Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
heb een megane coupe gekocht met een kapotte 1.6 motor en wou hier graag een v6 in zetten maar is dit mogelijk zo ja,met welke type v6 kan ik het beste werken ?
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een megane 2 grand tour dynamique luxe uit 2004; een heerlijke auto met alle (nog steeds werkende) opties die ik me kan indenken.
Het enige nadeel vind ik de fabrieksradio die ingebouwd zit, dit is een tuner...
ik heb een vraagje waarop jullie hopelijk een antwoord kunnen geven.
Op mijn megane break uit 1999 zit onder de bumper een kuntstof bumperlip.
Helaas is deze bumperlip erg bekrast en verweerd.
Met de dealer gebeld en deze wilde er 60...
Beste leden, ik ben in het bezit van een MEgane 1.6 16v grand tour uit 2004. Nu krijg ik de melding Wielsensor defect en geeft die op de display de achterzijde van de auto niet meer.
Weten jullie of ik hieraan zelf iets kan doen , of moet ik...
Wie o Wie kan mij helpen.
Onlangs verstuivers, brandstofpomp en brandstoffilter vervangen van een megane II 1.5 DCI.
Wegens lucht in de leidingen wil de auto nog niet starten.
Mij is door renault geadviseerd om de brandstofpomp volledig te vullen en...
hallo allemaal, ik heb een probleem sinds vrijdagmorgen toen ik thuis kwam van miin werk doet het raam van de bestuurders kant het niet meer.even ervoor zij mijn vrouw je raam staat open die ik niet open had gehad,deze heb ik stukje voor stukje...
Ik heb een renault megane uit 2003 een 1.6 16klepper en als het koud is buiten bokt en houdt de auto in als ze rustig gas geeft(in lage toeren rijdt).
als je meer gas geeft is het beter maar nog niet goed..
als de auto warm is is...
Ik heb een renault Megane die ik gisteren probeerde te starten nadat hij twee dagen niet had gereden. Het is toen redelijk koud buiten geweest maar ook nat. Hij startte met geen mogelijkheid.
Vanochtend opnieuw geprobeerd nadat er een zonnetje op...
Hey allemaal ik had een vraag, ik heb mezelf rot gezocht naar tellerringen voor de Renault Megane Cc 2004..
Maar zonder resultaat ik lees er ook helemaal niks over, nou was mijn vraag waar zou ik die kunnen krijgen?
Het franse Renault weet anders ook wel van aanpakken, dit keer met de Mégane Estate. Met die benaming mag je uiteraard een stationwagen verwachten en daarmee treft Renault de markt van de gezinnen. Dat laatste merk je vooral aan het aantal pk's dat...
Ik heb vorige week een 2e handse Renault Megane 1.4 16V uit 2002 gekocht. Hier zaten echter de boekjes niet bij. Ik heb de Renault dealer gebeld, maar deze leveren de boekjes niet meer, omdat de auto uit productie is. Heeft iemand...
sinds de aanschaf van mijn Megane heb ik last met de ruitensproeierinstallatie.
Als ik de voorruitsproeiers gebruik, doet de achterste ook automatisch mee..
Andersom is het ook hetzelfde.
Echter werken de ruitenwissers wel correct.
Dus...
Pas geleden vroeg weg. De auto startte al slecht (gloeibougies zouden binnenkort vervangen worden).
Nu met starten sloeg hij niet aan. Na 2 keer herstarten ging de Megane in een winterslaap.
Bij het aanzetten van het contact werkt alles (lampjes,...
Echter is deze lip volgens de beschrijving alleen voor de phase 1.
Nu is mijn vraag of deze lip ook op de bumper van mijn phase 2 megane kan worden gemonteerd.
Of zijn deze bumpers zo...
Sinds vorige week is mijn multiriem begonnen met klapperen, en flink ook. Dacht direkt aan vervanging/aut. spanner maar lees hier dat de oorzaak meestal de vrijlooppoelie is van de dynamo. Mijn vraag, is deze poelie zelf te vervangen?
Kan er iemand mij helpen? bij hevige regen staat er een plas water aan de bestuurders kant. ik vind niet van waar het komt ik heb al de bekleding al weggehaald. bij gewone regen is er geen probleem. de rest van de auto is ook volledig droog....
Nu het kouder wordt heeft mijn megane senic last van vaak stilvallende motor zodra ik net weg rijdt. Dit doet hij een aantal keer en daarna is het over. Eveneens kan ik in het eerstebegin het gaspendaal maar een klein beetje indrukken als ik verder...
Hallo,
Ik heb een Megane Break 1,6 uit 2000 en sinds kort knippert het oliedruklampje op het dashboard vaag en onregelmatig.
Er zit genoeg olie in en het knippert vnl bij stilstand en aangetrokken handrem (dan brandt het lampje -rem- en -stop- zoals...
Hallo,
ik heb een Megane break 1,6 uit 2000 en sinds gisteren knippert op het dashboard het oliedruklampje vaag en onregelmatig. Een goede reden om het motorolieniveau te controleren, stond op -min- , dus een liter erbij , staat nu op -max- maar de...
hallo iedereen
ik heb mij pas aangemeld omdat ik toch een beetje met een probleem zit,mijn ouders hebben een megane station van 2002 met een 1.9 dci motor.
nou hebben ze deze auto al een poos,prima auto verder met toch al 270.000km
alleen nu heeft...
Iets eigenaardig.
bij koud weer spant mijn stuurinrichting enorm. Na een tijdje wanneer de motor wat warm begint te lopen, verdwijnt dit fenomeen volledig.
Het is zo erg dat ik soms met moeite mijn bocht kan halen. Niet echt een veilige situatie....
De kap van mijn luchtfilter( ten minste ik denk dat dat het is.) is kapot geknapt. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn. Het gaat om een renault megane senic.
Wie weet vanaf welk bouwjaar de vernieuwde versie van de megane II op de markt is gebracht.
Ik dacht het het ergens rond 2005 of 2006 was maar weet niet precies wanneer.
Mijn vriendin heeft een mègane 1.9d uit 1996. Ik heb vandaag een koelwaterslang (waterdarm volgens de verpakking :lol: ) vervangen en toen ik de auto weer wilde starten was uiteraard de startbeveiliging erop gegaan. Nou weet ik hoe het normaal hoort...
Hallo, mijn naam is Remco, en ik ben een Peugeot 504 coupe V6TI 1978 aan het restaureren.(zoals mijn bijnaam al verraadt) De meesten hier zullen wel weten dat het om de PRV motor gaat, die in 1974 werd gelanceerd door Peugeot, Renault en Volvo, en...
hey mannen
ik ben net nieuw hier op het forum .
en ik vind dit een toffe site.
maar vind echt weinig over ice in een megane.
het is zo dat ik wil meedoen met sq.
en ik ben mij kapot aan het zoeken hoe ik de 2 x 16 care + kabels
tot aan mijn...
Sinds enige tijd schakelt mijn Renault Megane 1.4 16V s2005 (benzine, bouwjaar dec. 2002) niet helemaal lekker. In zijn drie voel je hem ook ergens tegenaan schaven. (en dat hoor je ook)
Nu is hij gister bij de garage geweest en men vertelde mij...
Wie kan mij helpen bij het aansluiten van een Parrot carkit ok de standaard radio (tunerlist) van een renault megane II uit 2003.
Er is geen cd wisselaar aanwezig en ik wil graag de carkit laten werken over de speakers van de radio (mbv mute)...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum