Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo ik heb een laguna van 1999 Ik heb verwarmde spiegels maar volgens mij doen ze het niet of ik weet niet hoe ze aangaan.
Volgens mij doen ze helemaal nix.
wie kan mij hierbij helpen..
Hallo,
Ik heb een vraagje mijn kachel werkt dus ook niet en heeft hetzelfde als marcot1.
MIjn temperatuur van de auto loopt wel goed op.
Maar hjij geeft heel even warmte in de auto en als ik de blazer aanzet dan is mijn warmte weg.
Wat zou dat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum