Wat moet er allemaal gebeuren? Ten eerste APK klaar zien te krijgen en de typische stilstand zaken oplossen. De motor draait, ze rijdt, schakelt en remt maar dat gaat allemaal niet lekker soepel. Dus, vloeistoffen, filters, bougies en andere ontstekingsdelen vervangen, de remmen nalopen, het lijkt of de uitlaat niet helemaal dicht is, enz. En een beetje laswerk aan de binnenschermen, het front en a-stijlen. In principe wil ik dat allemaal zelf gaan doen.
Vandaag de bougies al vervangen, op de bougiekabelset moet ik tot zaterdag wachten. Verder een nieuw luchtfilter en nieuwe ruitenwissers gekocht. Van de vorige eigenaar kreeg ik een andere linker koplamp mee want die gemonteerd zat, zou de APK niet overleven.

En als ze dan rijdend en APK gekeurd is, dan gaan we overwegen wat we cosmetische nog gaan doen. Zoals al gezegd is de lak op de motorkap en paravent helemaal op en verweerd, daar helpt geen poetsmachine meer aan. En het interieur van een R20 phase2 is vrijwel altijd ook "afgeleefd". Maar dat zien we later wel.