Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds een paar dagen doet mijn opklap display raar van de navigatie. de meldingen en het navigeren doet het prima maar het beeldscherm doet het niet goed . het scherm kan in 3 of 4 standen staan en in de achterste stand heb ik helemaal geen beeld....
We gebruiken een Scenic 2001 Privilege als 2e auto maar we willen af van de cd's. Ik heb het forum bekeken maar kan niets vinden over een box op de Scenic versie 1
Is het mogelijk om op de 2001 versie een audiobox ( Usb of jack aansluiting)aan te...
Ik ben in het bezit van een Renault Megane III uit 2009. Ingebouwd zit het Carminat Informee II navigatie systeem (benelux). Intussen levert Renault de navigatiesystemen uit met TomTom waarbij een SD kaart wordt gebruikt.
ik probeer al een tijdje een wisselaar in mijn megane van 2005 aan de praat te krijgen.
ik heb een carminat radio ph3 en een wisselaar onder de radio. de radio code accepteert ie wel maar de code van de wisselaar niet. ik heb achterop...
Ik ga mijn Megane inruilen voor een Grand Scenic en heb de volgende kwestie :
In de Clio en de megane zat beide een tunerlist radio met stuur bediening en daar heb ik een Yatour ACB voor gekocht . met volle tevredenheid luister ik naar...
In mijn recent aangekochte Espace zit een navi unit van Carminat. De verkoper vertelde mij dat deze het niet echt doet omdat de software versie verouderd is. Nou heb ik een en ander uitgeprobeerd maar volgens mij is de antenne niet...
Ik heb een inmiddels 4jaar oude clio met een tom tom carminat, al vrij snel na aankoop vorig jaar kreeg ik een probleem met mijn carminat, namelijk dat ineens de SD kaart niet meer werkte.
Ik had een backup gemaakt, maar terug zetten hielp...
In mijn Laguna III Estate wordt de naam die ik aan mijn telefoon heb gegeven niet weergegeven in Bluetooth, maar wel het type van de telefoon. Hiervoor had ik dezelfde telefoon en bij deze werd de door mij gekozen naam wel weergegeven in de...
Ik heb een megane uit 2008-05.Heb vandaag nijn navi te updaten net een cd van de benelux.
Versie 2012-2013 v32 cni-2.
ALs ik de cd er in doe geeft de navi aan om een nieuwere versie te loaden
Hij gaat to 95procent en dan komt de zandloper in beeld...
Ik heb een scenic uit 2002 inclusief carmalit navigatie. ik wil graag een nieuwe navigatie cd kopen. wat moet ik hebben. ik heb geen idee kan iemand me helpen.
Ik vraag me af hoe je een update doet van een navigatiesysteem met dvd. Hier zit ook een update cd bij. Moet die eerst in de dvd lezer of moet die in de cd speler van de autoradio? En moet de dvd na update in de lezer blijven zitten of moet je die...
Het schijnt dat in het buitenland,waar een verbod geld voor flitswaarschuwing, het niet voldoende is om de flitswaarschuwing uit te zetten, maar dat het helemaal verwijderd dient te worden.
Ten eerste, is dit waar? En zo ja, hoe doe je dat?
Ik heb...
Ik heb een renault espace uit 2008 met een carminat navigatie v 27. De laatste tijd heb ik regelmatig dat ik de positie van de auto opnieuw moet bepalen omdat de navigatie een andere positie waarneemt ( vaak 20 kilometer verder ).
Wat kan de oorzaak...
Volgende week nokken we lekker naar de Cap in Frankrijk...
Dus vooruitdenkend heb ik de route vast willen instellen.
Ik heb het ding dus Frankrijk CD in laten lezen zodat ie in het geheugen zit....
maar als ik die dan weer er uit haal vraagt de Nav...
Ik wil de navigatiekaarten in mijn DVD Carminat-systeem (bluetooth, Laguna 3) updaten. Ik ben daarbij niet per se op zoek naar een systeemupdate (m.a.w. extra functionaliteit van het systeem), bijgewerkte kaarten vind ik genoeg....
Zoals het subject al aangeeft,
als er een beetje zon schijnt is met name de kaart amper meer te zien.
Ik heb al van alles geprobeerd mbt instellingen, helderheid en kleuren maar het blijft beroerd.
technisch lijkt er niets aan de hand te zijn....
Bij het ingebouwde navigatiesysteem lukt het me bij het invoeren van een adres niet altijd om een huisnummer in te voeren omdat die optie 'grijs' blijft en ik er dus niet langs kan 'scrollen'. Doe ik misschien iets verkeerd?
Ik ben op zoek naar een goede en veilige oplossing om het scherm van mijn DVD-navigatie van Carminat te reinigen. Ik zie onderaan het scherm lelijke strepen zitten en ik ben een beetje bang dat dit is gekomen door het schoonmaken van het scherm met...
Wat kost een update voor de ingebouwde navigatie van de Grand Scenic 2008? Of is het verstandiger (want wellicht goedkoper en beter?) om gebruik te maken van een los navigatiesysteem?
Ik lekker met vrouw en kinderen even uit eten....
Van Arnhem naar Voorst....
Kom ik uit midden in Twello ???
een dikke tien kilometer ernaast...gelukkig dat mijn telefoon wel de weg wist....
HUH?
terug naar huis tot in de straat wel oke niet tot...
Ik heb gezien dat er al heel wat berichtjes voorbij zijn gekomen op de mogelijkheid een USB- of iPod aansluiting op een Cabasse Auditorium met CD-wisselaar. Wat ik eruit begrijp is, dat dit alleen maar mogelijk is via het activeren van de AUX-ingang...
Vanavond een Verbatim DVD R DL gebrand met v32.1 voor m'n Espace uit 2007. De DVD laadt prima en het systeem start op, echter als ik een woonplaats ingeef blijft het systeem hangen op het moment dat ik de woonplaats selecteer uit de lijst. Ik moet...
Perfect Rich,
de radio en nav doen het weer
alleen de cd speler geeft nog steeds de error cd melding
wat kan hier aan de hand zijn?
ik heb de lezerkop met pure alcohol al schoon gemaakt.
is dit ook een instelling???
groet Franibal
beste leden
Mijn navigatie heeft een half jaar niet gewerkt,alles bleef op rood staan en ik veronderstelde dat de antenne stuk was.
Het rare van de zaak was ook dat de klok het juiste uur niet meer bijhield als je de auto stil legde en de kaart uit...
Een update van mijn navigatiesysteem ( Carminat Navigatie en Communicatie ) kost bij de dealer rond de 150 euro. Voor dat bedrag koop je een complete TomTom.
Mijn vraag: is er iemand die ervaring heeft met de aangeboden updates op Marktplaats? Ik...
In mijn Scenic heb ik een Carminat Tom Tom navigatie.
Wat mij daarbij voortdurend opvalt is dat ik allerlei icoontjes zie van Tom Tom wegsituaties, bijvoorbeeld het symbool van een busje met een vraagteken erin, of een...
Een tijdje geleden zag ik dat de navigatie steeds verder afdwaalde richting het noorden van het land. Het satelietsymbooltje is oranje en wanneer ik een diagnose laat uitvoeren in het systeemmenuutje krijg ik dit:
Ik heb een TOMTOM Carminat Benelux kaart. Hierin staan nu mijn recente bestemmingen opgeslagen.
Nu een West-Europa kaart aangeschaft. Ik wil nu de recente bestemmingen van de oude kaart naar de nieuwe kaart
kopieren.
Op verschillende sites een...
Laguna
2008
Benz
Ik ben op zoek naar de nieuwe dvd versie.
Renault biedt aan V32.1 huidig en eerst volgende
of
V32.2.
Wat is het versie verschil?
Weet iemand al meer over de flitspalen behandeling?
Is er ook een Cd met update als je dit koopt?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum