Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn probleem is dat sinds een half jaar, na een stevige regenbui, het hele 'vooronder' onderwater staat. Er zit bijna 2 cm foam en een mat, maar het water komt daar bovenuit ! Het is me al 3x overkomen en het verwijderen van het...
Ik heb een megane 1.9 rx dti uit 2000 en ik heb startproblemen (met koude motor) als t net een paar graden boven 0 is, zo'n beetje tussen de 2 en 5 graden. De gloeispiralen heb ik gecontroleerd en deze zijn allemaal goed.
Kan iemand mij hiermee...
Ik zou graag mijn versterker in de koffer willen plaatsen.
Na lang zoeken en weinig zien zou ik nu aan jullie willen vragen of jullie misschien weten langswaar ik mijn voedingskabel best laat binnen komen.
Onder de motorkap zie je namelijk niet erg...
Ruim een half jaar geleden heb ik een 2e hands megane aangeschaft uit '98.
Rijdt heerlijk, maar ik heb de laatste tijd wat problemen met de temperatuurmeter.
Een maand geleden begon deze meter heftig te fluctueren bij constante snelheden. Tussen...
- is het normaal dat de antenne op het dak zo fubar lang is?
- 'k ga er vanuit dat het een schroefthingie is, maar is de maat vrij verwisselbaar met een kortere antenne van een
ander merk? (die van de ford is aanzienlijk korter)
-...
Ik heb een brandstoflekkage ondekt bij mijn Megane Scenic 2.0 uit 1998.
Hij zit vlak bij het motorblok, zeg maar er tegen aan, ik kan er zelf moeilijk bij, wat kost het als ik een dergelijke reparatie laat uitvoeren ?
Hallo ik heb een renault megane coupe
de kachel radiateur is kapot
wie kan me uitleggen hoe ik
die het beste kan verwijderen
en vervangen want er is
heel erg weinig ruimte
Ik heb sinds 3 maanden een mooie megane het volgende probleem doet zich voor: zo'n 2 keer per maand als ik de motor start dan wil hij niet aanslaan (maakt wel het start geluid dus startmotor draait) als ik de sleutel vast blijf houden gaat hij niet...
ik heb een tijdje geleden de megane van mn broer over gekocht, dit is een leuke auto uit 96 alleen heeft hij het probleem dat de ventilator alleen op standje 4 doet... en ik vind het irritant om de hele tijd weg geblazen te worden terwijl...
Hoi hoi
Ik heb een probleem met mijn centrale vergrendeling, hij gaat gewoon opslot en weer open , alleen als hij op slot is dan springt hij na ongeveer een paar minuten automatisch weer open.Dan blijft er in de auto een relais waarschijnlijk...
Ik heb eerder al een topic geopend over startproblemen met de Renault Megane (1997) die ik heb. De startmotor is inmiddels gereviseerd dus werkt weer prima. Ik heb echter nog steeds vage problemen met de afstandsbediening. Af en toe werkt de...
Ik heb een Megane uit 2004 waar, af fabriek, telefoonvoorbereiding in zit. Nu heb ik de stekker incl antenne aansluiting gevonden en een CK-7W carkit gekocht, incl houder antenne koppelaar enz. Wat ik graag wil is het volgende.
Ik heb geen werkplaatshandboek bij mijn megane 1.9d van `96 en wil toch wat dashboardverlichting vervangen (er begint nu her en der wat te sneuvelen), heeft iemand nog tips of heeft iemand dit eerder gedaan?
Ik heb last van vocht in de achterbak. En dat is nog zacht uitgedrukt. Het gaat om een megane classic uit 99. De bekleding in mijn kofferbak is zijknat. Rubber van de achterklep is goed. Iemand enig idee waar het vandaan kan...
Nu valt mij op dat de recirculatieklep klappert. soms
Als ik de de portieren sluit (of een vrachtwagen voorbij rijd) hoor je dat het klappert.
En als ik de auto op het contact zet hoor je het brommen ( het sluiten van...
Mijn buitentemperatuurmeter geeft verkeerde waardes aan.
Het lijkt wel alsof de waardes in Fahrenheit i.p.v. Celcius wordt aangegeven.
Dus veel te hoog. Wie weet wat het probleem is, zou het een defecte sensor kunnen zijn?
Binnenkort krijg ik een nieuwe leaseauto de megane gt 1.5 dci met 86 pk. Dit lijkt mij niet al te zwaar. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze auto het best kan inrijden om 'm lekker pittig te krijgen.
ik zou graag een radio mp3 speler willen plaatsen met cinch uitgang voor mijn versterker, zonder mijn bediening aan het stuur en display te verliezen. Wat zijn mijn optie's?
Is er iemand zo vriendelijk om mij te helpen?
groetjes
Ik ben helemaal nieuw hier maar had ff een vraagje over mijn Megane. Vanmiddag na mijn werk wilde de megane niet meer starten. De accu is niet leeg en heb ook via een andere auto proberen te starten. De verlichting en alles werkt nog gewoon....
ik heb angel eyes gekocht voor mijn auto maar hoe moet ik die plaatsen de stekker die nl uit de nieuwe lamp komt heeft 3 pootjes maar de stekker die in mijn oude lamp zit maar 2 zijn er verloopen voor of is er een andere manier wat moet ik trouwens...
weet er iemand hoe het vliegwiel van een Mégane met motorcode F7R eruitziet?
Ik denk dat het 57 smalle tanden zijn, dan een breed gat en dan een brede tand.
Zie in de bijlage het scoopbeeld en daaronder de aangepaste versie zoals ik denk...
Ik ben van plan een megane grandtour te kopen. Ik had opgemerkt dat de bumper gezakt was doordat ze ongeveer 1cm verschoven was aan de spatborden en onder de koplampen. De garagist vertelde me later over de telefoon dat het uitzetting was door...
ik heb veel topics gelezen op dit forum, maar er is nogal wat verwarring over het Carminat navigatiesysteem, en op welke kaarten deze gebaseerd is. Ik heb een Renault Megané II Grand Tour uit 2004, met zo'n ingebouwd navigatiesysteem...
Ik heb een megane 19 rxe tdi van 2000. deze heeft nu 155.00 gelopen. klein verhaal vooraf; bij 147.000 distributieriem gesprongen. Kop laten reviseren met 8 nieuwe kleppen en laten vlakken. nieuwe riem spanrollen en nokkenastandwiel vervangen(spie...
Sinds heel kort heb een megane break van 2000.
Als ik de motor stationair laat draaien dan zie ik de motor behoorlijk
schudden. En als je schakelt voel je behoorlijk wat speling. Ook bij het gasgeven gaat de pook
mee naar voren, en bij gas loslaten,...
heb de laatste tijd een klapperend/piepend geluid voor uit me dasboard of kachelhuis
heb er meestal last van als ik over een heuveltje ga of als ik op de snelweg rijd,
het...
wie weet wat een megane van 1997 mag kosten.
apk tot 07-02-07
cv met ab
lm velgen
2.0
stuurbekrachtiging
250 000 gelopen motor looptgoed
lak werk goed (rood)
moet worden verkocht ivm gezins uitbreiding
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum