Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
tonyboy schreef: ↑23 apr 2023 10:03
Beste forum leden,
Na het vervangen van mijn accu heb ik de code nodig van mijn renault radio voor in mijn dacia.
Alvast hartelijk dank,
Groet Ton
IMG20230423092354[1].jpg
inmiddels via de dealer de code verkregen.
bedankt voor de eventuele reacties
Ik heb de enige sticker die ik op de radio aan de binnenkant zo vond toegevoegd. Hopelijk is dit voldoende voor de validatiesleutel van onze Renault Clio. Alvast hartelijk bedankt.
Mireille
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zou nu heel graag willen zeggen dat ik blond ben, maar helaas zelfs daar kom ik niet mee weg
Sorry, ik heb zo'n schermpje (radio/navigatie etc) moet ik dat er dan uithalen? Of staat het misschien op dat kastje wat onder de passagiersstoel zit? Wederom bedankt!
Kijk even in de bovenste posting op deze pagina, daar staat beschreven waar de radio module verstopt kan zitten.
Bij een Clio-3 kan die onder de rechter voorstoel zitten: post98609.html#p98609
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Goedemiddag,
Bij mijn Renault Scenic van 2004 is de dynamo onlangs vervangen waardoor de stroom eraf is geweest.Graag zou ik hiervoor de code ontvangen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hallo allemaal ik ben Ron...ik ben nieuw op het forum.
ik heb pas een Scenic 1.6 16v gekocht uit 2002...gewoon een lekker autotje voor erbij...en het rijdt geweldig haha.
alleen mijn radio doet het niet...en je raad het al...ik heb de code niet..dus graag wil ik langs deze weg de radiocode achterhalen.
model no 22dc280/62p
Toh935
RN 280f20003831
prod no fd0002150003831
8200128228th935
8200 128 228
alvast bedankt voor de moeite
mvg Ron
geweldig dit forum...er is voor mij nog zat te lezen.
Dag Ron,
Je kunt de gratis app "my Renault" downloaden.
Je voert het kenteken of het vin nummer van de auto in en je radiocode kun je zo zien
Ik hoop dat het ook werkt bij een auto van bouwjaar 2002, maar is het proberen waard.
Succes
ik heb een vraag over een opel Vivaro. En dat op het renaultforum ? Ja in de Opels zit bijna alleen maar renault "spul" Niks mee hoor. De Renault app weet ik niet of het werkt omdat ik een Opel heb. Mijn radiocode heb ik niet bij de koop gekregen. Wie kan mij helpen? de codes op de Renaultradio zijn:
part code 2811 56951R
suppl code 269779
model no AGC-1220RF
laatste 4 onder de streepjescode F892 ( heb nog een streepjescode????? laatste 4 nr zijn 1591)
dan heb ik nog een CNC ID: 16-10175
COFOTEL: RCPDAAG-12-0083
Er staan hier en daar nog meer nr op maar dit is denk ik wel voldoende.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?