Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dit weekend een Megane 3 bose edition aangekocht, wat op internet gekeken wat ie allemaal kan en kwam de r sound tegen en lijkt me wel eens leuk haha! Nu alleen als ik in de r link store ga kijken vind ik dit nergens terug.. :( iemand...
hallo allemaal
sinds okt ben ik de trotse bezitter van een megane estate bose, ik heb hier een rlink in zitten die je per instelling kunt veranderen van kleur die je zelf wenst , mijn auto is blauw ,dus kies ik dit ook voor mijn kleur van de rlink...
Gisteren eindelijk eens de motor olie van de Cc van de vrouw vervangen. Filter echter nog niet gedaan daar ik daar in tegenstelling tot bij een Megane I nagenoeg niet bij kom. Heeft iemand tips / ervaring hoe deze te vervangen zonder dat er...
Hallo, enkele maanden geleden is mijn airco compressor vervangen.
Sindsdien maakt hij bij vanaf 1500 toeren een brommend geluid wat boven de 2000 toeren weer weg is.
Enig idee wat dat kan zijn?
Voor het vervangen van de aircopomp deed hij dit niet
Ik heb een Megane uit 2018 waarvan er een lampje op stuur kapot is . Deze knippert soms. Deze hoort het pijltje naar beneden te verlichten op het stuur. Weet iemand of deze te vervangen is ? Kan het echt nergens vinden namelijk ....
Ik ben in het bezit van een roodleren interieur, echter dit blijkt later aangebracht te zijn want de kleurcode verwijst naar grijs. Voor het bijwerken van het leer wil ik graag de juiste leerverf bestellen. Is er iemand met een rood...
In een ander topic hebben we al aangehaald dat er in de nieuwe megane 4 estate (bose) geen reserve wiel zit. Ik heb recent , half december, nog navraag gedaan maar er is nog geen officiële oplossing vanuit Renault.
Ik heb sinds een maandje of 2 met mijn Megane coupe 1.5 dci EDC problemen.
Wanneer ik rond de 2500 toeren vol gas geeft wilt hij niet doortrekken in toeren wanneer ik dan het gas blijf in houden krijg ik de volgende 2 storingen: controleer Hill...
haai all,
heeft iemand ervaring met deze module
is dit iets , of beter afblijven ?
het wordt de mini cube qt genoemd
in mijn geval is het voor het raam RV dat regelmatig niet mee doet
ik lees ergens op een engels forum dat iemand er niet blij mee...
hallo leden
ik heb een vraag omtrent mijn megane 3 1.5 cc ik heb onlangs tomtom live aangeschaft .nu krijg ik melding op mijn pc dat er updates zijn .Als ik die op mijn sd kaart wil installeren krijg ik de melding dat er geen plaats genoeg is op de...
Heb een klapperend geluid rechts van voor als ik over oneffenheden of drempel rijd.Heb de wagen al verschillende keren op deput geplaatst en kan niets vinden.Weet er iemand wat er scheelt
Vorige week kreeg ik een foutmelding 'risico op motorschade' in mijn Meagane 1.5 DCI uit 2012. Verder niets raars gemerkt aan de motor. De druksensor van de uitlaat blijkt kapot te zijn. Ik zie nu overigens de melding 'controleer...
De airco van mijn Mégane II Grand Tour uit 2007 koelt links niet, en rechts wel. Aan de bestuurderskant geven zowel het rooster midden op het dashboard als het rooster links bij het raam geen koude lucht. Aan de passagierskant geven beide roosters...
Wil van mijn Mégane III de filter / droger vervangen, kan iemand me vertellen waar die zich ergens bevind? Ik heb opppervlakkig in de motorruimte gekeken, maar vooraleer ik iets nutteloos begin te demonteren, wil ik eerst weten waar die...
Ik heb sinds kort een Renault Mégane Scenic uit 2004.
Deze is 2 jaar geleden ingevoerd vanuit Duitsland en alles is in het Duits op de boordcomputer.
Nou ben ik best handig met Duits maar Nederlands zou fijner zijn.
Hallo forumleden, ik las al enige tijd als buitenstaander mee op het forum maar ik heb mij nu toch geregistreerd om een vraag te stellen.
Het betreft onze Renault Megane 1 Cabrio Ph 2 1.6 16V, deze auto is een maand in ons bezit.
Tijdens het rijden is het afdekkapje bij de schokbreker kwijt geraakt.
Nu probeer ik dit los te vinden, maar ik heb even geen idee op welke zoekterm en artikel nummer ik kan zoeken (van alles al geprobeerd).
Sinds enige tijd heb ik met regelmaat last van de melding 'Controleer Parkeerrem' als de motor uitgeschakeld wordt. Wij hebben een Megane III Grandtour Bose Editie uit 2011 met automaat. Als de melding verschijnt, gaat de handrem er altijd netjes op...
Hoi allemaal, ik ben zelf bezitter van een zwarte Renault Mégane uit 2009 met nu 160k op de teller. Onlangs werkte de airco niet meer en dit speelde eerder ook al. Uiteindelijk bleken de condensor en aircopomp kaduuk en zijn vervangen. Klacht was...
Sinds augustus dit jaar (2018) heb ik mijn Mégane gekregen.
Ik ervaar al vanaf het begin een ratel aan de bestuurders kant die steeds iets erger wordt.
Ik heb het idee dat dit uit de versnellingsbak komt.
Ik ben bij de dealer geweest maar...
Ik ben de afbeelding/plattegrond van de zitplaatsen kwijt in mijn display. Hier kan je zien welke passagier zijn gordel wel of niet om heeft (rood en groene stippen). Wie weet hoe ik deze terug krijg?
Ik ben nieuw op dit forum en ik begin gelijk maar uit te pakken
Ik plaats hier mijn verhaal over wat er allemaal fout is gegaan na de aankoop van mijn Megane esatate uit 2010. met 225.000 op de teller
De rechter buitenspiegel van mijn Mégane 2 wiebelt bij het draaipunt voor het inklappen. Bij de linker buitenspiegel zit er ook beweging in, maar dat gaat stroef. Rechts zie jij tijdens het rijden de spiegel bewegen (en het beeld in de spiegel wordt...
Beste Renault rijders.
Ik ben nieuw op dit forum.
Ben sinds 1jr in het bezit van een Megane TCe 1.4 130pk Bose editie uit Jan 2013. Km 150.000
Rijd goed, trekt snel op, maar mag toch iets pittiger.
Hallo,
Afgelopen een trekhaak gemonteerd met een voertuig specifieke kabelboom voor mijn megane 3 eerste.
Het probleem is dat geen spanning staat op de contactdoos.
Violet/roze kabel in de linker dorpel gepakt en zekering erbij geplaatst in de...
Ik ben in het bezit van een Megane Cabrio 2.0 jaartal 2009.
Als ik de sloten ontgrendel met de afstandsbediening zakken de ramen niet van de portieren, na het dichten van de deuren nadat je bent ingestapt blijft het raam dus uitsteken buiten het...
Ik heb een Megane 16 16v s2005 van eind 2002 met iets meer dan 100000 op de teller. Naast de standaard elektronische probleempjes met de kaart en bandensensoren heeft hij ons weer voor een nieuw raadsel gesteld: 2 maanden geleden...
Mijn hoedenplank gaat bij openen van mijn dak niet naar beneden.Na een jaar mijn dak openend hoorde ik een knap en de hoedenplank ging niet naar beneden wel bij dicht doen van dak.Ik denk een kabel gebroken weet iemand waar ik dat goedkoop kan laten...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum