Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn navigatie systeem geeft al enkele weken disc fout aan, het is een ingebouwde carminat met dvd (versie 28) onder de stoel. dealer zegt datie alleen kan uitbouwen en...
ik heb een nieuwe bedrijfswagen (grand senic zen edition)
met tom tom carminat
ik heb enkele problemen
maar wat mij het meest stoort is als ik een mp3 muziek in de usb steek en die speelt af
dan begint die de track volledig opnieuw te...
Sinds 2007 ben ik een trotse eigenaar van een Scenic.
Nu heb ik nooit problemen gehad met mijn Carminat.
Ik wil nu alleen het systeem gaan updaten zodat alle nieuwe
wijken, straten en de rest weer goed erop staan, ik gebruik
de...
Hallo ,wie kan mij helpen met het volgende probleem .
Ik zou graag een achteruitrijcamera willen hebben op mijn
Trafic uit 04.Er is een carminat navigatie systeem aanwezig
in de bus maar kom er zelf niet helemaal achter wat voor type
carminat ik...
Hallo,
Ik ben sinds februari eigenaar van een megane 1.5dci. Nu zit er een carminat navigation auto radio in die ik graag wil vervangen door een kenwood. Dit komt omdat er in de carminat geen USB aansluiting zit. Wie weet welke ombouwset ik nodig...
Wij hebben sinds kort een Clio Estate uit 2010.
Op het scherm van het navigatiesysteem is niet te zien welke radiozender er aan is. Iemand een idee hoe we dat voor elkaar krijgen?
We moeten nu telkens luisteren wat we er op hebben..... zeer niet fijn
Ik heb een vreemd probleem waar ik niet achter kan komen. Mijn Renaul Koleos uit 2008 is voorzien van een carminat navigatie systeem met cd (dus niet de dvd). Wanneer ik een tijdje heb gereden, of wanneer het erg warm is dan start het navigatie...
Ik wou mijn geheugenkaart updaten via TomTomHome.
Bij het aansluiten op mijn pc krijg ik het bericht dat ik eerst moet formatteren.
Dit heb ik gedaan maar natuurlijk herkent TTH nu geen navigatiesysteem meer.
Ik heb de kaart terug in mijn ingebouwde...
Dag Martijn,
Als jij toch een nieuw radio-navigatie systeem wilt inbouwen in jouw Megane, dan ben ik wel geïnteresseerd in jouw oude Carminat unit. Bij mij is namelijk de linker draaiknop defect en kan daardoor het navigatiesysteem niet meer...
Sinds een paar dagen heb ik een Megane II CC uit 2007 met een Carminat Informee 2 systeem.
De radio werkt prima en ik heb beeld op het kleine schermpje tussen de klokken.
Het grote scherm komt niet meer uit het dashboard en na onderzoek blijkt dat...
had een vraagje
Heb een laguna2 uit 2007 met navi carminat
Heb de nieuwste versie
Echter ook zoals bij de oude versie wijkt soms de basispositie van de navi soms af
Bv als ik in haarlem vertrek hij mijn vertrekpunt in dortmund duistland...
Allereerst - ik ben eigenaar van een Renault Espace IV van 2006.
Na een APK keuring en een grote beurt - en een succesvolle software update uit te voeren voor het Carminat...
Iemand al een link kunnen vinden naar FIRST 3.0.0.24 Carminat firmware - zie het hier en daar al wel op fora - vandaag is mijn Scenic Bose bij de garage geweest - om update gevraagd maar niet gekregen - zit nog op 2.2.0.19 Premium - echter mijn...
Sinds vanmiddag ben ik eigenaar van een Renault Grand Scenic uit 2004, en nu probeer ik er achter te komen welk navigatie systeem ik heb. Ik ben al op internet aan het zoeken geweest en op gps-carminat.com kwam ik heel veel...
Ik ben in bezit van een Master van 2012 met Carminat navigatie. Werkt super!
Maar, als ik de nieuwste kaart wil updaten en ik kom bij de stap bevestigen dan krijg ik de melding dat mijn postcode en adresgegevens niet overeenkomen....
Een Laguna-rijder postte onderstaande link op een ander forum. Het is een link van een Scenic die op Marktplaats te koop staat met Carminat DVD-navigatie en CD-wisselaar en........ een USB/Aux aansluiting ! Alles ziet er verder hetzelfde uit als in...
Ik heb een Scenic 2 met een CBCD Bluetotth radio/navigatiesysteem.
Ik zou graag hier via de Aux ingang een MP3 speler, via een 3.5mm jack plug op aansluiten.
Struinend door fora ben ik er achter gekomen dat je op dit type radio via de dealer de aux...
problemen met bluetooth verbinding tomtom carminat en samsung galaxy s plus .
Ja hier was ik dus bang voor , wel koppeling met het systeem maar bellen en gebeld worden , vergeet het maar. Hoop geld uitgegeven voor een prachtig toestel maar helaas....
Ik heb een Renault Laguna III 2.0 van 2011 met Carminat TomTom 2.9.0.0 en een Samsung Galaxy Fame GT S6180P met Android 4.1.2.
De Bluetooth verbinding tussen beide werkt niet goed.
Als ik de auto start, dan wordt verbinding gemaakt maar binnen 10...
Sinds kort rijd ik een grandscenic uit 2009 met dvd Bluetooth navigatie. V29 geloof ik
Op het display blijft de tmc in wit staan. Ook komt er geen info binnen. Instelling staat op automatisch. Als ik op hand wil instellen wordt er geen...
Ik heb een Renault Megane Estate uit 2013 (nov) en ik probeer op de navi de optie te vinden om wegwerkzaamheden en files uit te zetten. Reden om het uit te zetten is dat er vaak zaken worden aangegeven die er niet zijn, of waar ik niet in...
Hallo allemaal. Ik ben sinds kort eigenaar geworden van een Laguna 3 20T Initiale uit 2008 welke voorzien is van een Carminat navigatie met een dvd uit 2012. Deze geeft op het navi scherm alle wifi spots aan met een klingel die je onderweg...
Sinds een aantal maanden ben ik de eigenaar van een Renault Espace IV uit 2003. Daarbij zit ook een navigatiesysteem. Ik krijg deze alleen niet aan het werk. Ik doe de CD met kaart in de CD wisselaar (denk dat die daarmee in verbindding staat), maar...
ik heb een scenic uit 2004 met pijltjesnavigatie. alleen heb nu 1 cd met ik denk heel europa er op. Is er een mogelijkheid om aan een update te komen. Volgens mij was de laatste versie 5 cd's.
Hallo,
Ik heb een half jaar geleden een tweedehands Espace gekocht van het jaar 2004.
Nu heb ik het volgend probleem, mijn Espace heeft een GPS met een cd, maar als ik de cd in de dvd-speler zet, dan komt hij er terug uit, maar de cd heeft helemaal...
Hierop heb ik het carminat bluetooth cd gebeuren, met navigatie.
Wegens de te beperkte mogelijkheden, zou ik die graag vervangen door een andere radio, die wél bluetooth streamen, playlists enz...
Heb onlangs een bedrijfs camionet gehad met ingebouwde gps, nu is het een 479 versie volgens info kaartje(map beneluxe)
Welke versie kun je daar allemaal opzetten die werkend zijn ?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum