Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn accu is verwisseld. Hierdoor heb ik een code nodig voor het opnieuw in stellen van mijn radio. Ik heb een renault Clio 2003. Ik heb via apps geprobeerd om de codes te achterhalen, maar het klopte niet.
Hieronder staan de gegevens die ik heb kunnen aflezen van mijn radio:
Model No: 22DC278/62B
TOH472
RN278F30463075
Prod no: FD0403180463075
Hallo,
Na 8 jaar nieuwe accu moeten plaatsen in mijn renault.
Na plaatsing vraagt de radio om een code...
Helaas niets kunnen vinden in de boekjes.
Hopelijk kan iemand mij helpen
Gegevens van de Tuner list:
RNRD6950092146
RENRDW240-00
FD01 0518 0092146
8200483757T G523-SECURITY
Hallo, wie kan mij helpen. Mijn navigatie is kapot en nu heb ik op de onderdelenlijn een andere gekocht. Na inbouwen wordt er om een 4 cijferige code gevraagd.
De gegevens van de nieuwe navigatie zijn:
Part No:259150003R
Model No: CCA-2250R
Serail No: 70503515
Onder barcode: 259150003R2250R70503515
Mijn auto is een Renault megane scenic uit 2009
Kenteken: 81-JLF-4
[mention]AronZ[/mention] Dit is wel de code die bij jouw radio hoort. Misschien moet je eens proberen de app Myrenault te downloaden/installeren en daar het VIN-nummer invoeren en kijken welke radiocode daarbij hoort
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
PedroN schreef: ↑24 jan 2021 09:47
@AronZ Dit is wel de code die bij jouw radio hoort. Misschien moet je eens proberen de app Myrenault te downloaden/installeren en daar het VIN-nummer invoeren en kijken welke radiocode daarbij hoort
Ik had die tip langs zien komen... Helaas doet de Renault master het niet in die app. Alleen personenwagens waarschijnlijk. In ieder geval bedankt voor de hulp.
PedroN schreef: ↑24 jan 2021 07:13
@AronZ Jouw code is 7502
@L.kuijlen Met deze gegevens kan ik geen code opzoeken
Helaas werkt deze code niet... Ik ga nog even verder zoeken. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!
Misschien staat je radio geblokkeerd op dit moment?
Even een 3-kwartier aan één stuk aan laten staan, dan kan je nogmaals de code proberen, zou de juiste moeten zijn.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hallo, ik heb mijn accu uit de auto gehaald en er weer in gedaan en nu moet ik een radio code invoeren. Het is een Renault Grand Senic uit 2007 denk ik.
8200300858TC904
Model No: RENRDW131-10
C904 Security
Hi beste, ik ben opzoek naar mijn radio code dit is echter het enige dat ik aan de zijkant van de radio kon vinden, het is een renault scenic uit het jaar 2001
FD7695AD-A3FC-4696-B8A3-721DD9B37D8A.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Beste
De batterij is afgekoppeld geweest van mijn Renault Master uit 2007 en helaas vraagt hij nu naar de code die ik niet heb. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen?
Hier de info op het etiket opzij op de radio:
RNRD7470036889
RENRTD200-00
FD0407090036889
PedroN schreef: ↑24 jan 2021 07:13
@AronZ Jouw code is 7502
@L.kuijlen Met deze gegevens kan ik geen code opzoeken
Helaas werkt deze code niet... Ik ga nog even verder zoeken. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!
Misschien staat je radio geblokkeerd op dit moment?
Even een 3-kwartier aan één stuk aan laten staan, dan kan je nogmaals de code proberen, zou de juiste moeten zijn.
Helaas nog niet gelukt maar ga het normaals proberen. Iedereen in ieder geval voor de hulp, hoop dat het lukt.
goedenavond. Helaas overkomt mij het zelfde als vele forum bezoekers. Na het vervangen van de accu vraagt de radio om een code . kunt u mij daar aan helpen
model no: 22DC239/62R
S543 SECURITY
RN239F40369933
PRO NO: FD0304020369933
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?