Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Even kort m'n Renault Trafic voorstellen, sinds vandaag gekocht, van 2de eigenaar.
Bouwjaar 1999, 52.000 km (jaja, echt!!) heeft een 1,9 Diesel. Geen turbo of andere 'versnellers'.
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een schema voor de renault trafic 1.9 Dci van 2005.
Het gaat om het schema mbt het gaspedaal/gaspedaal sensor e.d.
Het is zo dat onze schoonzoon (monteur in opleiding) onderzoek wilt doen naar een probleem met onze auto....
Mijn trafic T900 2ltr benz bj 1988 is voorzien van één koelventilator die is geplaatst achter de rechterhelft van de radiator.
Weet iemand of oudere trafics ook zijn geleverd met 2 ventilatoren naast elkaar?
Wat is de reden dat de ventilator alleen...
Ik zit met een probleem bij mijn renault trafic 2.5 dci.quickshift
Mijn voorruit is onlangs vervangen en nu heb ik een vreselijk irritant trilgeluid bij ongeveer 1900 T/pm
Het komt omdat de deksel van het daschboard (grote zwarte plaat) dan...
Hallo,
sinds kort ben ik de bezitter van een trafic uit augustus 2008.
Aangezien de 5 jaar verstreken zijn, zou de distributieriem zo langzaam aan vervangen moeten worden, echter heb ik begrepen dat het ook kan zijn dat er een ketting in zit....
Ik...
Net onderhoud gedaan vandaag, alles op peil weer en gecontroleerd..stukje rijden en in ene beetje bokken (in 5th gear) en daarna geen aandrijving meer...
Ik heb zojuist dus de versnellingsbak van mijn Trafic uit 1992 losgehaald. De as die...
onze Trafic Generation (2.5) kraakt als ik over snelheidsremmers of door putten rij.
Na een kort onderzoek door de garage en wat googeln zou het OF de stabilisator stang zijn OF de draagarmen. Nu stelt men voor, het zekere voor het onzekere, alles...
de koelventilator van mijn Trafic uit 1997 slaat niet aan waardoor de temperatuur van de motor oploopt. Ik heb de zekering vervangen want die zag er niet goed uit maar dit...
Op het dashboard lag een parkeerkaart die is op een of andere manier tussendoor gegleden. Ben al bij dealer geweest gevraagd hoe dashboard weg te halen. Zo makkelijk gaat dat dus niet. Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en wat heb je gedaan om het...
Ik heb zins paar maand een Trafic L2H1 T29 2.5dCi quickshift wn die bevalt mij prima. Maar helaas gaat als ik de auto start niet automatisch ook het dimlicht aan.
Is dit op een eenvoudige manier te verander.
In mijn vorige auto kon ik dit zelf...
Hallo iedereen?
Misschien een dom vraagje maar ik vindt hem niet,, de oliefilter van mijn traffic 107kw 145 pk van 2008.
Het is dus geen filter met huis maar een los filter element en ben op zoek naar het deksel of in ieder geval waar hij zit onder...
bij mijn traffic diesel valt de koppeling weg na een tijdje rijden, als je onder de 80 km per uur blijft gaat het redelijk goed maar daar boven gat het fout als je de koppelings pendaal omhoog haalt dan kan je verder rijden maar als je dus harder...
Hoi,
Einde 2005 kochten we onze Trafic.
Er was toen geen optie mogelijk om een radio met aansluiting voor IPod.
Ook zit er geen zichtbare AUXingang op vooraan.
Na wat speurwerk op internet vond ik dat, als we een Expert Update List Radio hebben, er...
Ik heb een Renault trafic 2 met 2.5 dci 115 pk motor uit 2008 en wil graag zelf het onderhoud gaan uitvoeren. Bij mijn Volvo 740 doe ik dat al 15 jaar, die komt alleen voor de APK. Dit is echter een heel eenvoudige auto, de trafic heeft nieuwe...
Mijn trafic 2ltr benz 1988 houd soms iets in bij 80 kmh. Dit gebeurd niet constant maar komt wel steeds terug .
De choke iets uittrekken en het is voorbij.
Vandaag de carburateur uit elkaar gehad en schoon gemaakt en doorgeblazen maar er zat geen...
Hallo
Zijn er op dit forum nog meer trafic 4x4 bezitters met een 2ltr benzine motor?
ik ben erg benieuwd of het verbruik van mijn trafic bj 88 , 1 op 6.5 normaal is .
Volgens de originele folder moet 1 op 10 haalbaar zijn maar dat zal wel te...
Ik heb een renault trafic 1.4 benzine van 1982 en ben opzoek naar een elektronische onsteking.
Ik word een beetje zat dat ik steeds de contact punten moet afstellen.
Heeft iemand een idee waar ik de elektronische onsteking kan vinden.
Hallo iedereen,
Misschien vinden sommige deze post als een vreemde eend in de bijt .... maar niets is minder waar !
De wagen is van 1986. Renault leverde van de Trafic, de motor, cabine, versnellingsbak, onderstel en assen aan de amerikaanse firma...
Ik rijd een Trafic uit 2005, 1.9 DCi, met een raar probleem
Bij een koude start gaat het voorgloei lampje gewwon even aan en daarna weer uit.
Sinds een paar maanden gaat het lampje weer aan, en blijft dan constant aan. :doh:
Bij koud weer na enige...
Bestaat er een Trafic versie met een dubbele cabine en een klein bankje vorin zodat er 6 personen mee kunnen >? idee is om te inventariseren of het mogelijk is om met 6 personen ( 4 er van zijn kids ) de trafic te gebruiken en ook nog veel mee...
Het controle lampje van de verlichting en de handrem zijn defect . Hoe kom verwijder ik het dashboard gedeelte boven de lampjes?
Trafic 1988.
Groeten
Fred
Wij hebben een Winnebago le Sharo met een Renault Trafic 2.1 TD motor van 1984.
Wij zijn opzoek naar een originele aandrijfashoes aan de passagierskant en aan de wielzijde (buitenkant).
Volgens de Renault dealer is deze niet meer te...
Hallo,
Van mijn Trafic springt de versnellingsbak iedere keer van automaat naar manuweel. Tijdens het rijden kan ik hem wel weer in de stand A zetten maar vaak als ik de bocht om ga schiet hij terug naar M. Is dit een softwear probleem? Kan iemand...
Hallo
Van mijn trafic rammelt de motor die de klep afsluit.(Brandstof vul klep)
de stift die er uitkomt om hem af te sluiten draait rond (zichtbare zwarte stift)
aangezien de laadruimte is betimmerd moet de beplating weg worden gehaald voor ik...
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier op deze site.
Ik heb vandaag een trafic 4x4 buscamper benz type V422 gekocht van 1988. Hij ziet er uit of hij nog nooit uit de showroom is geweest.
Omdat ik onbekend ben met renault heb ik de volgende vragen ....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum