Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik was op zoek naar radio code voor twingo bouwjaar 2014 en voeg foto bij van de radio hoop dat het lukt
FF6386D0-CB99-4089-8571-D4ABD289514F.jpeg
Toegevoegd in 33 minuten 45 secondes:
Ik had een nieuwe accu erin laten zetten maar nadien vraagt hij om code ,het gaat om een Renault twingo van bouwjaar 2014 ik hoop hier een code te kunnen vinden alvast bedankt ik zet er een foto bij van de radio gegevens.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik weet niet of ik hier nog steeds geholpen kan worden. Maar mijn man heeft een nieuwe sleutel moeten laten maken en nu doet de radio het niet meer. We kunnen er niet uit komen aan de hand van de sticker. Hopelijk kan iemand ons helpen met de validatie sleutel.
Part code 2811 57844R--A
Suplier code 276660
Model no LAN5200WR4
712010216
281158098R
MEZ 64202509
Dit zijn alle codes bovenop de radio.
Onderop zit ook nog een sticker maar ik weet niet of deze ook nodig is.
Mvg, Denise Van Brummen
Toegevoegd in 5 minuten 14 secondes:
20230128_161553.jpg
20230128_161541.jpg
@Mathijs dit hebben we inderdaad zelf gedaan omdat ze bij de garage hadden gezegd dat de code op de radio moest staan en wij zagen nummertjes eronder staan
Is de foto zo wel duidelijk?
[mention]Den85ise[/mention] ah nu snap ik het en zie ik wat er gebeurd, was geloof ik nog niet goed wakker
Peuter nog voorzichtig een stukje verder tot de tekst onder de sticker goed leesbaar is, lijkt nu iets van R856 wat dan de code 8183 zou geven, maar die letter en 3 cijfers hebben we dus nodig.
Na het vervangen van de accu vraagt de radio om de validatiesleutel. Onderstaande foto klopt helaas niet, ik heb nu bijgevoegde radiosticker kunnen vinden, hopelijk is dit voldoende om de validatiesleutel te kunnen ontvangen.
Alvast hartelijk dank!
NicoleJorn schreef: ↑14 feb 2023 21:34
Beste moderator,
Onze accu is vervangen en hebben nu de validatiesleutel nodig.
Ik heb alleen deze foto van de sticker, hopelijk is dit voldoende. Ik weet niet precies welke nummers hiervan ik dien door te geven.
Alvast hartelijk dank!
NicoleJorn schreef: ↑15 feb 2023 16:14
... ik heb nu bijgevoegde radiosticker kunnen vinden, hopelijk is dit voldoende om de validatiesleutel te kunnen ontvangen.
...
Ja, daar kunnen we meer mee, 8153 is je code
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Na een dynamo wissel waarbij ik de stroom van de auto heb moeten af halen, heb ik nu de radiocode nodig.
Is er iemand die dat voor mij kan achterhalen?
Mijn dank zal zeer groot wezen aangezien mijn schoonmoeder dan gewoon muziek kan luisteren en ik dan niet haar klaagzang hoef aan te horen.....
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?