Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nu heb ik laatst een upgrade gekocht, versie okt 2007.
Na instoppen CD heb ik gewacht tot deze klaar zou zijn met uploaden, na een bepaalde tijd schakelde de auto zijn elektrische systeem uit. Het scherm van de radio deed het overigens wel met de...
Vandaag heb ik een nieuwe accu in de auto gekregen, en nu heb ik geen GPS signaal meer.
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je weer signaal hebt?
Ik heb ongeveer 15 minuten gereden, en nog een aantal minuten thuis gestaan, maar het...
Ik heb vandaag mijn nieuwe carminat versie opgehaald en gebruikt. Werkt prima voor zover ik kan beoordelen.
Ik had eerst de versie 82.00.517.903. De update hiervoor is 77.010.068.884. (Kostte maar 233,00 euro :oops: )Ik kan nog niet veel...
Mijn Carminat navigatiesysteem is sinds kort in de war. Als ik bijv. van Den Haag naar Amsterdam rij denkt het systeem dat ik ergens in de Flevopolder ben, en dat ik naar het oosten rij. Ik vraag me af hoe dat kan, en hoe het op te lossen is. Het...
Weet iemand wat de laatste software versie is van het Carminat met een kleurenscherm in een scenic uit 2001, en hoe kan ik aan de laaste versie komen
Hoe kan ik de softwareversie zien op het scherm?
Ik ben een gelukkige bezitter van een Grand Scenic Techline met Navteq Carminat CD systeem en vraag mij af of iemand weet waar je software voor Italie kan Downloaden. :wink: :lol:
Als ik het Carminat-manual van 2007 voor de Scenic II goed lees, lijkt het erop dat je een gevolgde route op kunt slaan. Dus ik bedoel niet eerst een route ingeven en'm dan rijden en die vervolgens opslaan. Nee, je rijdt een zomaar stuk (zonder...
Ik heb een probleem, mijn Carminat Navtech 2003 denkt dat ik in Eindhoven zit, maar mijn auto staat in omgeving Dordrecht.
Hij heeft het altijd gedaan, ik zag onderin de statusbalk ook altijd TMC staan maar nu zie ik NOS-ANWB staan!...
Omdat ik binnenkort een Scenic met de Carminat Navigator en draadloze bediening krijg, orienteer ik mij op een nieuwe mobile telefoon. Ik heb namelijk begrepen dat je alleen met een Nokia blue tooth telefoon via het draadloze Carminat systeem in het...
Ik ben in het bezit van een laguna2 met een carminat navigatie systeem.
voor zover ik het kan zien is het een afgeleide van VDO en kunnen die kaarten er waarschijnlijk in want mijn kaarten zijn van 2004.
Op dit Forum lees ik echter dat het systeem...
Ik sta op het moment een nieuwe Renault Laguna aan te schaffen, maar ik heb enkele vraagjes omtrent het Carminat Navigatie & communicatie systeem:
1) Heeft er iemand een handleiding van het systeem ter beschikking?
2) Hoe zit dat eigenlijk met de...
ik heb een navi systeem van carminat (renault) met kleurenscherm. Nu start het syteem wel op maar het blijft hangen en komt niet verder dan het logo van renault.
Zodra motor loopt komt de tijdsaanduiding in beeldscherm. Voorts begint mijn...
Ik heb in mijn Laguna het navigatiesysteem Carminat met kleurenscherm en TMC functie. De afgelopen 2 weken en tot nu toe heb ik echter geen enkele verkeersinfo meer ontvangen via dit systeem. Is er een storing in de doorgifte van TMC signalen? Mijn...
Hallo Renaultfans,
Ik kom uit pure frustratie ook maar een paar schoten lossen op Renault. Ik heb januari 2005 mijn Scenic afgeleverd gekregen met het pictogramnavigatiesysteem (mooi woord voor galgje, je zou bijna zelf gaan hangen!).
Wat een drama,...
Ik heb medio juni 2005 een geface-lifte Renault Laguna besteld. Het betreft een Tech-Road met de extra optie het Carminat navigatie en communicatiesysteem.
Nu weet ik dat het vorige model onderhuids een VDO-Dayton systeem was dat werkte met DVD's...
Sinds kort een nieuwe Laguna met het carminat systeem en geintegreerde telefoon. Was ik gewend aan een VDO MS4200 waar je altijd onder het rijden een bestemming kon invoeren blijkt dat bij het Carminat systeem vele functies tijdens het rijden zijn...
Stomme vraag misschien, maar ik krijg het niet voor elkaar. Er moet een subwoofer aangesloten worden op de cd speler/radio vandaar dat hij er ff uitmoet. Wie geeft mij de magic hint?
Sinds afgelopen zondag wordt er via TMC een melding gemaakt van een spookrijder op de A44. Gezien de urgentie komt bij het opstarten van het systeem deze melding boven. Zelfs vandaag nog wordt deze melding gedaan. En er is dus helemaal geen...
Ik heb een laguna II met carminat navigatie. Ik kan nergens vinden hoe ik de voorkeursinstelling van de TMC kan aanpassen. Er wordt gezecht dat de TMC gebruikt wordt van de zender waar je op afstemd. Maar ik heb het idee dat dit niet lukt bij...
Niet door mij, maar door iemand anders gepost op het navigatieforum :
Wie kan me helpen aan een foto van een Carminat navigatiesysteem in een Renault Clio Initiale (2005)?
De Renaultdealer alhier beweert dat dat een systeem met groot...
Mijn carminat navigatiesysteem 'denk' dat ik in Duitsland zit, hoewel ik toch echt in Nederland zit!!
Hoe los ik dit op?? (Is mistige weer soms oorzaak?) :( :?:
Ik ben jaren gewend geweest aan een navigatiesysteem van GARMIN in de auto. Dit werkte prima. Nu net een Mégane aangeschaft met de Carminat met kaartscherm. Dit voldoet op een andere manier ook prima.
Ik heb een Scenic II met carminat pictogram navigatiesysteem. Wil ik navigeren dan duurt het een tijd voordat het programma is ingeladen en vervolgens duurt het een hele tijd alvorens land, plaats, straat en huisnummer is ingevoerd. Ik kan om...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum