's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci v6
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci v6
Model/uitvoering : espace IV 3.0 dci v6 181 pk
Bouwjar : 2007
Brandstof : diesel
Kkilometers 190000
Beste mijn naam is John
Ik heb een vraag ik heb alleen in de ochtend als ik weg rij dat hij storing geeft dat doet hij twee
Keer als ik rij. Dan stop ik doe hem uit en aan en het is erg de heledag en avond geen last wat zou dat kunnen zijn
Zou er iemand advies kunnen geven
Mvgr john
Bouwjar : 2007
Brandstof : diesel
Kkilometers 190000
Beste mijn naam is John
Ik heb een vraag ik heb alleen in de ochtend als ik weg rij dat hij storing geeft dat doet hij twee
Keer als ik rij. Dan stop ik doe hem uit en aan en het is erg de heledag en avond geen last wat zou dat kunnen zijn
Zou er iemand advies kunnen geven
Mvgr john
Laatst gewijzigd door Admin op 04 apr 2013 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast
Reden: titel aangepast
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 3
- Berichten: 16680
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 09 mei 2025 21:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Begin eens met de auto door iemand met kennis van zaken uit te laten lezen?
Verkeerde gokjes lopen bij deze motor vaak prijzig uit.
Verkeerde gokjes lopen bij deze motor vaak prijzig uit.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Beste
Dat heb ik vandaag laten doen maar kwam niks uit waren geen meldingen
Ze hebben ook gezegd als het weer komt moet ik langs rijden en niet hem uitzetten
Maar dan komt hij niet boven de 2000 toeten en het is levensgevaarlijk
Ze hebben wel gezegd dat misschien de erg klep vuil is dan kan de storing ook komen
Is de erg klep makkelijk er uit te halen ik heb het wel de erg klep van mijnopel signum schoon gemaakt
Dat was namelijk te doen maar waar zit de ergklep van de espace 3.0
Dat heb ik vandaag laten doen maar kwam niks uit waren geen meldingen
Ze hebben ook gezegd als het weer komt moet ik langs rijden en niet hem uitzetten
Maar dan komt hij niet boven de 2000 toeten en het is levensgevaarlijk
Ze hebben wel gezegd dat misschien de erg klep vuil is dan kan de storing ook komen
Is de erg klep makkelijk er uit te halen ik heb het wel de erg klep van mijnopel signum schoon gemaakt
Dat was namelijk te doen maar waar zit de ergklep van de espace 3.0
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 3
- Berichten: 16680
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 09 mei 2025 21:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Een fout in je egr zou gezien moeten worden bij het uitlezen. Is dit bij een dealer gedaan?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Ja dat heb ik laten doen bij Renault dealer bij ons in maasmechelen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Normaal als er een storing is geweest met melding op dashbord is deze opgeslagen in geheugen van ECU
Beginnen met de toevoer brandstoffilter.( lagedruk ) misschien luchtbellen in de leiding die naar de pomp gaan waardoor de wagen niet voldoende toevoer krijgt ? Een heel goed product van renault is nulon ( maar duur ) voor het injectiesysteem te reinigen .En preventief te gebruiken produkt is Tunap (ook al niet van de goedkoopste) maar beschermt het systeem voor elke 20000 km .Als je de wagen start ,hoelang voor deze aanslaat ?
Hoor het graag . Mvg K
Beginnen met de toevoer brandstoffilter.( lagedruk ) misschien luchtbellen in de leiding die naar de pomp gaan waardoor de wagen niet voldoende toevoer krijgt ? Een heel goed product van renault is nulon ( maar duur ) voor het injectiesysteem te reinigen .En preventief te gebruiken produkt is Tunap (ook al niet van de goedkoopste) maar beschermt het systeem voor elke 20000 km .Als je de wagen start ,hoelang voor deze aanslaat ?
Hoor het graag . Mvg K
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Het gebeurd als ik 1 kilometer heb gereden wat ik wel heb gezien
Is er zit zo zwarte bal in daar kan in knijpen in die slangetjes zitten wel redelijke
Luchtbellen kan dat het wezen gr john
Is er zit zo zwarte bal in daar kan in knijpen in die slangetjes zitten wel redelijke
Luchtbellen kan dat het wezen gr john
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Dat is mogelijk .Het (peertje) dient om de brandstoffilter te vullen .
Het kan zijn dat de brandstof terugloopt naar tank .
Als je lang knijpt wordt deze dan hard ?
's morgens eerst oppompen en dan wagen starten .
Kijk dan of je nog een storing krijgt .
Wanneer werd de brandstoffilter vervangen , daar zitten ook dichtingen op die niet mooi kunnen afsluiten .
Mvg K
Het kan zijn dat de brandstof terugloopt naar tank .
Als je lang knijpt wordt deze dan hard ?
's morgens eerst oppompen en dan wagen starten .
Kijk dan of je nog een storing krijgt .
Wanneer werd de brandstoffilter vervangen , daar zitten ook dichtingen op die niet mooi kunnen afsluiten .
Mvg K
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Nou ik ga dat morgen doen ik hou u op de hoogte als het heeft gewerkt
En ik weet niet waneer de brandstoffilter is vervangen ik heb de espace net een paar dagen
Gr John
En ik weet niet waneer de brandstoffilter is vervangen ik heb de espace net een paar dagen
Gr John
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Beste
Helegoede avond
Nou ik heb het vanmorgen gedaan de bal ingeknepen dat hij niet meer kon maar ik ben weggegaan en gelijk sprong hij op inspuiting defect maar ook kreeg ik nu immissiesysteem controleren na twee Keer starten ging inspuiting defect weg en kwam niet meer terug alleen immissiesysteem controleren bleef branden oranje maar die is onderweg toen ik stopte na 30 kilometer bij de bezine pomp en weer starten ook uit gegaan zou het niet aan de computer liggen hoe heet dat ding ik hoor het graag en
Advies
Gr. John
Helegoede avond
Nou ik heb het vanmorgen gedaan de bal ingeknepen dat hij niet meer kon maar ik ben weggegaan en gelijk sprong hij op inspuiting defect maar ook kreeg ik nu immissiesysteem controleren na twee Keer starten ging inspuiting defect weg en kwam niet meer terug alleen immissiesysteem controleren bleef branden oranje maar die is onderweg toen ik stopte na 30 kilometer bij de bezine pomp en weer starten ook uit gegaan zou het niet aan de computer liggen hoe heet dat ding ik hoor het graag en
Advies
Gr. John
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Dan toch nog eens uitlezen .
emissie controleren kan wijzen op een slechte verbranding of toch EGR probleem .
Kan je me eens chassisnr sturen , dan kijk ik even historiek na van de wagen .
Mvg K
emissie controleren kan wijzen op een slechte verbranding of toch EGR probleem .
Kan je me eens chassisnr sturen , dan kijk ik even historiek na van de wagen .
Mvg K
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Beste
Ik heb vandaag alles los gehad ook de contacten van de accu ik heb ook alle stekkers los gehad en met contactspray behandeld
En ik heb d module bij de accu er uit gehaald die was er geoxideerd lijk wel of er accu zuur overheen is gegaan ik heb nu geen
Meldingen in het systeem maar hier heeft u mijn chasssnummer VF1JK0EDC36400498/46 Gr. John
Ik heb vandaag alles los gehad ook de contacten van de accu ik heb ook alle stekkers los gehad en met contactspray behandeld
En ik heb d module bij de accu er uit gehaald die was er geoxideerd lijk wel of er accu zuur overheen is gegaan ik heb nu geen
Meldingen in het systeem maar hier heeft u mijn chasssnummer VF1JK0EDC36400498/46 Gr. John
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
28/4/11 had de wagen reeds 202336 km .
Hoe zit het met de riemen ? vind er niets van terug !
Naast de batterij zit de ECU van de automaat . De ECU van de injectie zit verstopt onder de batterijbak ! en tegen de zijkantwielkast de aansturingsmodule van de injectoren .
Mvg K
Hopelijk geen problemen meer.
Hoe zit het met de riemen ? vind er niets van terug !
Naast de batterij zit de ECU van de automaat . De ECU van de injectie zit verstopt onder de batterijbak ! en tegen de zijkantwielkast de aansturingsmodule van de injectoren .
Mvg K
Hopelijk geen problemen meer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
De riem wordt deze week vervangen want als ik hem start slipt hij door de spanrol word dan ook vervangen
Zou hier ook de fout meldingen van komen of kan dat niet
Mvgr john
Zou hier ook de fout meldingen van komen of kan dat niet
Mvgr john
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Geen idee , nog niet tegen gekomen .
Er zitten wel sensors op om de synchronisatie van de krukas en nokkenas te controleren.
Distributieriem en rollen plus hulpriem en rollen te vervangen !!!!
Mvg K
Er zitten wel sensors op om de synchronisatie van de krukas en nokkenas te controleren.
Distributieriem en rollen plus hulpriem en rollen te vervangen !!!!
Mvg K
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 10
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 apr 2013
- Laatste bezoek: 15 apr 2013 23:45
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Ik acht dat de Renault espace 3.0 v6 dci een ketting had toch geen Riem
Of heb ik het mis
Gr. J
Of heb ik het mis
Gr. J
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 3
- Berichten: 16680
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 09 mei 2025 21:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Als je distributie doorslipt zal je motor gelijk in de soep lopen. Een slippende multiriem kan deze storing niet veroorzaken, hoogstens een melding mbt laadspanning.
De 3.0dci heeft een distributieriem die elke 200.000km ( dacht ik ) vervangen dient te worden, jaartal wat eraan vast zit weet ik niet. Zovaak komen deze motoren niet voor.
De 3.0dci heeft een distributieriem die elke 200.000km ( dacht ik ) vervangen dient te worden, jaartal wat eraan vast zit weet ik niet. Zovaak komen deze motoren niet voor.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2690
- Lid geworden op: 08 jun 2008
- Laatste bezoek: 10 mei 2025 12:21
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Volgens mij 10 jaar of 200.000 km. Wat als eerste bereikt wordt. Als je die riem ziet snap je ook wel waarom, die is veel dikker en breder als de standaard riemen die Renault gebruikt. Multiriem en spanrollen moeten om de 5 jaar of 120.000km.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 3
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 07 feb 2013
- Laatste bezoek: 21 jan 2016 12:04
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
beste John,
Is je probleem inmiddels opgelost? zo ja, hoe dan?
op dit moment heb ik het zelfde probleem, na een kleine 5 kilometer rijden krijg ik de melding Inspuiting controleren. motor uit en aan en geen melding meer. Het leek erop dat het alleen gebeurde als de motor op een bepaalde temperatuur kwam. Bij de garage is de EGR klep vervangen, ik weet het revisie is een optie maar ik ben gesteld op mijn auto (3liter v6 init.). vervolgens 4500 kilometer gereden met caravan naar italie, geen een keer de melding meer gekregen.
bij terugkomst, de dag erna naar de winkels voor boodschappen en "ping" daar is ie weer... vervolgens uitgelezen en als resultaat dat de EGR klep vervangen dient te worden. het vermoeden was dat er door de schone klep en de vervuilde rest van het systeem en deeltjes losgeraakt waren, die de boel blokkeren. Bij de garage het hele EGR systeem met een speciaal schuim laten reinigen, met additieven in de tank maar helaas nog steeds geen effect.
vervolgens is de Luchtmassameter vervangen met geen resultaat. Nu is er vanuit Renault gezegd dat het de EGR koeler is maar anderen zeggen dat het de rekeneenheid kan zijn...
ik ben niet echt technisch maar dat zijn wel twee heeeel uiteenlopende zaken.
heb je dit probleem nog weten op te lossen? ik hoor het graag!
voor wat betreft de distributieset, die moet idd rond de 180000 km geheel worden vervangen (riemen en rollen)
Is je probleem inmiddels opgelost? zo ja, hoe dan?
op dit moment heb ik het zelfde probleem, na een kleine 5 kilometer rijden krijg ik de melding Inspuiting controleren. motor uit en aan en geen melding meer. Het leek erop dat het alleen gebeurde als de motor op een bepaalde temperatuur kwam. Bij de garage is de EGR klep vervangen, ik weet het revisie is een optie maar ik ben gesteld op mijn auto (3liter v6 init.). vervolgens 4500 kilometer gereden met caravan naar italie, geen een keer de melding meer gekregen.
bij terugkomst, de dag erna naar de winkels voor boodschappen en "ping" daar is ie weer... vervolgens uitgelezen en als resultaat dat de EGR klep vervangen dient te worden. het vermoeden was dat er door de schone klep en de vervuilde rest van het systeem en deeltjes losgeraakt waren, die de boel blokkeren. Bij de garage het hele EGR systeem met een speciaal schuim laten reinigen, met additieven in de tank maar helaas nog steeds geen effect.
vervolgens is de Luchtmassameter vervangen met geen resultaat. Nu is er vanuit Renault gezegd dat het de EGR koeler is maar anderen zeggen dat het de rekeneenheid kan zijn...
ik ben niet echt technisch maar dat zijn wel twee heeeel uiteenlopende zaken.
heb je dit probleem nog weten op te lossen? ik hoor het graag!
voor wat betreft de distributieset, die moet idd rond de 180000 km geheel worden vervangen (riemen en rollen)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 20 aug 2013
- Laatste bezoek: 06 okt 2019 21:26
- Actief als: particulier
- Locatie: Eindhoven
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Hoi schum00.
Ik denk dat ik wel weet wat de probleem is bij je auto.
Ik rijd inmiddels mijn vierde grand espace 3.0 dci.
In begin had ik helemaal geen ervaring met die motoren.
Ben zelf heel handig, ik sleutel veel aan mijn auto's.
Zo was het bij mijn ook geweest,dat vervangen dat schoon maken,naar de dealer ging ik nooit.
Daar willen ze altijd dat je de auto laat staan ook voor het uitlezen.
Bij de 3.0 dci motoren. Als de auto begint in te houden,om te beginnen de simpelste en goedkope manier.
Zou ik beginnen met het vervangen van de brandstof filter.
Als er iets is met de Egr klep kun je die meestal uitlezen.
Of krijgt je een melding.
Maar uit ervaring ligt het waarschijnlijk aan die 2 regelkleppen op de hogedrukpomp.
Dat kun je niet uitlezen en krijg je geen melding.
Auto gaat in noodloop rijden.
In het begin als die kleppen niet goed gaan werken.
De ene dag rijd de auto als een zonnetje nikx op aan te merken.
De volgende dag wilt ie niet optrekken,alsof de turbo dan niet werkt.
Het zijn twee magnetische kleppen die open en dicht gaan.
En als ze echt kapot zijn en die moeten vervangen worden,dan gaat de auto slecht rijden.
Optrekken wilt ie niet snelheid maken lukt weleens tot max. 110km/u en zodra je moet afremmen moet je overnieuw gaan beginnen.
Zal meer diesel gaan verbruiken.
Van de 4 espace 3.0 dci die ik gehad heb.
Heb ik bij de eerste en derde auto de elektrische regelkleppen moeten vervangen.
Nu bij mijn vierde van bouwjaar 2006 dus de facelift model moet ik die ook gaan vervangen.
Of je nu een van 2003 rijdt of een vanaf 2006 krijgen ze allemaal mee te maken.
Wat ik wel merk gebeurt dat vaker na een kilometerstand vanaf 250.000km ongeveer.
Na het vervangen van die kleppen zal je meer plezier hebben.
Want de Egr klep moet los de egr koeler eraf,de inlaatspruitstukken eraf.
Dan kun je al die inlaatsysteem schoonmaken.
En de auto zal beter reageren en rijden.
Succes voor alle 3.0 dci rijders
Ik denk dat ik wel weet wat de probleem is bij je auto.
Ik rijd inmiddels mijn vierde grand espace 3.0 dci.
In begin had ik helemaal geen ervaring met die motoren.
Ben zelf heel handig, ik sleutel veel aan mijn auto's.
Zo was het bij mijn ook geweest,dat vervangen dat schoon maken,naar de dealer ging ik nooit.
Daar willen ze altijd dat je de auto laat staan ook voor het uitlezen.
Bij de 3.0 dci motoren. Als de auto begint in te houden,om te beginnen de simpelste en goedkope manier.
Zou ik beginnen met het vervangen van de brandstof filter.
Als er iets is met de Egr klep kun je die meestal uitlezen.
Of krijgt je een melding.
Maar uit ervaring ligt het waarschijnlijk aan die 2 regelkleppen op de hogedrukpomp.
Dat kun je niet uitlezen en krijg je geen melding.
Auto gaat in noodloop rijden.
In het begin als die kleppen niet goed gaan werken.
De ene dag rijd de auto als een zonnetje nikx op aan te merken.
De volgende dag wilt ie niet optrekken,alsof de turbo dan niet werkt.
Het zijn twee magnetische kleppen die open en dicht gaan.
En als ze echt kapot zijn en die moeten vervangen worden,dan gaat de auto slecht rijden.
Optrekken wilt ie niet snelheid maken lukt weleens tot max. 110km/u en zodra je moet afremmen moet je overnieuw gaan beginnen.
Zal meer diesel gaan verbruiken.
Van de 4 espace 3.0 dci die ik gehad heb.
Heb ik bij de eerste en derde auto de elektrische regelkleppen moeten vervangen.
Nu bij mijn vierde van bouwjaar 2006 dus de facelift model moet ik die ook gaan vervangen.
Of je nu een van 2003 rijdt of een vanaf 2006 krijgen ze allemaal mee te maken.
Wat ik wel merk gebeurt dat vaker na een kilometerstand vanaf 250.000km ongeveer.
Na het vervangen van die kleppen zal je meer plezier hebben.
Want de Egr klep moet los de egr koeler eraf,de inlaatspruitstukken eraf.
Dan kun je al die inlaatsysteem schoonmaken.
En de auto zal beter reageren en rijden.
Succes voor alle 3.0 dci rijders
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 3
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 07 feb 2013
- Laatste bezoek: 21 jan 2016 12:04
- Actief als: particulier
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Top. Dank je voor je reactie. Inmiddels
Heb ik al 5000 km gereden zonder verdere problemen nadat het egr systeem nogmaals was gespoeld met die slush.
Maar dank je voor de reactie, als het nog een keer gebeurd neem ik deze info ook mee.
Heb ik al 5000 km gereden zonder verdere problemen nadat het egr systeem nogmaals was gespoeld met die slush.
Maar dank je voor de reactie, als het nog een keer gebeurd neem ik deze info ook mee.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 20 aug 2013
- Laatste bezoek: 06 okt 2019 21:26
- Actief als: particulier
- Locatie: Eindhoven
Re: 's-ochtends storing inspuiting defect espace IV 3.0 dci
Fijn te horen dat de auto goed rijdt.
Nou hopen dat de problemen wegblijven.
Gr.
Nou hopen dat de problemen wegblijven.
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 147 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcje
-
- 2 Reacties
- 545 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 5 Reacties
- 367 Weergaves
-
Laatste bericht door Winniemgb
-
- 14 Reacties
- 860 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 0 Reacties
- 352 Weergaves
-
Laatste bericht door Patrick G
-
- 1 Reacties
- 372 Weergaves
-
Laatste bericht door ap1
-
- 0 Reacties
- 250 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcelvdw