Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
Beste Allemaal,
Wij hebben een probleem waar we echt helemaal gek van worden!! We hebben een mooie rode kangoo 1.6 16v uit 2006, die wij 1 1/2 jaar geleden hebben aangeschaft.
Tot ongeveer maand geleden geen centje pijn met de auto, reed heerlijk en deed alles goed....... mee naar Tsjechie geweest met vouwwagen er achter geen probleem.
Dus ongeveer maand geleden, moest met spoed naar het zkh, kind gevallen, voet deed het niet meer, dus al stress en juist.... onze rode kangoo wou niet meer strarten.......

Monteur onder de kap gekeken, gezocht en tja het moest de BDP sensor zijn (als ik het goed schrijf

Maar goed, rijden heen..... 2 weken later, weer het zelfde probleem..... dus wij terug naar de dealer..... wij waren niet blij..... hun verder zoeken....... tja moest dan wel de antidiefstalring zijn..... die kunststof antenne ring die bij je sleutel zit...... dus wij weer met de knip open....... en weer aan de zuurstof

Nu vandaag staan we weer met het zelfde probleem.........Nu heb ik een handige man...... dus hij alles los gehaald, grijze stekker eraf...... en weer erop en ja daar starten hij weer........ dus ik er mee weg....... en juist weer het zelfde......weer niet starten en dus ik moet zeggen dat ik inmiddels in staat ben om die auto het water in te rijden......... maar juist........ hij start niet.......
Ook van beide sleutels zijn inmiddels de batterijen vervangen en ook dat help niet......
Omdat ik niet maandag weer bij de dealer wil staan met wederom iets wat het dan wel moet zijn, dat ze voor wederom een zeer hoge prijs moeten vervangen en ook dat het niet blijkt te zijn........ leg ik hier de vraag maar neer, of jullie iets weten wat het kan zijn....... want ik wil daar graag beslagen ten ijs komen en misschien is het wel iets wat mijn man zelf op kan lossen........
Dus in het kort.......
auto open met afstandsbediening
sleutel in contact en omdraaien
rode lampje blijft continu branden
startmotor hoor je draaien
auto slaat niet aan
Hierbij vast bedankt aan diegene die zou mee willen denken met ons probleem en voor de oplossingen of tips waar we moeten kijken......
Met vriendelijke groet,
Daane