Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, even voorstellen en dan een paar prangende vragen. Ik ben martijn en ben helemaal blij met mijn Trafic uit 2003. Het is een 100 dci lengte 2 hoogte 1.
Maar....hij rookt zwart tijdens het optrekken en als je stationair laat draaien dan lijkt...
Ik heb hier van een kennis een Trafic 2.1 diesel staan van 1996 waarvan het voorgloeien niet werkt.
Bij het voorgloeien heb ik geen spanning op de bougie's.
Nu ben ik gloeirelais en een zekering aan het zoeken ik kan ze beide niet vinden.
Weet...
Zo, mijn trafic 2.5 dci 135 Passenger heeft van vandaag een nieuw geluidje .
Aan de rechter voorkant (passagierskant) rattelt er iets dat je er schrik van krijgt.
Het gaat met de toeren mee, en in zijn vrij hoor je het ook , maar dan veel stiller...
Goedendag ik heb nu 3 jaar mijn traffic en steeds een raar probleem met startmotor hij kan het maanden goed doen en dan ineens niets meer even aanslepen en dan weer goed . Maar dit keer gaat deze vlieger niet op als ik hem aansleep binnen een meter...
hallo ik ben sinds kort in bezit van een trafic 2.5 automaat uit 2011.
dit na het affikken van mijn oude trafic bij een brand in de garage waar de oude bus ter reparatie stond.
nu heeft mijn nieuwe trafic een ingebouwd navigatie systeem, maar alleen...
Ben sinds woensdag in het bezit van de nieuwe trafic 140pk.
De eerste 400 km zitten er op en het is een geweldige bus. Hiervoor een vw transsporter gereden en nooit meer. En een Ford transit die beviel ook goed.
De Renault rijd zeer goed...
Geachte heren heb een Renault Trafic uit 1986, maar het likt ons niet om de warmte binnen te krijgen. Wij denken dat de slangen niet goed aan gesloten zitten. Heeft iemand daar een boekje over, alle info is welkom.
Saludos Cordiales Rob.
Weet iemand hoe exact de koplamp moet worden verwisseld bij een renault trafic ? Moet ik onder de motorkap aan de achterkant van de lamp dat gummi/rubber verwijderen?
Ik ben op zoek naar de bijverwarming van mijn TRAFIC 2.5 DCI 107KW uit 2007. Uit diverse forums/plaatjes/etc. Had ik verwacht, dat deze onder de auto t.h.v. de passagiersstoel zou zitten. Helaas kan ik het niet vinden. :(
Wie weet waar ik de...
Hoi allemaal mijn naam is Robedoes en ik ben sinds 3 maanden de trotse bezitter van een Renault Trafic uit juni 2006.
het model is Trafic 1200 L2H1 2.5 DCI Q Automaat met een electronische regelbak.
Wat betreft de automaat geen klagen meer, in het...
ik ben op zoek naar een electrisch schema voor de renault trafic maar vindt niet direct iets terug op google daarvan . daarom op deze manier via het forum .
Gekocht in dec. 2014 mijn Renault Trafic 1600 Bi Turbo 140 pk.
Na enige tijd kwam ik er achter dat de KAARTEN in het navigatie sijsteem toch wel heel oud waren.
Er ontbraken hele rijkwegen , bruggen , afslagen enz.
Als je zelf diep in het navigatie...
Sinds twee dagen ben ik de gelukkige eigenaar van een Renault Trafic 4x4 bus uit 1996, carroserievorm V5BG. Omdat waar ik woon (Kazachstan) niet veel Renaults rondrijden is Internet mijn grote vriend om alle ins en outs van deze...
Ik ging al naar de presentaties in België van de nieuwe Renault Trafics (ook Opel Vivaro's) en er zitten echt mooie dingen bij. Ook het verbruik is weeral minder, maar dat is vooral voor de Master zeer gevoelig, dus mijn volgend wordt misschien een...
Ik ben hier nieuw op dit forum, ik heb een half jaar geleden (iets meer) een renault trafic gekocht.
Hij heeft nu 20.000 gereden en gebruik hem zakelijk (geen zware ritten) en prive.
1.) Nu is het zo dat ik de eerste week dat ik hem had al...
Hallo ik heb een Renault Traffic 2.0 115pk uit 2007. Heb al een tijdje last met wanneer die warm wordt na een minuut of 5-10 ongeveer dan valt ie helemaal stil kan geen gas geven meer maar de motor blijft draaien de rest doet het ook nog...
Sta op het punt een Trafic T328 benzine te kopen, kampeerwagen, met 160000km op de teller.
Nu zit ik mij af te vragen of er speciale aandachtspunten zijn, buiten de carrosserie en inrichting natuurlijk, waarop je moet letten?
Bedoel, het is...
steeds bezig weer een herstel uit te voeren aan mijn campertje, trafic 1, 1,4 met NL2 bak uit 1982(bijna klaar nu) :D , ga ik volgende week een nieuwe koppeling plaatsen. Hiervoor moet natuurlijk de bak eraf. Van deze gelegenheid wil ik...
Ik heb een probleem met mijn trafic 2.0 diesel uit 2008. 2 weken geleden is verstuiver 2 vervangen. Ik heb het eerst niet door gehad. Maar nu reed ik gisteren op de snelweg en ik kon niet harder dan 120 130 plankgas in zijn 6. Met...
Ik heb onlangs een Trafic uit 2006 gekocht. Ik heb gelezen dat wanneer de deurvergrendeling knop voor 5 seconden wordt ingedrukt, er een activatiegeluid hoorbaar is en de automatische deurvergrendeling modus activeert en dus automatisch zal...
Reis naar Bulgarije ( Belgian becomes Bulgarian? ) ultieme uitdaging en gelukt: Van grens in Genk na tankbeurt pleinvol bij schuinhellende wagen dat er 110 liter in kon i.p.v. 90 liter) tot Bulgarije, Sofia in één ruk met volgende gegevens:
De ventilator van onze Trafic II doet het enkel nog in stand 4. Het internet leert me dat het waarschijnlijk de kachelweerstand is. Ik heb ondertussen een nieuw exemplaar en ik zie hem ook zitten onder de motorkap. Vraag is alleen... hoe...
De ontsteking van mijn trafic wil ik graag afstellen na vervangen contactpunten enz.
Nu vind ik in de wph dat de punten voor de ontsteking bij het vliegwiel en dus de bak zitten.
Iemand hier ervaring mee?
De aangegeven punten kan ik iig niet...
Een vraagje
Ik heb een renault traffic 2.0 FL van 2007 met 130000km en heb geen druk meer op mijn ambriagepedaal (ligt plat op de grond)
Kunnen jullie mij vertellen wat er aan de hand kan zijn?
Kan ik dat verhelpen met te ontluchten?
Hallo allemaal,
Is er iemand die voor mij tegen een mooie prijs een goeie stabilisatorstang heeft met prima rubbers zit bij de achteras.
Of alleen de rubbers heb liggen ??
Ik heb een Renault Trafic T 1100 busje van 1996 met benzine motor. Wie kan...
Ik krijg voor weinig geld een Trafic-sloper aangeboden. Ben echter in het bezit van een Master. Zijn de onderdelen onderling uitwisselbaar van dit broertje en zusje, of verschillen ze onderling als dag en nacht=
afgelopen dinsdag ben ik vader geworden van een wolk van een zoon :-) Nu heb ik, zoals zovelen, een maxi cosi voor vervoer. In personenwagens is er een onderstel te koop die kan worden bevestigd met een isofix aansluiting.
Ik zoek een gordelspanner,zo'n kabel die aan de bodem vast zit.
De auto dreigt daardoor niet meer goedgekeurd te worden. Wie kan mij helpen?
Groet, Joop
Wie kan mij helpen aan het handleidingboekje van een Renault Trafic 2.5 DCI Quickshift van 2007, mag ook kopie zijn. De eventuele kosten worden vergoed.
Met vr.gr. Ben
Mijn naam is Emil ten Barge. Ik ben zoek naar een auto op grijs kenteken, maar ben ook Renault liefhebber, mijn opa had jaren terug een Clio I 1,8 Rsi, een leuk en snel autotje! Ik ben tevens lid van het Peugeot forum.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum