Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Talisman Estate besteld met R-Link 2. Nu is mijn telefoon ook aan vervanging toe en zat ik mij af te vragen welke telefoon beter werkt met R-Link 2: iPhone of Samsung S7? Of maakt het geen bal uit?
Omdat mij Coyote app na 72 uur nog niet actief was op mijn nieuwe megane heb ik hem verwijderd in mijn auto.
Ik dacht download hem opnieuw. Maar de app zit niet in de appstore in de auto en online.
Ook bij mijn applicaties staat hij niet... Hoe los...
Weet iemand hoe ik een kopie kan maken van mijn R-Link2 systeem naar een USB stick !
Via de R-Link2 Toolbox gaat dit niet lukken, want op het moment dat ik de usb stick plaats om te copieren gebeurt er niets meer !
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum