Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Geachte,
Kan mij iemand vertellen hoeveel watt de radio cd- speler heeft van een grand modus van bouwjaar 2011 heeft . En tot hoeveel watt je er andere luidsprekers kunt aansluiten zonder er geluidsvervorming optreed .
Hallo, ik heb een sinds kort een modus, alles werkt behalve de verlichting van de klimaat knoppen.
Ze doen het allemaal niet, ik ga er niet vanuit dat er maar 1 lampje achter...
Modus 1.4/16v/2005.
Ik ben de constante spanning op de radio kwijt, ook in het zekeringkastje meet ik op de inkomende contactklem geen spanning. De elektrische deursloten staan uiteraard op de constante spanning en dat systeem werkt wel.
Ik heb de...
Beste mensen,
ik heb een Modus type JPOB, 1,6l benzine. Als ik koud wegrij staat de temp. meter op nul. Vrij snel geeft de meter meer aan
tot de helft van de blokjes oranje zijn. Er verandert daarna helemaal niets meer aan de aanwijzing. Tevens ben...
Enkele dagen geleden kreeg ik opeens een foutmelding op het dashboard en mijn stuur blokkeerde, ik moest onmiddellijk stoppen. Hierop heb ik touring gebeld die de auto heeft uitgelezen. Deze...
Hallo Modus rijders,
ik heb net een Modus gekocht, bouwjaar 2010. Ik wil de achterlichten controleren echter ik krijg het armatuur niet gedemonteerd. Het plastic schroefje aan binnenzijde is los maar het lijkt of aan de buitenzijde 2 pennen zitten...
Ik wil parkeer sensoren in mijn renault modus gaan plaatsen, kan iemand mij aangeven of er een tekening of beschrijving bestaat voor het er af halen van de achterbumper.
Omdat ik niet goed kan zien waar de bevestegings punten zitten, en dus...
Ik ben in het bezit van een Renault modus 1.4
Mijn Display is beschadigd en het loopt steeds verder is deze display goed te vervangen en wat zijn de kosten hier van.
Wie kan mij advies geven.
Het geluidvolume van de radio van mijn Reneau modus blijft op 10 vast hangen. De knopjes doen het wel dus door ligt het niet aan. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Iemand een idee hoe je het middelste ventilatorroostertje (aan bestuurderskant) verwijdert, of alleszins een beetje open krijgt.
Er is een stukje van mijn telefoonhouder ingeschoten en ik krijg het er niet uit met een tang of dergelijke ( ondanks...
Kan er iemand zeggen waar zich de krukassensor bevindt? (Modus 1.5dci/70 nov.2005)
Bij het uitlezen met een eenvoudig diagnose-ding, wordt er gewezen op de krukassensor.
Maar degene die ik dacht dat het was trek ik nu in tweifel vermits bij...
Ben de code van de radio kwijt door defect aan accu.
Is er iemand die mij aan code kan helpen?
Het model nr. RENRDW 137-00
P970 Security
RNRD 1360113114
Prod.no FD0806390113114
alvast hartelijk dank.
Mijn zus heeft een modus en ze wil dagrijverlichting plaatsen mijn vraag is nu hoe sluit ik deze veilig aan en welke kabels gebruik ik het beste om de stroom af te...
Ik heb in mijn Modus een radio Tuner List, weet iemand of het mogelijk is om daar een Philips cd-wisselaar met een aansluiting van een Megane radio op aan te sluiten met een andere kabel?
Het is moeilijk voor mij om precies te achterhalen of bepaalde types Modus een gordijn-airbag voor/achter hebben.
Bij de zij-airbags kan je dat gemakkelijk zien aan het plaatjes aan de zijkant van de stoelen.
Maar hoe zie je dat bij de...
mijn Renault Modus geeft nu een dan een melding remmen defect met de daarbij horende dashboard lampjes onderhoud , direct stoppen . Maar de auto funktioneerd 100%. De garage heeft de auto uitgelezen en krijgt de melding ABS als fout gebied. Dit is...
hallo
ik wil me van philips daylight op de auto aanbrengen renault modus.
ik denk dat de gebruiksaanwijzing wel duidelijk zal zijn ,maar waar kan ik deze delen vinden in de modus,de aansluitingen.en moet er de bumper daarvoor gedemonteerd...
Voor binnenkort op vakantie te gaan wou ik de achterbank van mijn auto er tijdelijk uithalen. Als je de bank naar voren klapt kan mijn stoel namelijk niet ver genoeg naar achter om comfortabel te zitten + het is toch weer wat plaatsbesparender als...
Ik heb 70.000 km probleemloos (uitgezonderd de normale slijtage) gereden met mijn Renault Modus 1.5 DCI, tot de boordcomputer plots melding maakte van defect inspuiting . De auto begon te resoneren en de motor draaide anders en maakte ook een...
Het lampje van mijn 3de remlicht, in het midden bovenaan, is stuk...
Kan ik dat gemakkelijk zelf vervangen?
Is dat met een 'klik'systeem om met schroeven?
Alvast bedankt op voorhand!
Hallo,
Ik gebruik altijd de snelheidsbegrenzer in mijn modus. Nu heb ik daar een vraag over. Ik stel de begrenzer in op bv. 100 km/h. Als ik richting aangeef naar links om in te halen, springt de begrenzer ervan af. Als ik de richtingaanwijzer weer...
Hallo - kan iemand mij meedelen wat met de bovenvermelde kreet wordt bedoeld.
Ik heb het hele onderhoudsboekje doorgenomen maar kan er niets over terugvinden.
Wel dat ik z.s.m. een afspraak moet maken met mijn Renault dealer.
Alvast mijn dank voor...
Hallo, ik heb een Renault Modus en de linker stuurstang is gebogen.Hoe kan ik deze demonteren en een nieuwe plaatsen.Mag de stang eventueel gerecht worden, koud of warm? Reeds bedankt
Hierbij wil ik mij melden als kersverse Modus rijder. Het is een Modus met brullende 1.2 (75pk) geworden, bouwjaar 06/2007 met airco en PDC. Na mijn Citroen C5 2.2HDi met 136 pk is dat natuurlijk heel wat minder power maar ik moet zeggen dat de...
Hierbij wil ik mijn vader voorstellen als kersverse grand Modus rijder. we komen uit Bunde hij is 50 jaar en heeft jaren opel en ford gereden en op mijn aandringen een renault gaan rijden en hij is super tevreden! (rijzelf vw passat). Het is een...
hallo modus-fans
het el. dak van mijn modus is er spontaan mee opgehouden. Weet iemand waar de zekering van dit dak zit?
Ik heb inmiddels zelf alle zekeringen in het Z.kastje en de 3 grote naast de accu gecontroleerd en deze zijn allemaal goed. Wie...
Ik ga dit weekend de Modus van een kennis smeren en ik heb de motorkap eens omhoog gedaan, maar je ziet geen steek in zo'n ding. Ik zou graag op voorhand dus even weten waar ik de oliefilter kan vinden? En waar zit de microfilter?
Renault is launching the Modus Empreinte limited edition. A superior blend of comfort and sophistication, this special model boasts part leather/part cloth upholstery, a broad range of equipment such as the Air Conditioning Pack, cruise control with...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum