Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een vraag een maat van mij en ik hebben allebei dezelfde bus, alleen hij een Renault en ik een Vivaro, nu kan ik zelf veel op autogebied, dus vandaar de vraag is het te doen om zelf de EGRklep te demonteren en schoon te maken, zo ja...
De koppelingsplaten van mijn renault trafic uit 89' met 2,5l diesel motor zijn aan vervanging toe. is zoiets zelf te doen voor een hobbyist met een smeerput? Ik neem aan de dat de wisselbak er onderuit moet. Dus aandrijfassen demonteren, dus...
Hallo, ik heb een carburatorprobleem met mijn Renault Trafic van 1990. Type motor F1N Type carburator Solex 35 SEIA. Het brandstofmengsel is veel te arm. Hij schokt bij het optrekken en ook bij constante snelheid. Alleen als ik de choke een beetje...
(heeft hij een opvoerpomp voor de HD pomp) er is al een andere HD pomp ingezet, Lucas pomp.
Via de handpomp op het filter, krijg ik brandstof in de pomp. Motor heeft met de nieuwe pomp even gedraaid, maar viel toen ook uit, op de zelfde manier als...
Beste allemaal
Ik heb een traffic uit 92 met een startprobleem
Heb inmiddels de bougies en het verdelerhuis vervangen.
Het verdeelhuis waren de punten helemaal van geoxydeert en half weggevreten.
Dus dat werd hoog tijd.
Nu is het zo dat als ik er...
Mijn trafic uit 1989 met 2,5l diesel motor start koud erg slecht. vanmorgen was hij met min 4 oid bijna niet aan de praat te krijgen. Als hij dan eindelijk aan slaat gaat dit gepaard met een beste rookwolk. Dan moet ik nog ong een minuut het...
Na het vervangen van de koppakking en distibutie wil de motor niet meer aanslaan. Na iedere paar omwentelingen pakt hij 1 slag op om vervolgens niet aan te slaan. Mij leek het een timingskwestie, maar dat nogmaals gechecked.
Werkwijze distributie:...
Ik heb me net geregistreerd en gooi er meteen vraag in.
Ik kan een Renault Trafic kopen met een 2.5 dieselmotor. Bouwjaar is 1992 en de wagen is in 2000 ingevoerd vanuit Oostenrijk. De wagen staat op een chassis van een Renault...
Hallo,
Ik ben hier nieuw !
Kan iemand me vertellen WAAR ik de volgende informatie kan vinden :
WELKE motoren en WELKE automaten kunnen te vinden zijn in een TRAFIC van 1995 ?
En in welke onderlinge COMBINATIE ?
Een antwoordje hierop zou me...
Heb momenteel problemen met de bak van m'n (prive gereden) Trafic dCi 140.
Slechts 17000 kms en nu al gierende geluiden die duiden op een kapot differentieel.
De dealer onderkent het probleem en heeft het bij Renault Nederland...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum