Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een probleempje met mijn display van de radio/temp/klok in mijn Megane II (2003), de onderste helft valt namelijk weg of knippert de hele tijd. Als ik geluk heb komt deze na verloop van tijd weer terug en functioneert het display weer...
In ben in het bezit van een Renault Megane bouwjaar 2005. Sinds enkele maanden heb ik een probleem. Mijn wagen is al enkele keren in de garage geweest maar ze vinden geen oplossing!
Het probleem is het volgende wanneer ik rechts draai over kasseien...
Ik heb hier een renault megane dti van bwj.1998
En daarvan brand de dashboard verlichting niet meer.
Lampjes zijn vervangen,maar branden nog niet.
Wie heeft er nog tips waar ik eventueel naar zou kunnen kijken ?,
is dit...
Waarschijnlijk zit er een lekkage in de pakking van het uitlaatspruitstuk. Maakt een dof rommelend geluid en geeft een zwart spoor op het blok.
Wat is de eenvoudigste manier om hier bij te komen en de eventueel loszittende bouten vast te zetten of...
Ik heb hier een radio renault met een sony mp3 wisselaar (6disc) met een 2connects kastje.
Betreft hier een megane II `04.
De audio cd`s worden goed afgespeeld en kun je skippen naar volgende nr`s..
De mp3 cd speelt deze enkel maar 1 track...
Ik heb pas een megane expression 1.4 uit 2002. Verder heb ik kleine kinderen, dus het kinderslot op de achterportieren zodat ze niet van binnenuit open kunnen. Nu heeft de jongste ontdekt dat er naast het schuifje van het kinderslot ook een heeeeel...
Ik heb pas een megane expression 1.4 uit 2002. Verder heb ik kleine kinderen, dus het kinderslot op de achterportieren zodat ze niet van binnenuit open kunnen. Nu heeft de jongste ontdekt dat er naast het schuifje van het kinderslot ook een heeeeel...
ik heb sinds kort een megane gekocht... nu weet ik dat er wat roest in de wielkasten zit... en 2 kleine puntjes net naast de achterklep (aan de schermen die er direct naast zitten aan de hoeken)...
Ik denk erover dit type te kopen, uit 2000. Ik vind het een erg mooie auto. maar ik zou graag weten of er speciefiek problemen zijn met dit type, of dingen waar ik speciaal op moet letten.
alvast bedankt!
ik ben lid geworden van het forum omdat mijn renault Megane Scenic 1.6e uit 1998, welke ik nu ongeveer vier maanden bezit, zo nu en dan extreem veel toeren begint te maken wanneer hij rustig stationair zou moeten lopen. Zonder het gaspedaal...
Wie kan mij helpen? Ik heb een Megane Cabrio uit 1998. Nu wil die niet starten.
Als ik met mijn infraroodsleutel (knippert) op het desbetreffende oog tussen de spiegel richt, gaan de deuren niet open. Ik heb een paar dagen de achterklep...
Hallo ik heb een megane fase 2 1999.
ik heb te weinig druk op de sproeiers voor.
Er zit voldoende vloeistof in het reservoir.
nu wil ik even naar het motortje kijken.
of er geen troep e.d voor zit.
Hoe kom ik daar het beste bij?
Ik heb een extra asbakje gekocht, het metalen gedeelte uit de asbak verwijderd en een gat in de bodem geboord. De IceLink Plus kabel door het gat gevoerd en op de Renault radio aangesloten.
De iPod blijft tijdens het rijden mooi rechtop staan, ook...
Op het display ontbreek het linker voorwiel. Volgens het boekje zou het gaan om een systeemstoring bijv. door onjuiste wiel of reserve wiel . Dit heb ik gecontroleerd maar linksvoor zit een wiel met geel merkteken zoals het hoort. Het reserve wiel...
Ik heb vorige week een Megane Coupé van 1996 gekocht,maar de ventilator werkt niet van de verwarming. Alle zekeringen zijn zover in orde,de kleine in de wagen en de grote naast de batterij. Aan de stekker die achter in de schakelaar komt meet ik...
Ik heb een Renault Megane II 1.6 16V Dynamique Luxe. Fijne auto, maar de laatste tijd heeft mijn rij-plezier wel te lijden gehad. Piepende remmen wanneer je je remmen niet gebruikt en niet willen starten wanneer je een warme moter hebt. Dat laatste...
van de week starte ik me auto en ik merkte meteen al dat er iets fout was... hij liep heel erg laag in toeren, viel net aan niet uit. toen ik gas gaf begon er zo een leuk lampje te branden... toen...
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Megane II met een Carminat Radio/Nav systeem. Nu werkt de bediening op de radio niet meer. Bediening aan het stuur werkt wel gewoon, ook verlichting van de radio werkt. Nu kan ik alles wel met bediening...
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Megane II met een Carminat Radio/Nav systeem. Nu werkt de bediening op de radio niet meer. Bediening aan het stuur werkt wel gewoon, ook verlichting van de radio werkt. Nu kan ik alles wel met bediening...
De laatste tijd doet mijn toerenteller vreemd.
Als ik de auto start dan wijst de wijzer van de teller gelijk op 2500 toeren,
terwijl ik stationair draai.
Zodra ik de 2500 toeren passeer dan loopt de wijzer weer normaal of hij schokt...
Heeft iemand wel eens de standaard grille in de motorkap vervangen door de RS versie?
Is er ook een alternatief voor de onderste grille (met de mistlampen erin)?
Ik wil niet de hele voorbumper vervangen door de RS bumper, alleen evt de grilles...
Mijn motortje van het rechter raammechanisme is defect.
Ik heb inmiddels een ander mechanisme liggen, maar voordat ik ga lopen prutsen wil toch eerst even hier informeren of iemand ervaring heeft met het vervangen van zo'n raammechanisme....
eergisteren eerst een raar bonkend geluid dat bij de voorwielen leek weg te komen.
kan niets ontdekken wat dat geweest kan zijn, tijdens langzaam rijden.
toen viel 's avonds de display uit van klok.
en 'smorgens doet de radio het ook niet meer\...
*edit: gekocht, kan em volg.week ophalen :D :Beer: *
:re-edit:
from memory (for Mathijs)
Kan een RMC ... (coach?) kopen, hoe zit het met onderhoud/kosten, bepaalde punten waar je op moet letten?
Verkoper had het over dat het een ph.2 was, klopt...
Wanneer ik mijn achterruitensproeier gebruik komt daar niets maar begint een van de voorste te druppelen.
Als ik mijn voorste sproeiers gebruik dan zit daar geen druk meer achter....
Hmmm, vandaag flink op toeren gereden (nouja...tot 4500) en na een tijdje toch een wat wazig geluid (flrrrr?)
Als je gas geeft en je hoort je een geluid alsof je een lekke uitlaat hebt (het systeem is vanaf de kat vervangen)
...With the launch of Mégane Renault Sport dCi at the 2007 Geneva Motor Show, Renault completes its range of sporting cars with the addition of a high-performance diesel. Aimed at drivers who relish everyday driving, Mégane Renault Sport dCi will...
Mijn probleem is dat sinds een half jaar, na een stevige regenbui, het hele 'vooronder' onderwater staat. Er zit bijna 2 cm foam en een mat, maar het water komt daar bovenuit ! Het is me al 3x overkomen en het verwijderen van het...
Ik heb een megane 1.9 rx dti uit 2000 en ik heb startproblemen (met koude motor) als t net een paar graden boven 0 is, zo'n beetje tussen de 2 en 5 graden. De gloeispiralen heb ik gecontroleerd en deze zijn allemaal goed.
Kan iemand mij hiermee...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum