Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik wil de renault radio af fabriek ( megane II ) demonteren en op de cd wisselaar ingang 'n Connects2, Aux adapeter Renault CTVRNX001 aansluiten. Hier kan weer 'n mp3-speler op aangesloten worden. Nu heb ik de volgende vragen:
er zijn al wat topics over maar toch nog voor de duidelijkheid...
ik heb een megane II (2003) met cabasse radio met 6 cd wisselaar in de middenconsole.
Ik wil nu mn ipod aansluiten, heb gelezen dat het met deze radio niet gaat lukken met de dension...
Weet iemand hoe wij aan een stuurwiel adapter kunnen komen voor onze Mégane uit 2004, autoradio is van het merk Sony.
Of is het toch slimmer/makkelijker een originele Renault-radio erin te zetten? En zo ja, enig idee welke dat is?
De auto wil in koude stand niet altijd aan blijven, alleen als ik gas geef.. de eerst paar minuuten als ik stil ga staan, met de koppeling in gedrukt en geen gas...
me auto loopt onregelmatig en als ik pomp met me rem dan loopt die toerenteller ook omhoog
maar als ik me rem ietjes loslaat hoor ik ook een sisend geluid net of je een ventiel iets indrukt
ben al naar de garage gegaan en heb hem voor 200 al laten...
Ik ben nu een half jaartje in het bezit van een Renault Megane Break RXE 1.9D van 1999, nix meer en nix minder.
Nu blijkt dat deze auto maar 64 pk heeft (zegt de garage), oftewel bijzonder weinig voor zo´n auto naar mijn menig, klopt dit, in de...
Ik heb een appart probleem met mijn megane coupe bj 2000.
Het zit zo dat ik op een ochtend de motor startte en de lichten aan deed.
op dat moment viel m'n motor uit, en wou ik hem opnieuw starten.
helaas ging de auto niet meer op...
Heb sinds kort een Megane Berline 1.9 DTi van 1999, daarin zit een orginele radio CD speler van Renault (Philips)
kan hier een CD wisselaar op aangesloten worden? welke? kan deze in de koffer geplaatst worden?
Al een paar keer is mij opgevallen dat het koppelingspedaal blijft 'hangen' op de laatste paar centimeters NA gekoppeld te hebben. Het lijkt net of er ergens een weerstandje is die dat veroorzaakt. Ik heb het alleen nog niet kunnen vinden. Overigens...
Ik krijg de achterzijdeur van mijn renault megane niet meer los,elektrisch klikt er wel iets,maar je
kunt de deur op geen enkele manier los krijgen,nu is de auto daar op afgekeurd bij apk.
De deur wordt wel heel zelden gebruikt,zou...
Ik krijg de achterdeur van mijnn renault megane niet meer los,elektrisch klikt er wel iets,maar je
kunt de deur op geen enkele manier los krijgen,nu is de auto daar op afgekeurd bij apk. :(
De deur wordt wel heel zelden gebruikt,zou...
Ik wil even nieuwe wieldoppen doen op de wielen van mijn megane coupe 1997. Ik snap alleen niet hoeveel inch die moeten zijn. De bandenmaat die er nu op zit is 175/65 R14. Betekent dat dat ik 14 wieldoppen moet hebben?
hoi ik heb een megane coupe 2.0 uit 1996
als ik rij en moet afremmen op kruispunt/rotonde enz
dan slaat de auto af weet iemand wat dat kan zijn
mvg benny
Ik heb sinds een paar dagen een megane coupe uit 1997 en ben er erg blij mee. Ik heb echter een paar vraagjes.
De antenne op het dak is niet inschuifbaar. Kan ik deze verwijderen wanneer ik hem door de wasstraat rijd?
Sinds enkele weken geeft onze Megane II uit 2003 regelmatig de melding Stoelverwarming aan .
Nogal opmerkelijk, aangezien de auto niet is voorzien van deze optie... :roll:
Afzetten vd motor maakt niets uit, melding komt vrolijk terug. De Megane...
Goede dag, uit bestuurdersstoel van mijn Renault Megane coupe uit 1996 is onder een moer los waar door de stoel los laat aan een kant. Het geheel kan niet meer aangedraaid worden omdat het dolgedraaid is.
Weet iemand hier een oplossing voor of...
ik wil me oude koplampen vervangen voor angeleyes maar nu heb ik me grill los maar sit er alleen nog een bekapping vast met 2 schroeven en die heb ik eruit maar hij sit nog onder me knipperlicht vast
Centrale deurvergrendeling Renault Megane 1996 ...
Bij het sluiten van de portieren van mijn Renault Megane (1996) komt het regelmatig voor dat de bestuurdersportier en de rechterachterportier niet sluiten. En helaas komt het...
De radio uit mijn megan was laatst gestolen. Heb nu een nieuwe radio erin gezet (tweedehands dus waarschijnlijk heb ik hem gewoon weer terug gekocht) alle stekkertjes netjes aan gesloten (een contact blokje blijft over maar dat is waarschijnlijk die...
Ik heb eens gehoord dat je de boordcomputer van een megane zelf kunt resetten, er brand steeds een lampje van de olie en temperatuur, terwijl daar nox mis mee is..........hoe kan ik die uitzetten?
Is er iemand bekend met het aankopen van een uit Duitsland ingevoerde Renault Megane. Ik ben nml. op internet aan het zoeken geweest en kwam in de grensstreek leuke Meganes tegen. Maar toen ik daar aankwam bleek dat de kentekens van de auto´s niet...
Sinds kort ben ik in het bezit van een mega 1.9 dti uit 2001 met 160.000 km op de teller. Bij het koppelen hoor ik een licht ratelend geluid, vooral als ik bij het doorschakelen met het gas de koppeling op vang. Is dit normaal of is mijn...
Weet iemand hoe je het kapje boven op het dashboard loshaalt bij een Megane II ?? Hier zit het display van de radio in en volgens mij zit hier ergens een los contact. Zie nergens schroeven zitten....
Iemand hier ervaring mee ???
Op mijn vakantie in Zwitserland wilde ik de auto op slot zetten en gelijk de ramen sluiten d.m.v. de knop op de deur 2x indrukken. Alle ramen gingen omhoog alleen het raam van de bijrijder ging omlaag. Dit was met geen mogelijkheid meer omhoog te...
de laatste tijd ruik ik regelmatig iets van een branderige geur in mijn auto, het is niet heel heftig maar je ruik het wel door de ventilatieruimten. De temperatuurmeter geeft gewoon een normale temperatuur aan. weet iemand wellicht waar dit mee te...
Wie heeft hier ervaring mee, zijn zulke autos goed? Qua elektronica en de motor + de turbo.
En klopt het dat de Megane II 1.9DCI problemen heeft met de turbo van productie voor juni 2003. Want ik heb namelijk een gezien van bouwjaar maart 2003 met...
Hallo, al enige tijd heb ik water in het opbergbakje onder de voetenmat. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar het is daar echt klets nat. Weet iemand waar het vandaan zou kunnen komen? Is het nou regenwater of water die van de airco afkomstig...
Ik heb een probleempje met mijn display van de radio/temp/klok in mijn Megane II (2003), de onderste helft valt namelijk weg of knippert de hele tijd. Als ik geluk heb komt deze na verloop van tijd weer terug en functioneert het display weer...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum