Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hier een vraag waarop de plaatselijke renault garage bij ons geen antwoord kan geven.
ik heb een renault trafic omgebouwd tot minicamper. bij nat weer slaat de auto soms af als ik in de twee rij of begint de auto te stotteren. het...
geachte
ik hoor steeds een zoemend geluid, het geluid komt uit de richting waar versnellingspook zit maar dan wat lager, ongv waar de verwarming zich bevind
het is vooral te horen as de moter koud staat, eens op tempratuur verdwijnt het
ook is het...
Sinds een klein jaar heb ik vanwege m'n werk een renault trafic geleasd.
Nu wil ik binnenkort verstralers gaan aansluiten, maar helaas heb ik nog niet veel kennis van renault.
Wie kan mij helpen??
Onder de bumper heb ik wel de orginele bedrading...
Hoi,
Ik heb een probleem met de bediening van de ventilatie/verwarming van onze trafic 2007. Het is niet meer mogelijk om de verschillende blaasposities te kiezen, de schakelaar werkt niet. Na het verwijderen van het bedieningspaneel zag ik dat de...
Wij hebben vorige week een Renaut Trafic T423 kampeerauto gekocht met een 2.1 dieselmotor met 4 versnellingen bj. 1981.
Met het kopen van onderdelen wordt er steeds gevraagd welke type het is de T1000D/1200D of 1300D, maar dat staat nergens. Bij...
De condensor van mijn airco is stuk, volgens de Renault kost dit € 900.00 en na veel vijven en zessen wil hij het doen voor € 750.00, ik vind dit erg veel, heb op internet gezocht en zag dat een condensor € 110.00 kost, oke bij de renault...
Is het mogelijk de rugleuning uit te wisselen van de linker met de rechter stoel ?
De rechterstoel is wat versleten in de rug en ik voel lichtjes het frame werk er doorkomen als ik mijn rug in de stoel duw.
Hoi ik was vandaag bezig met mijn radio beter aan te sluiten en al en nu ik toen straks klaar was zag ik dat mijn klokje het niet meer deed, ik heb dit ook een keer gehad toen ik hem net had, toen zat de radio slecht aan gesloten en had die contact...
Was even bij de dealer. Vroeg naar prijs grote beurt en dat zou dan ongeveer 550,- Euro worden.
Is dat een normale prijs?
Men vroeg voor het vervangen van een kloklampje en een nieuwe batterij in mijn sleutel 52,- Euro.
Kan allemaal aan mij liggen...
Hallo,
Kan iemand mij aub helpen om de oorspronkelijke prijs van mijn Trafic te weten te komen?
Misschien zijn er dealers die aan de hand van mijn kenteken de nieuwprijs weten?
ik heb me suf geziocht maar kwam op de site van autotelex en daar moest...
Momenteel kampt onze bus ( trafic 100pk uit 2002 )met een probleem en we weten na heel wat man uren nog het probleem niet:
De bus is tijdens het rijden afgeslagen en wil niet meer starten. Hierop heeft dealer geconstateerd dat er een...
Kan er iemand mij zeggen hoe ik mijn dashboard los krijg, om het daarna deftig te kunnen vastzeten.
Op slecht wegdek en bij de trillingen van de (koude) motor maakt het dashboard een rammelend geluid. Ik heb het gevoel dat de bovenplaat...
Wij hebben een trafic campertje van 1982
Daar is vorig jaar de motor deels van gereviseerd. Na een warm loper kop gevlakt motorblok gevlakt ,zuigerveren vervangen
cilnders gekottert etc
Motor loopt nu heel mooi, maar ik vind dat de temperatuur...
ik wil mijn mistlampen vervangen voor xenon.
alleen als je de halogeen lampen eruit haalt neem je ook meteen de afdicht deksel mee.
bij de xenon lamp zit dat er niet bij. weet iemand hoe ik die xenon lamp vast krijg in de afdichtdeksel of kan ik er...
Hallo,
Weet iemand hoe het kan dat onze Trafic van nog geen jaar oud erg zwaar schakelt als de moter nog koud is.
Het heeft natuurlijk ook met het koude weer te maken ,maar ik ben benieuwd als het echt gaat vriezen. :think:
Is dit niet aan te...
Vandaag met pech langs de kant van de weg. Volgens de monteur van de ANWB was mijn tank leeg.
Tien liter diesel in tank gedaan en ja hoor motor deed het weer, maar wat ik niet begrijp is dat de meter halvol aangaf en ik er maar 36 liter bij in...
Hallo iedereen,
Afgelopen w/end hevige regen zoals jullie wel weten. Ik had de caravan achter de Traffic en voor de 3e keer sloeg hij weer af. Dit gebeurd me dus vaker. Het ergste was afgelopen Februari bij terugkomst van Oostenrijk. In de buurt van...
mijn naam is frank michel en heb de afgelopen tijd heel wat problemen met de zuto gehad.
inmiddels zit ik op vakantie in spanje en heb onderhand hier mijn eigen garage,want ja juist als de vakantie...
ik heb een trafic
laatst een parrot 3100 ingebouwd , dus gewoon via de iso stekkers
mute zit geloof ik op de witte draad de andere mute draden lopen niet door dus kunnen naar mijn idee niets doen.
alles werkt goed ook het bellen en mute schakelen...
Ik ben de distributie van men renault trafic 2.1d(j8s motor) bwj 1996 aan het vernieuwen, maar hoe krijg ik de looprol los?
de nieuwe looprol hangt aan een as met klein groefje erin. Moet ik de oude met een bandijzer verwijderen ?...
2 maand geleden heb ik een renault trafic gekocht, met de bedoeling om hiermee door europa te reizen. Het wordt geen officiele camper, er komt puur een bed/bank en gasstel in.
Nu had ik een paar vragen.
Als eerste, waar kan ik een...
Wij zijn in het bezit van een Renault Trafic Diesel bouwjaar oktober 2007,
dus net uit de garantieperiode. Na het aftanken van de brandstoftank geeft
de meter aan dat de tank niet vol is. De garage zegt dat de tank een keer
vacuum is getrokken en...
Goedeavond beste mensen op dit forum.
Ik zit met een klein probleem. Ik heb een Renault Traffic 2.0 diesel van vorig jaar, nu ben ik op zoek naar de sensor die de inspuiting regeld. Ik heb het luchtfilter gedemonteerd, en heb daarmee iets meer...
Ben sinds kort trotse bezitter van een Reanault Trafic T423 Camperbus.
Tijdens mijn service rondje kwam ik er al vrij snel achter dat deze bus al een heel team doe het zelfers heeft gezien. Niet allemaal even talentvol als ik dat mag zeggen....
Hey, ik heb een trafic uit 89' met een 2,5l dieselmotor.
Ik heb net 2000 km geleden de wisselbak laten vervangen, en nu is de homokineet rechts voor kapot gelopen(de buitenste)
Nu heb ik het spul uit elkaar gesleuteld, alleen hangt de aandrijfas...
Ik heb een ecobox maar weet eigenlijk niet waar de stekker zit die ik moet hebben om hem aan te sluiten. ik heb een trafic van 2008 een 2.5 liter 145 pk. wie kan mij vertellen waar die stekker zit.
Wij hebben sinds 2 maand een trafic van januari 2007. Rijdt echt heerlijk, maar nu gaat het lampje van de handrem niet aan als je dehandrem aantrekt. Bij de garage vertelden ze ons dat dat hoort bij deze trafic, en dat dat lampje alleen maar aangaat...
ik heb een vraag een maat van mij en ik hebben allebei dezelfde bus, alleen hij een Renault en ik een Vivaro, nu kan ik zelf veel op autogebied, dus vandaar de vraag is het te doen om zelf de EGRklep te demonteren en schoon te maken, zo ja...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum