Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb vandaag nieuwe bobines gekocht van Valeo, nu zit d'r bovenop een groen plastic kapje met het merk.
Onderop de bobine zit een lange soort rubberen hoes.
Zijn dit beschermingsdingen en moet ik dit eraf halen?
ik vroeg me af of het mogelijk is om cruise control in te bouwen bij mijn wagen.
Ik ben wel handig maar volgens mij net niet handig genoeg om dit zelf te doen.
Iemand enig idee of er ergens...
Model/uitvoering :Clio 2 fase 2
Bouwjaar :
Brandstof :
Hallo,
ik wil de winterbanden op m'n clio ruilen voor zomerbanden.
2dehands kan ik er alu velgen bijkrijgen,maar deze zijn dan 195/50R15 ipv de standaard maat 175/65R14,
Passen deze grotere...
Model/uitvoering :Renault Clio 1.2 8V DFF726
Bouwjaar :2002
Brandstof :Benzine [/b
Hoe kan ik de kilometerstand aflezen? De motor is defect en als ik het contact aanzet kan ik de stand niet aflezen.
Model/uitvoering :Renault Clio Estate 1.2T
Bouwjaar : 2008
Brandstof : benzine
Sinds een paar weken doet mijn ruitenwisser aan de voorkant raar. Na het starten doen ze het, maar als ik eenmaal aan het rijden ben, gaat die soms niet meer uit en...
Sinds 2 weken ben ik in bezit van een megane uit 2009.
Nu heb ik het gevoel als of er een raam open staat tijdens het rijden. Niet dat het echt tocht ofzo maar ik hoor me zelf...
Model/uitvoering :megane grand tour
Bouwjaar :2006
Brandstof : Diesel
Mijn kachelventilator doet het niet meer, waar zit deze verstopt? in het motorcompartiment of .....
Met de winter in aantocht geen verwarming, niet fijn.
Model/uitvoering :grand scenic
Bouwjaar :2006
Brandstof :diesel
Hallo ,
ik wou bovenstaande obd2 lezer kopen.
Maar wat is nu het verschil tussen Wifi en bluetooth?
Ik heb een android tablet en een windows tablet + windows laptop.
ik neem aan...
Rond de 1.200 toeren gaat mijn dashboardkastje rammelen als een gek. Wanneer ik 'm open laat, is het geluid meteen weg.
Ik heb er al alles uitgehaald,...
Renault master I meubelbranche
Jan 1984
Diesel
Omgebouwd voor paardentransport
Hallo allemaal.
Ik heb een aantal jaren geleden een master met meubelbranche omgebouwd voor paardentransport. Toen was de diesel nog wegenbelasting vrij. Inmiddels is...
Ik heb een probleem met mijn Clio uit 1999. Bij het gas los laten rond de 60/90 km/u heb ik een raar geluid. Dit geluid gaat niet weg bij het indrukken van de...
Ik wil graag een uitlees apparaat kopen voor mijn auto. Wat zouden jullie aanraden, een clone clip uit China kopen of hier in Nederland voor een paar tientjes meer. In Nederland heb ik natuurlijk...
Net even weg geweest lopen aan de Donau, terug in de auto kon ik niet meer schakelen. Stond in de eerste versnelling en kan dus niet meer schakelen, ben in de eerste versnelling naar huis gereden met 15 a 20 per uur, even wennen! Kan...
Bovenstaande auto heb ik op het oog om te kopen, echter eerder nogal wat pech gehad met een Renault Megane, vandaar deze post. Het betreft de Renault Scenic 2.0 16V Tech Line,bouwjaar 2006, lopend op LPG-G3.
Sinds een paar dagen maakt mijn Twingo een zoemend geluid tijdens het rijden. Dit geluid begint pas als de motor warm is.
In eerste instantie kan ik het nog weg remmen maar dat helpt na een paar keer ook niet meer....
Model/uitvoering : Renault sceniec II
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
Bij het starten van het voertuig.
Wil hij niet stationair lopen.
Moet hem dan helpen of nog een tweede keer starten.
Dan moet ik hem nog helpen.
Dit is gekomen ma dat de...
Ik overweg de aanschaf van een (Clone) CAN Clip, eventueel met een nieuwe blanco keycard.
Ik wil deze gebruiken om bijvoorbeeld de storing van mijn airco te kunnen onderzoeken en de foutcode die hier bij...
Model/uitvoering : megane coupe 2.0 ide
Bouwjaar :2000
Brandstof :benzine
Beste lezer,
Mijn renault megane maakt een brommend geluid tussen de 2500 en 3000 toeren daarna is het niet meer te horen. Dit gebeurd in elke versnelling en ook als de...
Had ik een tijdje geleden een probleem met een zoemend geluid in mijn Renault Megane II 2.0, is er nu een brom! Het gekke is, die brom is er alleen maar...
Model/uitvoering: Mégane II, 2.0 Dynamique Comfort
Bouwjaar: 2003
Brandstof: Benzine
Ik heb vanochtend mijn eerste auto gekocht en ben er mee gaan rijden.
Het betreft een Renault Mégane uit 2003.
Tijdens de proefrit hoorde ik al een nare zoem...
Model/uitvoering :laguna ide
Bouwjaar :2002
Brandstof :benz.
Hallo, afgelopen zaterdag heeft een monteur het gasklephuis vervangen en ingelezen, want de auto had last van injectie storing.
Op het eerste gezicht reed die weer goed, dus de volgende...
ik heb een vraag
is het mogelijk dat je zelf de service interval kan restten ik bedoel het interval
dat verschijn als de auto voor eeen onderhouds beurt moet
Ik heb sinds ruim een week mijn megane coupe II nu heb ik wat problemen met mijn snelheidsmeter de ene keer doet die het wel en de andere keer doet hij het niet. Het komt wel eens...
Vorig jaar heb ik een renault megane gekocht waarvan direct de distributie is vervangen.
Omdat de auto een foutcode gaf heb ik de distributie na laten...
Model/uitvoering : renault megane scenic 1999
Bouwjaar : 1999
Brandstof : benzine en lpg
Omdat elk bezoek aan de garage voor het uitlezen mij tussen de 25 en 50 euri kost
Zat ik te denken om zelf zo ding aan te schaffen.
En ook handig om gratis...
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
Cross met 2000 cc motoren. En ene rijdt met een 2300 cc, bedriegt de boel dan. Ik heb dat vroeger van ver eens gezien dat men dat naziet door de jury.
Iets erover vinden doe ik niet.
Dan maar fantasie...
Model/uitvoering : Clio 1.2 TCE Dynamique
Bouwjaar : 2008
Brandstof : benzine.
Hallo ik overweeg om dit type te kopen maar vraag mij af of een kilometer staand van 180.000 ook te veel is.
Ik zelf rij gemiddeld maar 7.000 kilometer per jaar .
Heeft...
Model/uitvoering : Megane Grandtour 1.6 v16
Bouwjaar : 2004
Brandstof : LPG
Wanneer ik mijn auto uit zet en vervolgens uitstap dan ontgrendeld ook mijn achterklep.
Dit vind alleen plaats bij het bestuurdersportier en alleen als de motor uit gaat....
Goedemiddag,
Afgelopen week heb ik mijn Scenic behoorlijk onder handen moeten nemen, Remblokken voor vervangen en daarna stopte mijn Dynamo er mee, en daar gister andere ingezet. Nu doet mijn...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum