Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Al een aantal keren ervaren dat de snelheidswaarschuwing in een lus komt, ze blijft herhalen verlaag uw snelheid zelfs als ik de autobaan afga en tot 30km/h vertraag. Dit komt alleen voor als er een waarschuwing gegeven is voor een mobiel flitser...
Beste R-Link 2 gebruikers. Mijn dealer melde mij gisteren dat er een nieuwe R-link update gepland stond voor juni 2017 (Bron Renault France). Maar deze heeft enige vertraging opgelopen en zou nu voorzien zijn voor augustus 2017. De laatste huidige...
Geachte Renault rijders,
Wat ik ook probeer ik kan mijn R-Link niet op USB krijgen als ook geen R-Link Store account aanmaken op mijn Mac. Probleem 1) telkens ik een USB stick inplug in mijn Talisman komt er op het scherm: bezig met verbinden met...
Ik heb een vraagje over de update van mijn R-Lin2 systeem. Kan ik een willekeurige SD-kaart of USB voor gebruiken of is er bij het afleveren een soort standaard kaart hiervoor bijgeleverd? Ik heb de auto niet nieuw en kan hier niet echt iets over...
Een week geleden mijn vorige Renault Megane ingeruild voor een nieuwe Renault Megane Bose 2016.
Natuurlijk lid geworden van My Renault en de R-link website en ik heb via USB de updates gedaan.
Als ik in R-link2 in de auto op Verbinden klik, mijn...
Vandaag er achtergekomen dat het RLink systeem een vergeldende eigenschap heeft.
Zodra de iPhone in de Carkit zit en laadt via de USB (dus automatisch op CarPlay staat), de USB en de SD kaarten niet meer bereikbaar zijn en dus geen media kunnen...
Ik zou graag de kaartweergave zo willen instellen dat de kaart de rijrichting weergeeft en niet, zoals nu in mijn auto is ingesteld, met het noorden boven. Ik vind dat gemakkelijker in gebruik. Ik kan echter nergens die mogelijkheid ontdekken. Kan...
Ik herinner me toen ik mijn Espace V kocht eind 2015 dat er de eerste maanden regelmatig updates van enkele apps waren op rlink2. Maar ondertussen zijn is er het voorbije jaar geen enkele update van apps geweest, noch zijn er nieuwe apps bijgekomen....
Ik heb sinds een week een nieuwe Megane met RLink2. Met TomTom Live Service (HD Traffic). Volgens de dealer is alles in orde met het laatste. Maar ik twijfel hier aan.
Vraag aan jullie: hoe kan ik zien dat TT Live Service (HD Traffic)...
Ik heb nu ongeveer 2 maanden de Renault Megane Estate....
Nu wil ik vervolgens mijn Spotify playlist koppelen maar dat lukt niet(iPhone 7).
Ik ben in de tussentijd al 2x bij de garage geweest om de problemen te...
Kan wachten totdat ik een ons weeg maar de Coyote app kan de server niet vinden. Alle andere items in R-Link2 lijken allemaal goed te werken behalve deze, iemand een tip. Kadjar sinds een week in bezit (2e eigenaar).
Net mijn nieuwe Kadjar in gebruik genomen en heeft al een keer in de garage gestaan o.a. vanwege problemen met R-Link 2 systeem. Kan bijvoorbeeld geen SMS berichten ontvangen, Traffic announcement die ingestelde volume vasthield en nog een hoop...
Vandaag voor de zoveelste keer aan de RLink2 gewerkt door de garage. Het ding gaat vanzelf op stand-by tijdens rijden. Ze doen hun best. Maar er verdwijnen steeds meer functies. Eerst had ik snelheidsafhankelijke volume regeling van de radio. Dat...
Wat mij sinds kort opvalt is dat mijn navigatie (inclusief Tom Tom live services) in geval van files een alternatieve route geeft die langer duurt dan de file! Mijn instellingen staan op: melden als er meer dan 10 minuten verbetering is in de...
Ik heb net een weekje mijn nieuwe Grand Scenic.
Nu wou ik de R-Link2 updates een keer bekijken.
Verrassing: er wacht me een kaart update 2015.06 :cry2:
Tweede verrassing: alhoewel ik mooie kaarten...
Na jaren met de Megane te hebben gereden heb ik sinds vorige week mijn splinternieuwe Kadjar.
Erg fijne auto dusver (lol een paar daagjes)
Wat ik helemaal niet fijn vind is die vreselijke mannen en vrouwen stem in de...
Ik krijg over 3 weken mijn gloednieuwe Renault Megane GT-Line met het Bose R-Link2 systeem. Weet iemand of daar nou direct CarPlay support in zit?
Of komt dat later met een update?
Hoi, ik heb een Megane cc uit 2004 gekocht van een veiling. Maar helaas is de radiocode niet in te voeren. Niet via satelliet en ook niet met toetsen. Renault dealer komt er ook niet uit.
Satelliet al vervangen, radio unit dashboard al vervangen...
Sinds vanochtend krijg ik spotify niet meer aan de praat op mijn RLink2. Smartphone is gewoon verbonden en telefoon doet het ook gewoon. Weet iemand hoe dit op te lossen?
ik heb een vraagje ik rij sinds vorige week met een nieuwe kadjar dci 110 Bose ik wilde mijn smartphone koppelen maar was constant connect, disconnect
nu sinds gisteren is dat probleem opgelost door een update van versie 2.2.15.703 naar 2.2.17.803...
Mijn smartphone samsung galaxy 5 Neo heeft altijd gewerkt via bluetooth op onze Kadjar.
Eind 2016 moest ik een update uitvoeren op mijn smartphone en sindsdien werkt hij niet meer op de auto.$Mijn man heeft zijn telefoon (Huawai)...
Ik heb nu een nieuwe megane met R-Link 2. En die heeft natuurlijk die App Store en TomTom HD traffic en zo. Maar ik vroeg me af, hoe maakt dat ding in godsnaam verbinding met internet? Is ie permanent verbonden met 2G of zo? Ik kan er nergens...
Als digitale radio speelt, en ik heb de radio-aanduiding aanstaan op het dashboard, dan verdwijnt regelmatig de naam van de zender. In de plaats komt dan (enkele cm lager) een soort van yin-yang-logootje. Dit staat er 1 à 2...
Afgelopen weekend R-link2 in de Kadjar geprobeerd te voorzien van de kaartenupdate.
Na het installeren van de kaarten op een USB en deze in de auto gedaan, krijg ik op het scherm: Content Error.
hoe ervaren jullie het navigatie systeem?
ik vind het vervelend dat je de kaart niet op 10 km of op grotere schaal kan zetten en dat hij daarop blijft staan.
hij zoemt elke keer in als je heb uitgezoemd
Mijn R Link 2 uit mijn Espace V initiale gaat soms tijdens het rijden opeens in stand by modus. Erg vervelend als je net bij een klaverblad rijdt en je navigatie dan ook even weg is. De Renault dealer had de software van de R Link...
Bij de Kadjar gaat de radio steeds een paar standen lager als mijn navigatie iets te melden heeft terwijl de stem van de navigatie op 0 staat.
Ik heb vandaag de laatste R2-link erop laten zetten (2.2.17.803) maar dat maakt helaas niets uit. Ik kan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum