijk te plaatsen)
ik hoop dat ik het goed gedaan heb.
Kan ik ook mijn code krijgen aub?
Helaas, afbeelding is niet zichtbaar.
Je kan de afbeelding van je desktop/bureaublad in het invoervenster slepen, waar je ook de tekst in tikt, dan even op de knop voorbeeld drukken en dan zie je of het gelukt is. (daarna natuurlijk op de knop verstuur drukken om het bericht daadwerkelijk te plaatsen)
Ik probeer het nogmaals.
Gaat om een Clio 4 RS uit 2013
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik hoop dat jullie met deze sticker de code kunnen vinden van mijn radio in een Twingo. Ik zie geen stickers in de vorm als op andere voorbeelden in dit forum. Als jullie andere gegevens nodig hebben van de auto dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat hartelijk dank.
sticker radio twingo_resize.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik ben in bezit van een scenic uit 2000,onlangs een nieuwe accu er in gezet,en nu doet de radio niet meer en vraagt om een code,die heb ik niet meegekregen met de koop.ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.het gaat om model no: 22DC279/62P TOZ 527 RN 279FYO133533 Prod no: FDO300360133533 7700 434 425
yth33 schreef:Ik hoop dat jullie met deze sticker de code kunnen vinden van mijn radio in een Twingo. Ik zie geen stickers in de vorm als op andere voorbeelden in dit forum. Als jullie andere gegevens nodig hebben van de auto dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat hartelijk dank.sticker radio twingo_resize.jpg
Probeer 4163 eens
yth33 schreef:Ik hoop dat jullie met deze sticker de code kunnen vinden van mijn radio in een Twingo. Ik zie geen stickers in de vorm als op andere voorbeelden in dit forum. Als jullie andere gegevens nodig hebben van de auto dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat hartelijk dank.sticker radio twingo_resize.jpg
Probeer 4163 eens
Het is goed gegaan. Hartelijk dank voor deze hulp.
wie kan me helpen ik heb een renault master x62 media nav evolution van 2017 met chassis nr VF6MF000057640541 type mf 2300 diesel
wie kan ma helpen
mvg gerry g
Gerry g schreef:...wie kan me helpen ...
mvg gerry g
Niemand op het forum dus, vrees ik, want op chassisnummer van de auto kunnen we niet veel hier op het forum.
Zie de eerste posting voor de benodigde gegevens, of anders even langs de Renault garage, die kunnen wel op chassisnummer gegevens terugvinden
Heb vandaag nieuwe accu in de auto gezet en stom van me weet de code niet van de radio het is een 22dc461/62l.Als ik het goed heb gelezen is dit de code die ik door moet geven T683 hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?