Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hoi, Ik ben nieuw hier. Maar sinds kort rijd ik een Renault laguna uit 2001. technisch is mijn auto helemaal in orde.(benzine)
Maar mijn gasinstallatie, Landi, is op het verkeerde toerentalsignaal aangesloten.
Het is aangesloten op de 1e bobine.
Nu moet het systeem aangesloten worden op de kabel van de toerenteller welke als het goed is moet lopen van de ecu.
Heeft iemand een ecu layout van een 3.0 v6 laguna initale uit 2001?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil een camera aansluiten op mijn medianav in mij Clio V 2019. Ik kan alleen nergens vinden waar ik die moet aansluiten op de 40-pin connector. Ik kan adapterkabels vinden met 24 of 32 pinnen, maar niet met 40.... Ik kan solderen, krimpen en...
Ik wil een camera aansluiten op mijn medianav in mij Clio V 2019. Ik kan alleen nergens vinden waar ik die moet aansluiten op de 40-pin connector. Ik kan adapterkabels vinden met 24 of 32 pinnen, maar niet met 40.... Ik kan solderen, krimpen en...
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...