Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
megane 1.5 dci 2012 168000km , heeft een ratel geluid bij accelereren rond 2000-2500 toeren hoor je een ratelend (dieselklop?) geluid ,bij verder doortrekken in de toeren verdwijnt het .heel soms heb ik het gevoel dat motor een slag overslaat of...
Een maand geleden kreeg ik tijdens het rijden een melding Controleer Inspuiting en een geel sleuteltje. Bij mijn garage heb ik de storing laten uitlezen. Er stond een code in P1453, iets over een druk probleem partikelfilter.
De garage heeft de...
In het bezit van een cabrio 1998.
Rechter koplamp ben ik aan het vervangen en volgens mij moet de voorbumper eraf om de beugels voor de kop lamp aan de carrossie lost te krijgen.
Maar hoe krijg ik de bumper eraf? Wie heeft een tip ? Nog geen...
Hallo medeforumleden. Heeft iemand ervaring met het bovenstaande onderwerp?
Ik vroeg me af of het goed te doen is om uit mijn CC dCi 1.9 (130pk) de alombekende dpo automaat te vervangen voor een 6-bak. Mijn vorige type 1.9 CC dci (120pk) was een...
Na het monteren van een nieuwe trekhaak werkt er niets van de verlichting van de caravan , op de auto werkt alles normaal. Alles stekkers zitten erin , zekering 20 amp erin en toch werkt er niets . Wie kan mij een tip geven ?
Momenteel heb ik een Clio 4 estate uit 2013.
Het is een 1.5DCI in expression uitvoering.
Nu overweeg ik deze in te ruilen op een Mégane hatchback uit 2013 in luxe Collection uitvoering. Gaat dan ook om een 1.5DCI met iets minder kilometers....
Ik rij nu al een aantal jaren een Megane III 2.0 estate automatic uit 2010 met heel veel plezier. Een probleemloze auto, echter sinds kort functioneert de menutoets van mijn carminat navigatiesysteem niet meer.
Heb het SD kaartje...
Ik heb een Renault Megane 1.5 uit 2012 met circa 175.000 op de teller. Vorige week kreeg in de melding controleer inspuitsysteem en de auto sloeg in een loop. Kon niet harder dan 50km/h. Voor de rest merkte ik niets aan de auto. ANWB...
Dit is mijn eerste topic hier en ik weet niet zeker of dit de goede thread is maar goed.
Ik ga deze zomer opzoek naar mijn tweede auto Ik rij momenteel een uit 2004 als beginners auto maar ik mis de pk ect aangezien ik dan 20 ben...
ik heb morgen een proefrit met een 2e hands Renault Mégane Coupé 2.0 16v Dynamique automaat uit 11-2011 met 89.000 km op de teller.
waar moet ik op letten bij aanschaf en wat zijn de problemen die deze auto kan hebben.
en ik...
Er is een symbool wat ik niet kan thuisbrengen.
Op mijn snelheids-instrument staat rechtsboven een dikke pijl die naar boven wijst, omcirkeld en met een diagonale streep erin. (zoals een parkeerverbodsbord). Alles in wit gekleurd. Morgen maak ik er...
Goedemiddag,
Ik ben nu een paar week eigenaar van een Mégane uit 2016. 1.5 dCi 110pk automaat Estate
Als ik bijvoorbeeld 120km/u rij en geef dan gas richting 130km/u dan hoor ik tijdens het optrekken een blazend/suizend geluid. Zodra ik de snelheid...
Hallo, ik rij met een Renault Megane Estate GT Line (2018). Ik wou graag mijn wintervelgen opleggen.
Nu was mijn vraag: ga ik foutmeldingen krijgen als ik dit zelf ga wisselen? (Sensoren bandenspanning,...).
Indien dit het geval is: wat kan ik...
Goede Morgen,
Ik heb sinds enkele jaren een 2.0 ide megane cabrio. Bouwjaar 2000.
Na het vervangen van de dynamo bleek ook de multiriem aan vervanging toe te zijn.
Nu dan mijn probleem; ik heb geen tekening gemaakt van hoe de riem erop gelegd...
Zoals jullie weten bezit ik een Meg IV uit 2016 1.6 DCi in de uitvoering Bose.
Ondanks dat ik niet veel kilometers maak per dag heb ik toch bewust voor een diesel gekozen omdat ik dit gewoon een fijne motor vind.
Hallo, heb al even een geweldige Cabrio megane 1.6 (wat een kofferbak ruimte,tjonge)met xenon verlichting.
rij nu heden altijd met de mistlampen onder de bumpers aan,om wat te zien.
2 vragen.
Is de Xenon verlichting af fabriek geleverd?
Plus de...
Kan iemand me vertellen of dat deze kosten wel kloppen?
Sinds vorige week rijd ik nu in een Mégane coupé cabriolet 2.0-16V Priv.Luxe uit 2004. De APK was vorige week donderdag. De verwarming deed het al een aantal dagen niet, en vanochtend werd de...
Hallo,
Toen ik destijds de reclame voor de Renault Mégane Scénic zag, vond ik die bergruimten onder de voeten en stoelen achteraan een geniale vondst. In de praktijk valt het echter tegen, daar ik vaker lading heb en dan die ruimtes niet te bereiken...
Ik rij een megane 2 1.5 dci(105pk FAP) met iets meer dan 300dkm op de teller. Zelf heb ik bij aankoop 5 jaar geleden de distributieriem en waterpomp laten vervangen.
Aangezien de onderhoudstermijn nu is aangebroken, wordt het aangeraden...
Nu ben ik niet zo, 'n technisch wonder maar hoort de aansluiting van de accu zo te zitten,?
IMG_20190113_102620_resized_20190113_120049538.jpg
Accu loopt trouwens ook heel langzaam leeg. Wellicht komt het hierdoor ook dat de auto tijdens het...
Ik heb interesse in een Megane 2016 op benzine.
De Autoweek site geeft aan dat deze 1 op 15 rijdt, wie heeft hier ervaring mee en klopt dit?
En wat denken jullie van deze auto tot 3 ton op te rijden (ben een rustige rijder die lange...
Sinds een paar dagen heb ik last van stuurslot. :fp:
Betreft Renault megane uit 2004.
Kan ik deze ergens repareren of bestaan er op de markt emulators hiervoor?
De nepleren wang van mijn bestuurdersstoel van de Megane Estate dci1.5 Bose uit 2012 scheurt. Ik onderhoud mijn auto zelf en ben zorgzaam in het gebruik. Al na 75000km scheurt de bekleding. LET OP De bandenset gaat langer mee dan de bekleding....
Het achterste dakraam, (dus de vaste ruit boven de passagiers) is beschadigd
Geen idee hoe dat kan, rondom is verbrijzeld glas en de hoeken zijn enkele cm afgebrokkeld. De hele ruit is verbrijzeld, hier laat ik mijn kinderen niet meer onder...
De achterklep wilde niet meer vergrendelen wat bleek te worden veroorzaakt door een afgebroken stukje kunstof van de vanger. Kan dit onderdeel vooralsnog nergens online vinden. Als iemand er eentje heeft of idee waar te halen hoor ik het graag....
Gisteren kwam ik er achter dat mijn band leeg was. Hij liep al langzaam leeg sinds het op spanning zetten dus had ik al een vermoeden. Dst werd gisteravond bevestigd toen de megane rechts achter een lege band had. Ik probeerde de band...
Ik heb sinds een jaar een Megane met Rlink. Tot vorige week kon ik verbinding maken via bluetooth en dus bellen en media afspelen, o.a. spotify. Het afspelen van media lukt nog steeds maar ik kan niet meer bellen (samsung S8). Dat is ook te zien bij...
Niet dat ik het nu terstond nodig heb, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat in het werkplaatshandboek staat en wat ik er eventueel aan voordeel van kan hebben.
Ik heb een Megane 3 (zoals mijn naam ook al doet vermoeden) Estate 1.5...
Vanmiddag een Bosal trekhaak gemonteerd met kabelsetje op mijn Megane III break 2012. Alles werkt, behalve de knipperlichten achter. Voor knipperen heel snel. Alarmlichten doen het wel. Ik heb een 7 polig set gemonteerd. Denk dat het aan het...
Wij hebben sinds een maand of 2 een tweedehands benzine Mégane II stationwagen van 2004 (1600cc) gekocht. Nu blijkt dat we waterschade hebben.
In het bakje in de vloer aan de passagierszijde hebben we vaak water. Wanneer hij stil heeft gestaan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum