Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik was benieuwd of er leden zijn die hun standaard carminat radio/navigatie voor iets nieuwers hebben vervangen zoals de TomTom en dan eventueel op het bestaande scherm of dat deze gewisseld is
Ik kwam er dus helaas achter dat de laatste update die...
Ik zit met een defect loopwerk van een Garminat navigatie. Deze gaat niet draaien na invoer van een cd. Nu heb ik hier op het forum al uitgedokterd dat het mogelijk om de laser gaat die defect is.
Hallo, ik dacht dat het schermpje van mijn megane uit 2004 kapot was maar de platte brede kabel aan de achter van het lcd zit een breuk in. Als ik hem beweeg schiet het scherm van kleur naar zwart wit en van licht naar donker.
Vandaag getracht mijn navigatie, Tom Tom Carminat, te updaten. SD kaart keurig via menu verwijderd, in pc gestopt, updates geinstalleerd en klaar. Dacht ik.
Na het plaatsen van sd kaart in de auto blijft het scherm hangen op...
Tot vandaag heb ik met name veel op het forum gelezen :D. Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Laguna estate 2.0T initiale uit 2008. Heerlijke auto vol opties maar mis de mogelijkheid om muziek af te spelen vanaf...
ik heb een Renault megane uit 2010 met carminat tomtom, dit probeerde ik te updaten wat overigens niet lukte (bootloop en dergelijke) maar na de laatste poging bleef het scherm op zwart radio doet het wel gewoon.
Ik heb mijn navigatie sinds ik de auto heb één keer ge-update. Nu heb ik Navcore 8,8842 met kaarten Benelux 885.4055 en
West Eur 855.4055.
Volgens mij komt er op deze Navcoreversie geen nieuwe kaart meer beschikbaar (alhoewel...
Ik heb sindskort een Megane uit 2009, hier was het kaartje al uitgehaald bij verkoop. Uiteraard heb ik de dealer laten weten dat er geen SD-kaartje aanwezig was. Toen hebben ze de allernieuwste Europa Live Mei 2017 gegeven. Die werkte dus...
Na een update van mijn navigatie staat het systeem op Frankrijk. Kan dus geen bestemming in Nederland invoeren... De taal wel inmiddels aangepast... Maar waar kan ik het land aanpassen?!
Ik wil voor een familielid een Carminat Navigatie systeem updaten (Renault Scenic 2008)
Hiervoor is besteld: Carminat Navigation Informee 2 V32 Europe.
De huidige software die er nu draait is alleen een Benelux CD V27,
goeden morgen is er iemand die weet of er update te krijgen is voor mijn lagunaIII bj 2008.
ik hoorde van de dealer dat het moeilijk is.er zit nu cd of dvd van 2013 in.
bvb dank
groet aad
Ik heb een Megane Estate uit 2014 met Carminat: alles werkt prima. Sinds kort heb ik een andere baan en telefoon van de zaak. De contacten zijn gesynchroniseerd met een exChange server: dat betekent dat ik meer dan 3000 contacten kan benaderen. De...
Hallo,
Ik sta op het punt een Renault Grand Scenic occasion uit 2013 te kopen. De Sceninc heeft ingebouwde navigatie met het Carminat systeem.
Op internet kom ik veel tegen dat er voor versies van Carminat geen updates meer zijn. Heb al veel...
Onlangs een gebruikte Laguna aangeschaft.
In mijn laguna van 2011 zit een tomtom navigatiesysteem, aangezien deze de afgelopen vijf jaar geen update heeft genoten heb ik dat gisteren zelf maar gedaan, dus nieuwe kaart erop en ook...
IK heb een Renault Scenic van 2008 uit gerust met Carminat Navigatie maar sinds kort gaat de display naast het instrumenten paneel niet meer aan.
het is te zeggen het blijft zwart.
Heb een Megane 2 uit 2007.
Nu wil ik de carminat vervangen voor een scherm ( chinees geval ).
De radio stekkers kan ik zo omzetten , maar de stekker van de stuurbediening niet.
Aan mijn nieuwe radio zitten 3 draden KEY 1, KEY 2, en GND.
Ik...
Wie o wie kan mij nog helpen. Bij mijn scenic bouwjaar 2005 werkt mijn radio niet meer. Het is een carminat radio met becker navigatiesysteem. Pas geleden is de is de ventilatormotor vervangen en sindsdien werkt de radio ook niet...
Hallo,
Heb gisteren een grand scenic uit 2008 gekocht, met een carminat navigatiesysteem erin. Daar zit een Bluetooth functie op, die je aan en uit kan schakelen in het menu telefoon en dan instellingen . Ik heb m per ongeluk uitgeschakeld toen ik...
Wij hebben een Megane 3 1.4 tce van 2011 met Carminat TomTom. Als de auto een paar dagen stil staat is de accu zwak.
Accu is nieuw en de dynamo werkt prima.
Nu zagen wij, dat als de auto volledig afgesloten is, de bedieningsknopjes rondom de...
Hallo, ik heb een Scenic II Conquest gekocht uit 2009 met een Cabasse CNC Systeem (DVD / Navigatie). Onder de bijrijdersstoel zit een DVD-speler en een Amplifier/Versterker. In het dashboard zit dan natuurlijk de Cabasse Tronic. Maar nu komt...
Zoals al eerder vermeld heb ik in mijn Mégane Coupé het Carminat systeem wat de voorloper is van het Tomtom systeem.
Nu vind ik het systeem op zich prima nadat ik het een beetje uitgevogeld heb, enkel vind ik de geluidskwaliteit niet fantastisch te...
ik kwam laatst op marktplaats een advertentie tegen genaamd :
RENAULT 2016 CARMINAT 32.2 (dvd+cd) NIEUW! Informee 1 + 2
klopt het dat dit de laatste versie is.
ik zelf heb er nu de DVD V32.2.2013 in zitten.
ik heb een vermoeden dat...
Via MP een update gekocht voor carminat CNC. Alleen een DVD ontvangen met kaartmateriaal, geen update CD. Dit zou volgens de verkoper ook op de DVD staan en indien nodig vanzelf worden geupdate.
Nou valt t mij op dat t systeem al wel flitspalen...
Ik heb nu toch wel iets aparts, een enkele keer doen de speakers voorin mijn Scenic helemaal niks, als ik dan de auto een keer opnieuw start doen ze het wel weer.
Het is een Scenic uit 2008 met een carminat cd navigatie.
Ik heb een Renault Grand Scenic uit 2011 met ingebouwde tomtom carminat met Benelux sd-kaart. Nu heb ik van een collega een sd-kaartje met Europa kunnen overnemen (uit 2012), maar als ik met lopende motor het sd-kaartje Benelux via het...
Mijn espace IV uit 2006 heeft mooie ingebouwde navigatie. Carminac Navigation et Communication. CNC
Tijdje terug die update gedaan van kaart en de flitspalen.
Echter Renault brengt geen nw kaarten meer uit lijkt het, aldus dit forum.
Wat kan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum