Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de bluetoothverbinding met Rlink na de update van de iPhone naar IOS11? Er wordt een verbinding gemaakt, maar die valt na enkele seconden weg en vervolgens komt die weer terug vv. Met IOS10 werkte het nog...
Waarom blijft mijn Navigatie systeem welke is ingebouwd in de R Link 2 de oude zomertijd aangeven bovenaan links en toch is de klok veranderd naar de wintertijd , dus de klok geeft b.v. 14h10 maar eenmaal het scherm van de R Link 2 opstart geeft...
Sinds enige weken krijg ik bij het opstarten van de app Brandstofprijzen de melding Dienst niet beschikbaar , zie foto.
De app heeft altijd goed gewerkt en is er zomaar mee opgehouden.
Heeft iemand anders dit ook en wat is er aan te doen?...
Ik heb een Renault Megane Estate uit 2017 met een R-link 2 systeem.
In combinatie met een Samsung Galaxy smartphone gaat dit niet helemaal goed. :cry:
Het systeem (R-link 2) geeft aan spraakherkenning wordt niet ondersteund.
Nieuw op het forum, maar lees al een tijdje mee.
Bij mij wil de installatie van de nieuwe kaart niet lukken en wellicht hebben jullie een idee wat het kan zijn?
Ik heb een fingerprint gemaakt van mijn systeem.
Daarna de usb stick...
Ik heb een Megane 4 GT van februari 2017, en de software die er nog op draaide van 2.2.17..., ( kaartmateriaal van 2015-06 ) had begrepen dat je geen kaartupdate kon doen omdat eerst je r link moest laten update door de dealer, bij de dealer...
Ik had vanmorgen iemand van Renault Nederland aan de telefoon. Die wist mij met zekerheid te melden dat er in dit kwartaal een nieuwe kaart beschikbaar komt met als nummer 17-6.
Sinds een paar dagen rijd ik in een nieuwe Kadjar. Ik ben hoofdgebruiker en had dus voor mezelf en voor mijn man allebei een gebruikersprofiel aangemaakt. Tijdens een ritje op het profiel van mijn man een adres toegevoegd aan het adresboek. Maar...
Sinds kort werkt de stemherkenn8ng van de RLink2 nier meer.
:(
Als ik het adres voorlees, duurt het een paar seconden en zegt dan “Navigatieinformatie momenteel niet beschikbaar”
Handmatig invoeren werkt wel en het commando “Ga naar huis” ook....
Aangezien mijn huidige Alcatal Idol 3 - waar ik zeer tevreden over ben - na de (automatische) upgrade vorig jaar van Android 5.1 naar 6.0 niet meer communiceert met de R-Link 2 ben ik van plan een nieuwe Android telefoon aan...
Hoi, heeft er iemand enig idee of een standaard volume in te stellen is na het starten van de auto? Danwel of het volume van de radio is af te stemmen op die van de bluetooth bron (telefoon)?
Het valt me op dat het volume van de bluetooth standaard...
Wederom een vreemd aspect van het R-link 2 systeem. Het feit dat het adresboek van de navigatie conpleet los lijkt te staan van je contactpersonen uit je telefoon adresboek (waar vaak een adres aan gekoppeld is).
Heb mijn auto (Megane Estate) nu 2,5 maand ongeveer en afgelopen weekend een kaart update gedaan. Er staat nu de nieuwste versie op, die van 2016.12. Die is al meer dan een jaar oud. Is er echt geen écht nieuwe versie?
Gisteren is er een update aan m'n Talisman gedaan na een oproep van Renault NL.
Een vervelende verrassing bij het instappen was dat alle (maar dan ook alle) instellingen weg zijn, inclusief de historie en het adresboek van de navigatie.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Kadjar. Nu heb ik begrepen dat je via bepaalde software Smartphone Mirroring kunt gebruiken. Alleen kan ik niet zo snel ergens iets vinden hoe ik dat nu precies moet instellen.
Is er iemand die het update beleid van Renault kan uitleggen? Ik heb veel geld neergelegd voor de nieuwste kaarten en live services maar de nieuwste kaart is 2015.06. Er zijn veel oude situaties/wegen en de live services functionaliteit werkt vaker...
Hallo, weet iemand of de standaard ringtoon op R-Link2 te wijzigen is als de telefoon afgaat? En bij mij zit ook een vertraging in op het moment dat ik op het knopje tik van opnemen. Ik zeg dan meteen hallo maar merk dan dat de andere kant nog aan...
Blijkbaar hebben ze in Azië andere software in de R-Link x ?? Dan in Europa en ziet er op het eerste zicht veel overzichtelijker uit!
Kik hier maar eens naar dit filmpje hier van een Aziatische KOLEOS:
Een vraagje, ik ben geupdate naar de nieuwste versie 2.18.590, enkel zie ik in mijn Rlink winkelmandje enkel een update staan van de navigatiemappen naar 2015.06, dacht dat er al een recentere versie was, iemand enig idee?
Vraag is waarschijnlijk reeds eens gesteld maar ik vind ze niet terug.
Is er een mogelijkheid om een startpagina in één deel in te stellen i.p.v. in 2 delen?
Wat ik ook probeer, vierkante iconen, rechthoekige icon, grote, kleine ik krijg het niet...
Wanneer ik vanaf thuis nu een route plan naar laten we zeggen Italie of Denemarken, dan krijg ik geen enkele files op die routes te zien op het systeem. Echter, wanneer je dan op google maps etc. kijkt, zie je wel degelijk dikke vertragingen hier en...
Ik heb een Renault scenic met r link 2 nu is de vraag hoe ik een bestand met gps locaties (nuttige plaatsen)kan inladen op de Tom Tom die in de r link 2 zit? . Bij mijn vorige auto Kangoo was het r link 1 met een SD kaart dus was dit gemakkelijk...
Wie kan me helpen ?
Vroeger bij mijn vorige Scenic III had een ingebouwde TomTom navigatiesysteem in de auto en daar kon ik kiezen tussen verschillende stemgeluiden
Man of vrouw, Nederlands of Vlaams, zelfs een computerstem was mogelijk.
Nu met mijn...
Na installeren van de allerlaatste update (ongeveer 2 weken geleden) bepaalt het navigatiesysteem in de Rlink2 van onze Grand Scenic TCe 130 Intens de juiste route, echter de verwachte reistijd is continu veel te lang (per uur echte reistijd een...
Vorig week de kaart update gedaan tijdens het rijden. Inderdaad zo’n 30 minuten nodig.
Echter na update kreeg ik geen enkele flitspaal of stoplicht camera melding meer,
Na vanalles gecontroleerd te hebben toch maar het service nummer...
Goedeavond, vandaag zag ik een mobiele flitser, ik wil deze melden op mijn rlink2 met HD Traffic abonnement..maar nergens iets kunnen vinden. Bij de vorige TomTom in megane 3 was dit een makkie. Weet iemand of dit nog kan ?
Groetjes iwan
vorige week zeer mooie tweedehands talisman grandtour kunnen kopen met slechts 3737 km erop. wist vanwaar hij kwam. persoon heeft carriere gemaakt en heeft nu firmawagen.
ik heb mij geregistreerd bij R-link store en alle stappen doorlopen....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum