Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Omdat onze 1.6 schade heeft opgelopen door het breken van de distributieriem na 90.000 kilometer hebben we besloten om een motor van een schadewagen in te bouwen.
We kunnen hiervoor een 2.0 aanschaffen voor een redelijke prijs maar vroegen ons af...
gelukkig een forum gevonden. Ik ben sinds kort eigenaar van een Renault Megane Break, echter heb ik hem met een beetje schade gekocht. Het rechter voorscherm heeft een deuk en ik wil dus het voorscherm vervangen. Kan iemand mij...
Weet iemand van jullie hoe ik de kappen op het midddenconsole van een Megane phae 2 kan verwijderen zodat ik niet met een stel afgebroken clipjes zit en de kapppen niet meer kan monteren.
Het lijkt er op dat ik moet beginnen met die waar de...
Mijn linker voorraam maakte al wat rare geluiden, vandaag ging hij niet meer dicht (en dat in de regen). Gelukkig was ik dicht bij huis en kon ik de auto onder de carport rijden.
Aangezien een open raam niet zo handig is ben ik meteen gaan...
Kan niemand mij ook uitleggen hoe ik van een megane uit 97 de kachelradiateur kan vervangen? De kachel blaast geen warme lucht meer.
Alvast bedankt,
Nodri!
Ik zal me even voorstellen. ik ben Eric, 33 jaar, vader van (nog) 1 dochter (tweede is onderweg, wordt in April 2009 verwacht) wonende in Zwaag, vlakbij Hoorn, en wil graag een Megane Tour aanschaffen. Het zal er 1...
ik ga binnenkort een Renault Megane RN 1.6E 5-DRS bezichtigen. Nu heb ik eerlijk gezegd niet veel verstand van auto's en al helemaal niet van Renaults dus vroeg mij af waar ik specifiek op moet letten.
Zijn er veel voorkomende problemen en...
Hallo!
Ik heb een megane break rxe 1.4 16v
Ik wil het luchtfilter en de bougies vervangen, maar ik weet niet hoe ik ze kan vervangen kan iemand dit uitleggen?
Weet iemand ook hoe je het ledje kunt vervangen van de klonk/termometer. Deze doet het...
Sinds vandaag brandt mijn service-lampje en staat de melding stuurkolom vrij in beeld. Ook brand het lichtje van de airbag. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?
Betreft een Megane 1.4 16v uit 2003.
6 weken geleden heb ik een Renault Mégane Cabriolet gekocht uit 1997. De Distributieriem is in 2003 vervangen en mijn auto staat nu in de garage om de Distributieriem te vervangen. Morgen gaan ze dit dus doen.
Ik rijd sinds kort een renault megane grand tour uit 2006. De originele radio ontbrak dus zit er nu een sony radio in. Ik wil wel graag de originele renault radio er in hebben. Dan krijg je op het display waar de buitentemperatuur...
Hallo, ik wik bij mijn nieuwe megane een andere claxon monteren ipv het zielige toetertje. Ik krijg echter de neus er niet af, om bij de claxon te komen. Heb bovenop de plastic plugs verwijderd, in de wielkasten de parkers eruit, en de bodenplaat...
Ik heb gister een megane gekocht uit 2003. Het gaat om een MEGANE; 1.5 DCI 60KW
Gisteravond zag ik dat de backlight van de kilometerstand display blijft branden en het icoontje van de handrem, ook als de deuren op slot staan en ik de key...
Ik ben in het bezit van een megane ll en heb een probleempje met de handremsignaleringsschakelaar maar heb geen idee hoe ik erbij kan komen. Kan iemand mij vertellen hoe de kunststof behuizing van het handremmeganisme kan worden verwijderd....
Ik ben al een tijdje op zoek naar een K&N 57i kit voor mijn Renault Megane,
echter heb ik deze nog nergens kunnen vinden.
Weet iemand of er überhaupt een K&N 57i kit voor deze motor/wagen gemaakt is??
Of een andere oplossing om een...
ik heb een renault megane 1.6 uit het jaar 1996. nu lekt mijn versnellingsbak bij de schakel as volgens de garage. de onderdelen hiervoor zouden niet duur zijn, maar hij kon nu niet zeggen wat de arbeid zou gaan kosten omdat hij niet wist...
Mijn nieuwe Megane wordt 2 augustus afgeleverd en als optie heb ik er de gecombineerde IPOD/USB aansluiting in laten zetten. Nu ben ik aan het kijken wat voor apparaat ik er op zal aansluiten. Ik kan een Ipod kopen maar die zal ik buiten de auto...
Mijn achterruitenwisser begint een eigen leven te krijgen.
Ik weet dat als ik de wagen in de achteruit zet, en de ruitenwissers zijn ingeschakeld dat ie achter automatisch meewist.
Maar de laatste tijd doet ie het ook als ik vooruit...
In een eerdere post heb ik ook al over dit probleem gesproken.
Het betreft hier een bijgeluid in de banden bij een snelheid boven de 50/60 km/h. (pirelli p6000)
Het eerst hoorde ik het geluid continu, rechtdoor, linksaf, rechtsaf...
Ik heb zojuist een 3-weg speaker set van pioneer met maximaal 160 watt verkregen. De TS-E1396 Deze zijn 13 cm. Enige is dat deze speaker net te dik is in diepte waardoor ik een stuk kunstof eruit moet vrezen. Zoals ik kon zien zal die niet tegen het...
hoi beste allemaal mijn vader is de trotse eigenaar van een megane 1.6 copè.
helaas heeft deze auto nogal last van wateroverlast.
dit komt vooral binnen via de rechter en linkerkant van de afwateringsgoot onder de motorkap.
aan de rechterkant heeft...
ik heb een megane coupe ui 96 en heb mn opendak kapot. En heb hem laats los gehaald. en blijkt dat het meganisme kapot is. Weet iemand hoeveel dat gaat kosten en hoe je die kunt monteren. met vriendelijke groet benny
Mijn auto is afgekeurd door een te hoge c02 uitstoot
ze zeiden dat het aan de katalysator lag
weet iemand misschien hoe ik dat probleem op kan lossen
alvast bedankt
Sinds 2 maanden ofzo heb ik een '98 Megane coupé 1.6 8v LPG g3. 3 weken geleden begonnen er start problemen, startmotor ging niet of moeizaam rond... Nieuwe accu aangeschaft en gemonteerd. Daarna deed de auto NIETS meer......
Ik heb een megane break uit 2001, mijn probleem is dat de achterremmen blijven hangen , ik zet hem altijd op de handrem dit werd mij aanbevolen.
Naar een paar keer bij stilstand pompend te remmen is het probleem weer opgelost, kent iemand dit...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum