Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo hier ben ik weer,een kleine 10000KM na vervangen van een fuseekogel rammelt er weer iets in de voortrein.
Echter ook sedert een paar weken,bij vertrekken in z'n 1 ,dit lukt...
Ik heb een Scenic uit 2001.
Laatste tijd slaat de motor regelmatig af, wat kan dat zijn?
Nog erger, nu al 2x gehad dat bij stapvoets rijden in een bocht het stuur vast slaat!! en even later de motor afslaat.
Stuur kan toch alleen maar op stuurslot...
Heet Ap ben 58 en heb deze week een clio voor moeders gekocht. Na wat kleine reparaties/schoonmaakactie aan Egr en lekke turboslang door verkeerd gemonteerde rubberen...
Ik was op zoek naar een tweedehands Rlink navigatie SD en nu heb ik een kaartje gevonden maar de verkoper weet niet zeker of het een Carminat of een Rlink is. Blijkbaar zit daar verschil tussen....
Model/uitvoering :Clio II
Bouwjaar :2004
Brandstof :D
Hallo,
Een vraagje. Zijn er leden die inzicht hebben in het aanbod, met name de kwaliteit, van onderdelen die de onderdelen sites aanbieden. In mijn speurtocht op diverse sites naar een...
Ik ben op zoek naar een leverancier/hersteller voor de gasdempers van de motor- en kofferdeksel voor een Alpine. Liefst in België.
Renault levert ze niet meer, en nub heb ik met eens laten vertellen dat er hier in Vlaanderen een firma zit die ze...
Model/uitvoering :clio 2
Bouwjaar :2007
Brandstof :Diesel 68PK
Hallo ,ik vroeg me af of jullie als ervaren rotten een voorkeur hebben voor een bepaald gloeistiften.
Ik heb er nodig,en wou ineens brandplaatjes bijbestellen,er zit nog een tik in...
Hallo beste renault rijders
Ik ben sinds kort de eigenaar van een renault laguna 2.2 dci uit 2004 er zit een cabasse auditorium tronic 6cd wisselaar in nu als ik cd's afspeel en ik wil het volgende nummer erop zetten dan shufflet die en dat wil ik...
Er staan al een paar vragen met ongeveer, maar niet helemaal, hetzelfde probleem.
Als ik rij met gas erop hoor ik geen geluid, maar zodra ik het gas loslaat lijkt het net of...
Het gaat om de schakelaar aan de bijrijders kant, de garage heeft er onlangs een hele nieuwe schakelaar ingezet maar helaas daarin ook geen licht, nu willen ze binnenkort verder gaan zoeken maar ik dacht als nou iemand dit herkent scheelt het weer...
Had voordat we op vakantie gingen een tweedehands tomtom live navi aangeschaft. Dag voor vertrek bleek tot mijn verbazing dat alle kaarten van Europa er in zaten behalve Frankrijk! Vreemd iets op zich en niet zo prettig daar we via...
Met een koude motor slaat hij altijd in 1x aan...
Zodra hij warm is.. dus als we 10 min gereden hebben..
En we stoppen dan voor bijv even tanken.. (4 min) en als we...
Nu anderhalve maand terug een renault Scenic 2.0 16V gekocht.
Het moment dat ik de proefrit ging maken klonk hij wel wat zwaar, maar ik ben helemaal geen Renault gewend dus geen idee hoe dat echt klinkt.
Proefrit ging allemaal goed, auto reed...
Model/uitvoering : Renault Captur
Bouwjaar : 2013
Brandstof : Diesel
Hallo, ik heb een vraag over de ruitenwissers op de Renault Captur (bouwjaar 2013). Deze auto moest speciale ruitenwissers hebben of zo hadden mij op de Renault service...
Model/uitvoering : megane II
Bouwjaar : 2006
Brandstof : Diesel
Ik krijg mijn deuren niet meer automatisch geopend, hij start ook niet meer automatisch, moet de kaart in de schuiver steken en dan nog met veelmoeite. Wat is er stuk en wat kan ik...
Ik heb de auto sinds januari 2015 en gelijk met een trekhaak gekocht. Deze is een originele Renault trekhaak nr 8201153890
Al die tijd vond ik het fietsenrek dat ik gebruikte wat...
Ik heb een nieuwe Megane station diesel.
Automaat met Hill assist.
De hill assist werkt goed als je op een redelijk steile helling staat maar als je met je voorwielen b.v. op een verkeersdrempel stil staat (hij staat in de drive) en je laat de rem...
Wat zou het kosten om het dak van een Scénic - 2.0-16V Expression Luxe te laten spuiten
het dak is dof geworden en de vernislaag begint los te laten.De kleur is rood.
Je kan het niet op de foto zien jammer genoeg maar het dak is helemaal...
Scenic II:
2005 :
1900 diesel :
Ik moet mijn linker aandrijfas vervangen maar weet niet of er olie uit de schakelbak zal lopen als ik deze lostrek. Heeft er iemand ervaring of een filmpje,
goededag.
ik heb pas een Renault Clio gekocht van 2004.
maar nu wil ik er een trekhaak onder zetten.
maar ik weet niet hoe ik de stekker moet installeren.
kan iemand mij dat even uitleggen.
alvast bedankt.
Model/uitvoering : megane scenic
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine.
Enige tijd geleden is de distributieriem vervangen. Soms jankt de dynamo of de riem moet aangespannen. Dat als ik de lampen aan heb, airco aan en natuurlijk de radio.
Soms is...
Hallo , ziens een paar weken als ik op gas rij stop hij als ik snel door een scherpe bocht ga, het groen lampje blijft gewoon branden. (dat hij op gas staat ) Dan...
Model/uitvoering : renault clio 1.4
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine
bij het starten van de auto knippert het motorteken
ik krijg de auto dan niet gestart
mvg theo
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum