Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In mijn Megane cc van 2008 zit een Carminat navigatie.
Sinds enkele maanden komen er regelmatig periodes voor dat er een verkeerde voertuigpositie wordt aangegeven. In die periode heb ik geen nieuwe navigatie-cd's geladen dus dat kan de oorzaak niet...
carminat/radio start slecht op
bij het inschakelen van de aan/uit toets begint het systeem in te schakelen.
enkele sec later is er soms een duidelijke klik te horen en begint de inschakel procedure automatisch opnieuw.
na een half uurtje vele malen...
Vandaag voor het eerst een Franse auto gekocht en wel de Scenic 2 type 2 uit eind 2008.
Gaat om een zwarte - Techline met alle snufjes erop aan
( panorama dak, parkeren sensoren voor en achter, xeon lampen, half leder...
Mijn navigatie leest af en toe geen cd's meer, heb er al een CD cleaner doorheen gehaald maar hapert nog steeds.
Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft en eventueel een oplossing heeft.
Alvast bedankt, Aart
ik heb een renault koleos van 2009, met de CNI2 erin. Helaas zoals jullie wss wel weten komt er geen update voor het GPS-systeem. Ik ben dan maar beginnen kijken voor een aftermarket oplossing maar ik vind dat allemaal wat vaag, hebben...
Hallo mede renault rijders
nadat ik een ongeluk heb gehad en de auto total loss is verklaart heb ik de carminat radio uitgebouwd.
nou heb ik een andere megane gekocht en wou deze inbouwen.
noi reageert de radio nergens op je ziet de lampjes branden...
Na het vervangen van de lampjes doen de tellers het niet meer km/ teller
Toerenteller brandstofmeter en temperatuurmeter werken niet meer. Wie weet hier een oplossing voor
Na ongeveer een uur rijden wordt het geluid van de radio type Carminat plotseling veel minder. Kan geluid dan ook niet meer harder of zachter zetten. Stem van navigatie blijft wel op volle sterkte te horen en telefoon via Parrot en radio/versterker...
Ik vraag me af of er voor het carminat navigatie informee 1 systeem nog updates te krijgen zijn voor het systeem.
Dus niet de kaart updates. Ik heb het systeem in mijn espace 4 zitten met de welbekende cd's. De kaarten zijn van 2015 maar het...
Renault Megane 2.0 DCI GRand Tour Dynamique
Bouwjaar 4-2006
Diesel
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen over het volgende. Ik ben op zoek naar een andere auto, wil toch weer terug naar Renault. Nu ben ik in mijn zoektocht een Megane...
mijn naam is Ben, en ik ben al een tijde op zoek naar de juiste CD 's voor m'n Scenic uit 2004.
Er zit een Carminat SH1 erin, die met de meegeleverde set CD' s (A-2003) ook goed werkt.
Nu heb ik gezien, dat de laatste, voor dit systeem...
Heeft iemand ervaring met gekopieerde / gebrande cd met navigatie software voor de carminat informee 2 cd?
Op MP worden er verschillende aangeboden die adviseren dit niet zelf te doen omdat ze hiervoor speciaal uit de VS apparatuur hebben laten...
Sinds kort ben ik in het bezicht van een Renault Grand scenic van 2010 met een carminat tomtom navigatie met bediening op middenconsole.
Wanneer het navigatie aan is heb ik de kolk zichtbaar bij de route. Zodra ik de navigatie...
Sinds aantal maanden nieuwe Scenic met 3 maanden gratis live service. Die periode is afgelopen, geen verlenging live service genomen. Krijg bij starten carminat steeds scherm dat er berichten zijn, heb ze werk gelezen maar krijg ze niet...
Ik zal mij eerste even voorstellen. Mijn naam is beni en ben in het bezit van een laguna uit 2005 (1.9 dci 120pk)
Al met al en prima auto zonder problemen.
Alleen loop ik de laatste tijd tegen een klein probleem aan wat betreft de...
Hoe kan ik de navigatie uitschakelen als ik deze niet nodig heb en alleen de de radio op het scherm wil hebben nu rij ik altijd met navigatie op het scherm. bvd Rene
weten jullie toevgallig een linkje waar je de europa cd's kunt downloaden voor dit systeem? ik draai nog steeds op de V29 BeNeLux versie en zou graag europa hebben omdat ik richting engeland vertrek binnenkort, dat de wegen...
ipod op Carminat bluetooth cd/navigatie systeem
In Scenic 2008
Wie weet nu echt hoe het zit...?
Iemand beweert dat je toch een ipod direct kan aansluiten op een Carminat bluetooth cd/naviagatie systeem, terwijl anderen weer beweren van niet ......
Mijn navigatie klinkt maar uit 1 luidspreker (rv) Dit geldt ook als ik iets aansluit op de aux. (rood/wit tulp)
Geluid van de radio / cd komt wel gewoon uit alle speakers. Parrot werkt ook goed.
Ik heb een Gr.Scenic phase II (2008) met het Carminat DVD-navigatiesysteem. Nu is dat systeem steeds meer aan het haperen: enkele maanden terug wilde hij niet meer werken met de V32.1 DVD, waarna ik weer op de originele DVD ben...
Ik heb een Mégane 2 gekocht uit Duitsland uit 2006. Hierin is het kleurenscherm nog aanwezig, maar de radio is vervangen voor een Pioneer.
Ik wil dit kleurenscherm verwijderen en een standaard display plaatsen.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil Is tussen een sd kaart van de carminat tomtom met de aanduiding v 30 en v 32?
De desbetreffende auto Is een megane 3 uit 2010, en met het oog op de zomervakantie heb ik een sd kaart Europa gekocht ,...
Ik heb sinds een week mijn Renault megane III Ph1 uit 2009. nu heb ik op deze auto het carminat bluetooth cd navigatie systeem. nu werkt dit systeem super, carkit werkt perfect met mijn galaxy S4 maar nu zou ik graag via de...
Hoi,
ik heb een Megane Scenic van jan 2005. Hierin zit een navigatiesysteem (niet met alleen de pijlen, maar vergelijkbaar met de TomTom) Ik heb hiervoor 9 stuks cd's voor de diverse landen. Nu heb ik gezien dat er voor de Scenic ook een DVD is...
Vandaag de V30 upgrade CD en nieuwe map DVD binnen gekregen en werkt allemaal perfect !!
Het upgraden begint vanzelf als je de CD in de DVD speler doet.
Het duurt best lang, het proces bestaat uit verschillende stadia en tussendoor reset hij...
Zo trots als een pauw met mn nieuwe tweedehands Grand Espace :mrgreen: .
De hele week zoeken naar een update van mn navigatie, want er zat nog een versie uit 2007 in en er is een hoop verandert sinds 2007.
Afijn ik eindelijk wat...
Ik ben sinds kort in bezit van een grand scenic bouwjaar 2006 , zit een navigatie van carminat informee 2 in.
Wil deze updaten . Nu zit er in art no:4R-R2, hw nummer :0102 .sw nummer:0213taalversienummer: 0522
Productieweek/jaar :13/06
Heb nu via...
Mijn schoonzoon heeft een Trafic uit 2008. Daarin zit een navigatie systeem, op het scherm van dit systeem komt de volgende informatie;
Artikelnummer 4R-R2
HW 0102
SW 0217
Taal versienummer 0522
Produktie week/jaar 09/08
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum