Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb sinds vrijdag een renault espace 2.0 T
Een prachtapparaat met de nodige opties.
ECHTER, ik ben zo dom geweest om bij de aankoop niet kritisch te kijken naar de auto.
Nu ben ik erachter gekomen dat de cd-speler een bepaalde code behoeft.
Ik heb de topic over code's gelezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik dacht dat het voldoende is als men de volgende code heeft: C300
Voor de zekerheid schrijf ik wat er op de stickers te lezen is.
sticker 1
528 J81 5140141 1
Radio :5833
N LEC PN6
Facade Chang CD:9153
JK0BD630051670
sticker 2
(renault logo) A42
AL R92S 37173
eIRL sw 1.00
mw 1.201
020366
8 200 089n153 --a
PN MH9RN92S
0343
made in china
54c03235k14-0
sticker 3
****barcode***
8 200 089 153 T C300
Kan iemand me aub snel helpen?
Morgen begint een nieuwe week, ik kan het niet aan om zonder de radio heen en weer te rijden.
(Ik woon 103 kilometer van mijn werk af)
Afgelopen zaterdag accu vervangen (Scenic bj 2005 kt 52-SB-NL) en al drie dagen zonder radio... Aaaaaah!
Heb geen idee wat die code is dus hierbij de sticker:
foto-8.JPG
Alvast mijn grote dank aan degene die hiervan de code weet...
vriendelijke groeten,
Johan Zwaan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De precode stond er wel alleen met mijn tools kon ik dar geen code voor opvragen.
Misschien dat jij de beschikking hebt over andere tools waarmee dit wel mogelijk is.
Ik zou dit dan graag willen weten, mag ook per pb.
Antonio.
Ik heb niets bijzonders hoor....gewoon even dit topic vanaf het begin doornemen
Renaults tot nu toe:
- Nevada 1992 Manager (helaas overleden)
- Megane II ph2 2006 business
- Megane III 12-2013 bose
@cloirijder1: alleen de renaultdealer kan iets met het chassisnr (nou ja, heeeel misschien een ander ook)
Wij gaan uit van de codes op de radio (niet een eventuele cd wisselaar)
Je moet dus even kijken wat er allemaal op de radio staat, zoals het plaatje onder jouw post.
Renaults tot nu toe:
- Nevada 1992 Manager (helaas overleden)
- Megane II ph2 2006 business
- Megane III 12-2013 bose
Hallo, na een reparatie doet mijn radio het ook niet.
Het is me wel gelukt om de codes af te lezen aan de zijkant.
Kan iemand me helpen met het vinden van de code?
K393 is de code op de radio
8200247962TK939
hallo iedereen ik heb juist de batterij van mijn wagen verandert
en nu vraag de radio om een code
dus ben in de boekjes gaan kijken maar niks gevonden kan er iemand mij helpen voor de code
num 8200622638tw133
Hoi, ik heb een Clio III van 2007 en doordat de batterij afgekoppeld geweest is speelt de radio natuurlijk niet meer. Kan iemand me helpen met de code aub?
De security code is Q536
Bedankt
kan iemand mij helpen aub is8200256140TU036 dank u het is een 2de hands wagen en devorige eigenaar heeft de radio los gehad voor een andere radio met usb en er is geen code nummer erbij het is een megane.
Hier hetzelfde probleem wat velen voor mij ook hadden. Na vervanging van de accu heb ik nu een code nodig voor de radio. deze code heb ik niet dus waarschijnlijk kan iemand hier mij hieraan helpen. de gegevens zijn:
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender