Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goede avond allemaal. Ik rij een Renault Mégane 2.0 IDE uit 2000.
Na enig speurwerk (GOOGLE) heb ik een naam van een zekering gevonden die naar alle waarschijnlijkheid de oorzaak is van het veel grotere probleem.
Na het vervangen van de dynamo, zijn...
Zoals we inmiddels al hebben vernomen is het vanaf vandaag normaal om E10 te vinden bij de Nederlandse pomp in plaats van het oude vertrouwde EURO 95. Nu heb ik zojuist de E10 check gedaan en daar kwam dus uit dat alle Renaults na 1997...
Ik heb een renault megane estate 2010 met tomtom carminat.
Alleen de auto is geimporteerd en heeft alleen kaarten voor duitsland oosterijk en zwitserland.
Nu woon ik in nederland en is dit nog wat onhandig :think:
Nu zie ik via de tomtom...
Nu wil ik graag een originele radio inbouwen ipv 7 inch ect ..
Ik heb nu wel een radio , maar die is met 4 aansluitingen en uit mijn radio vak komen de 2 standaard stekkers en 1 kleinere stekker , neem...
Hallo allemaal,
Net tijdens het rijden viel mijn Rlink scherm in een keer uit.
Geen geluid meer, geen airco meer, niks...
na een tijdje (misschien 2 minuten) startte het scherm weer vanzelf op en was alles ok.
Is dit een bekend probleem???
mijn Megane 1.5 DCI Estate uit 2014 gekocht zonder trekhaak. Zit er over na te denken
om er een trekhaak onder te (laten) monteren. Ik ben op zich vrij handig, doe veel onderhoud
aan auto's zelf. Maar is dit voor een leek wel goed zelf te...
Na heel lang heb ik weer een Renault Megane 2.0 ltr 2005 in mijn bezit.
ik heb de auto met de volgende problemen gekocht:
!.de auto trilt enorm tijdens het rijden
2.De service en airbag lampje brand.
3. De handrem werkt niet....
Ik ben sinds kort eigenaar van een Renault Megane Coupe 1.
Normaal ben ik een Honda rijder maar in dit geval kocht ik een Renault,
Goed bevallen, Alleen met Hondas ken je tunen wat zijn de mogelijkheden met een Renault megane 1 qua...
Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
We hebben een Renault megane grand tour uit 2006.
Een tijdje geleden begon het service lampje en het airbag lampje te branden en merkte ik dat de cruise control het niet deed.. We hebben hem toen naar de garage...
Afgelopen zomer met de caravan naar de Dordogne geweest, dit ging verrassend goed en soepel. Echter viel mij op dat na meer dan een half uur rijden de airco minder ging koelen (ook zonder caravan achter de auto). De ventilator...
Tis maar een klein beetje en loopt via de linker en rechter hoedenplank-steun de kofferbak in.
In de rand staat dan wat water en omdat ik een rubberen kofferbak-mat heb zie je dus kleine druppeltjes overal
Hoi!
Sinds afgelopen weekend eigenaar van een Megane II 1.6 16v van 2004
Nergens is te achterhalen wanneer de distributieriem vervangen is, deze dus maar voor de zekerheid vervangen.
Nu zit ik op distributieriem set te zoeken maar bij sommigen staat...
Mijn stuurkolom is defect. Waar kan ik dit enigszins betaalbaar laten maken? Bij de dealer betekent dit een dusdanig dure reparatie dat ik hard op zoek ben naar een oplossing. Bij voorbaat dank voor iedere tip!
Ik heb een Megane uit 2008. Nu is het volgende aan de hand. De auto staat op de oprit en begint spontaan uit zichzelf de deuren te vergrendelen. Terwijl de auto vergrendeld stond, het tikkende geluid plus de alarmlichten springen...
Sinds gisteren ineens als ik de audiobron op usb zet hoor ik altijd een biep tijdens de muziek.
Het is constant een tuut tuut tuut dat je hoort door de muziek heen.
(zo precies een gedimde versie van het...
Ik heb een probleempje met mijn Renault Megane Scenic 1.6 van 1998 waar ik hoop zelf iets aan te kunnen doen voordat ik naar de garage rijdt. Want hoe leuk is het om zelf aan je auto te klussen en iets te fiksen? :)
Goedendag Renault rijders,
Ik rij al jaren Renault en sinds kort in het bezit van een Megane Grand Tour 1.6 16v van 2009 nog wel type 2 met 145dkm.
Het is een mooie complete auto met panorama dak en de niet meer te updaten Carminat.
Ik ben erg erg...
Bij bijna alle Megane 2 met 6 versnellingsbak vervaagd het schakelpatroon. Het vinden van een alternatief aftermarket loop je tegen het verkeerde schakelpatroon op. de R zit hier naast de 6 en alle beschikbare 6 speed zit de R naast de 1... shit...
Beste allemaal, Ik heb sinds kort een renault megane III tce 1.2 bose (06-2013) uitvoering en daar zit een tomtom carminat systeem in. Ik wil er een europa kaart voor kopen op SD kaart via tomtom. Ik zie echter een versie voor tomtom carminat en...
Ik heb ene renault Megane uit 2009 (type 2010). Helaas krijg ik mijn bluetooth niet meer gekoppeld net zijn S9 meer mensen met het zelfde probleem? Hij vind de telefoon ook niet.
Sinds een paar weken doet mijn navigatie nogal vreemd.
Of hij start niet op of hij kan geen verbinden krijgen ofzo.
Heel bijzonder en zoals vanmorgen toen hij niet wou opstarten het SD kaartje er uit en er weer in en hij het doet...
Ik heb het luchtfilter van mijn Megane 1.5 dci Bose van 2012 vervangen. Zowel het oude als het nieuwe filter is van Bosch. Het oude luchtfilter heeft aan de binnenzijde een extra laag (was ooit wit maar nu praktisch geheel zwart) maar het nieuwe...
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een mooie renault. Helaas is het een en ander defect. Ik hoop het meeste zelf op te lossen, want sleutelen is leuk en scheelt een paar centen. Ik ben op zoek naar advies, links, wphb, goede adressen voor...
ik heb as. maandag een proefrit met een Renault Mégane hatchback 1.2 Energy TCe 115 ECO Expression uit 2014 met 87.000 km op de teller, zijn er - punten bij deze auto waarop ik moet letten voor ik deze aanschaf.
Vorige week APK keuring Megane stationcar cdi 1.5 van 2012: beide achterveren zijn ter hoogte van de laatste winding gebroken.
Deze zijn direct vervangen.
Is het normaal te achten dat dit zomaar voorkomt ? Rustige rijder geen zwaar vervoer, soms...
Nu ik er een Espace bij heb besloten de Megane I van 2002 te strippen en af te voeren. Wil het interieur graag in mijn '2000 Megane dus die hou ik zelf en ook de raam mechanismen blijven. Als er interesse is voor andere onderdelen laat het weten. Er...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum