Schudden met stationair

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Plaats reactie

Topic author
henkus
Lid
Lid
Actief als: particulier

Schudden met stationair

Bericht door henkus »

Renault Kadjar 1.5 DCI uit 2015 met km stand 372000.
Goedendag medeforumgebruikers. Ik zit met een flink probleem. Mijn auto staat.ongelooflijl te trillen en te schudden als hij stationair staat te draaien. Als hij warmer is word het erger. Had al wat op internet opgezocht en daar las ik dat het wel eens de verstuivers zouden kunnen zijn. Ik heb toen vier nieuwe verstuivers gekocht en erin gezet. Opnieuw ingeleerd. Toen de auto gestart en helaas het probleem was er nog. Heb de auto toen naar de dealer gebracht. Vanmiddag werd ik gebeld dat ze het niet konden vinden. Dat het waarschijnlijk een mechanisch probleem zou zijn omdat ze met de software niets konden vinden. Ze dachten dat het misschien een compressie probleem zou kunnen zijn en ze er geen goeie compressie meter hadden en die speciaal moesten laten komen zou de rekening pittig kunnen worden. Toen ik zei dat ik er niet heel veel kosten aan wou spenderen belden ze me later op dat ze niet verder wilden met de auto. Dat de kosten niet zouden opwegen tegen de waarde van de auto door de km stand. Kortom ik ben helemaal niets verder. Ikzelf denk namelijk dat het geen compressie probleem is. Auto rijd gewoon goed zonder problemen en is lekker fel. Verbruik is nog helemaal hetzelfde en amper olieverbruik dus ik denk dat het wat anders is. Heeft iemand suggesties wat het eventueel zou kunnen zijn ? Ik weet het niet meer. Blijkbaar meten ze alleen met de computer op foutcodes. Ben benieuwd of iemand van hier iets weet. 😃 Alvast bedankt. Vr.Gr.Henk
Voorheen Renault Megane Estate Bose 1.5Dci uit 2012.
Daarna Renault Kadjar Intens 1.5 Dci uit 2015.
Nu een Renault Megane Estate Bose 1.5Dci uit 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

stadium III
Lid
Lid

Re: Schudden met stationair

Bericht door stadium III »

Motorsteunen ?
Laguna 3 2.0 Turbo BJ 2009

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
henkus
Lid
Lid

Re: Schudden met stationair

Bericht door henkus »

Nee. Dat denk.ik niet. Het.blok heeft echt onbalans. 😊login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Voorheen Renault Megane Estate Bose 1.5Dci uit 2012.
Daarna Renault Kadjar Intens 1.5 Dci uit 2015.
Nu een Renault Megane Estate Bose 1.5Dci uit 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken