Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn schoonvader heeft een nieuwe espace en zijn eigen usb stick van 32GB werkt goed in de auto kan netjes door de mappen browsen en muziek selecteren..
Nu had ik 2 nieuwe usb sticks uit china besteld ( 32GB ), netjes...
Ik krijg de melding dat de weer app gestopt is.
In de R-Link store website heb ik update aangevinkt en via de toolbox de app op een usb gezet.
Dit heeft het euvel niet verholpen.
De dealer kon me niet helpen, heeft iemand deze ervaring ook gehad en...
Sinds een paar dagen lijkt er geen nieuwe data meer te komen in de verkeersmeldingen. Wel blijven oude filemeldingen zichtbaar. Dit is zeer irritant omdat er nu filemeldingen zijn terwijl die file er niet is, en andersom. Sta je in één keer stil...
Weet iemand hoe ik van de opstartmelding mbt. SMSFunctie activeren af kom? Deze verschijnt telkens na het starten en gaat niet vanzelf weer weg. Heb gezien dat dit voor IOS is opgelost maar ik heb een Android 4.2.2 telefoon. (SMS functie uitzetten...
Ondanks simulcast instelling en exact overeenkomende voorkeurstoetsen schakelt de radio niet van DR naar FM bij wegvallend signaal.
Verplicht om zelfs mijn vaste dagelijkse routes van gesproken instructies te voorzien, omdat anders ook de gesproken...
Ik snap iets niet helemaal. De navigatie in mijn Talisman heeft de mogelijkheid om gebouwen weer te geven. Ik rij door het hele land, maar tot dusver uitsluitend in Arnhem, in de buurt van de Utrechtseweg, zie ik op mijn scherm die gebouwen ook...
Ik krijg mijn telefoonboek (= contacten) uit mijn iPhone 6S niet goed en zeer onvolledig / incompleet gesynchroniseerd .
Laatste R-Link 2 update dateert denk ik van nieuwe TT kaarten (06/2015), ongeveer 4 weken geleden.
Eindelijk na ruim een halfjaar mijn Kadjar intens met r-link 2 mogen ontvangen. Wat ik het mooiste vond was de extra navigatie pijlen die ook op mijn instrumentenpaneel boven het stuur te voorschijn kwamen, wat overzichtelijk was bij het naderen van...
Is het mogelijk om R-link2 ( op Kadjar ) automatisch de volgende folder laten afspelen ( van de usb ) ipv iedere keer dezelfde folder opnieuw af te spelen. Dus dat hij bijvoorbeeld van zelf naar CD 2 gaat, zodra alle mp3 bestanden op CD 1 afgespeeld...
Ik heb mijn Captur ingeruild voor een Kadjar. Op de Captur-rlink staat nog voor 2 jaar een abonnement voor tomtom live services. Heeft iemand ervaring met het overzetten van dit abonnement van rlink naar rlink 2?
Wat mij opvalt is dat op de kaart van de r-link 2 niet alle straatnamen worden weergegeven, hebben er nog dit probleem en zo ja hoe kan dit opgelost worden er wordt maar sporadisch een straatnaam getoond :D .
Recent mijn Iphone geupdate naar IOS 9.0 Voorheen, onder IOS8 had ik op mijn Iphone bij de bluetooth verbinding met de R-Link, onder instellingen (i) een optie Toon berichtgeving . Als je die aanzette, dan had het R-link-2 systeem een SMS verbinding...
Weet iemand waarom er geen Mute toets beschikbaar is in de Telefoonfunctie van R link2 ? :oops: :twisted:
Heel erg vervelend een basis functionaliteit is dat.
Mijn Iphone 6s met de nieuwste iOS 9.3.5 speelt geen Spotify af via R-link. Een andere 6s zelfde iOS doet dat wel in mijn auto (Talisman estate). Ik kan wel gewoon bellen over Bluetooth. Bij Renault...
Waarschijnlijk een domme en overbodige vraag voor degene die het weten, maar waar kan ik het softwareversie nummer van R-Link2 vinden?
Ik heb met mijn twee dagen in mijn bezit zijnde Kadjar het probleem dat de Bluetooth connectie met mijn...
Waarschijnlijk een domme en overbodige vraag voor degene die het weten, maar waar kan ik het softwareversie nummer van R-Link2 vinden?
Ik heb met mijn twee dagen in mijn bezit zijnde Kadjar het probleem dat de Bluetooth connectie met mijn...
jaja, mijn nieuwe rode Kadjar staat voor de deur. Ben er blij mee.
Naar myrenault gegaan om te kijken wat je allemaal met die software kan doen en welke mogelijkheden er extra zijn.
Heb een 4-jarig abonnement afgesloten voor tomtom life services....
Ben nu al een tijdje bezig met mijn R-Link2 (Megane IV HB) om een signaleringsgeluid (piepjes en geen stem) bij de flitspalen te krijgen, maar het lukt mij maar niet.
Wie kan mij van info voorzien ?
Sinds kort in het bezit van een nieuwe espace en wat mij een beetje irriteert is het volgende;
Steeds als ik richting de 130 ga komt een vervelende pingel.
Heb reeds alles geprobeerd in diverse menu's maar het lukt me niet om deze stil te krijgen....
Ik gebruik R-link2 in mijn Kadjar.
Systeem werkte goed en probleemloos, tot paar weken geleden, toen ik merkte dat microfoon (-software) het niet meer doet.
je ziet dan bij spraakherkenning niets oplichten in het scherm en...
Bij het starten van de auto heb ik regelmatig niet meteen verbinding met de Digitale Radio. Even het display aantikken en dan is er weer wel verbinding. Is hier een oplossing voor want wil gewoon graag meteen verbinding.
Ik heb een Talisman Estate besteld met R-Link 2. Nu is mijn telefoon ook aan vervanging toe en zat ik mij af te vragen welke telefoon beter werkt met R-Link 2: iPhone of Samsung S7? Of maakt het geen bal uit?
Omdat mij Coyote app na 72 uur nog niet actief was op mijn nieuwe megane heb ik hem verwijderd in mijn auto.
Ik dacht download hem opnieuw. Maar de app zit niet in de appstore in de auto en online.
Ook bij mijn applicaties staat hij niet... Hoe los...
Weet iemand hoe ik een kopie kan maken van mijn R-Link2 systeem naar een USB stick !
Via de R-Link2 Toolbox gaat dit niet lukken, want op het moment dat ik de usb stick plaats om te copieren gebeurt er niets meer !
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum