Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Een vriend van mij heeft een Renault Scenic uit 2000 met het volgende probleem:
Wanneer je op het knopje van de sleutel drukt ontgrendelen alle deuren en de kofferbak (zoals het hoort), wanneer je de kofferbak dan met de drukknop wilt openen...
ik heb een laguna uit 2002 met de standaard radio erin. Ik heb hem eens eruit gehaald en zag dat hij wel een ingang heeft voor een cd wisselaar.
Hier een foto van de radio:
Ik heb sinds kort een twingo uit 1997. erg blij mee.
Nu zit erbij de twingo heen gebruikershandleiding dus heb geen idee wat al dielampjes betekenen.
Nu heb ik gisteren mijn handrem erop gezet, dit doe ik haast nooit omdat ikhem vaak in de...
Ik heb gisteren een Renault megane coupe 1.6 gekocht uit 1998.
Naarmate ik ben gaan rijden heb ik al 3 problemen ontdekt, probleem 1;
Tijdens het rijden gaat vaker mijn handrem lampje aan, niet continu maar het knippert soms een beetje. Wat me...
ik ben nieuw op dit forum en recentelijk in het bezit van een Megane CC.
zelf ingevoerd uit Duitsland, mooie auto maar zonder cruise-control.
wie weet of kan me vertellen of ik daar alsnog een orginele in kan bouwen?
(met een stuur uit een...
Om de 150 à 200 km verschijnt er op het display de mededeling injectie controleren Ook het oranje steeksleutelje gaat branden. Er is aan de motor niks te merken. Als de motor gestopt wordt en weer opnieuw gestart is de mededeling weg om na 150 à 200...
Ik heb onlangs een nieuwe Ipod touch gekocht.
Bij het aansluiten op de USB aansluiting van mijn Scenic III (2010) krijg ik de melding dat het apparaat niet gekoppeld kan worden en ik deze moet verwijderen.
Ik alle boekjes kan ik terug lezen dat het...
Ik ben nieuw hier op dit forum, mijn naam is Alex en wij zijn in het bezit van een Clio RN 1.6 16V uit 1999 met automaat.
Deze auto heb ik vorig jaar aangeschaft voor mijn vrouw. Ik heb de wagen ook gelijk maar gepimpt want ze vond...
hallo ik heb een renault kangoo 1.9dti 2001
het lampje motor probleem brand
ik heb hem uit laten lezen bij 2 renault dealers waar ik 300 euro kijkgeld moest betalen
en nog niet hebben gevonden wat het is
de auto rijd max 2800 toeren in iedere...
Ik wil graag nieuwe audio voor mijn Renault Mégane uit 2000 gaan halen. Speakers zijn geen probleem, maar ik wil ook graag een subwoofer met versterker erin bouwen. Die Woofer zal ook wel lukken, maar klinkt natuurlijk voor geen meter zonder...
Ik heb een fijne :Wall: BB aangeschraft die aangemeld kan worden op een Parrot.
Allen doet zich niet automatisch aanmelden waarneer je opnieuw de parrot aan zet.
Iemand een idee.
toerental van mijn renault laguna 1.8 16v grantour valt hard weg bij ontkoppelen en sturen bij bv inparkeren tot +/- 600 trm en wat is een normaal stationair toerental
graag wat kunnen de oorzaken zijn hij is een paar keer uitgevallen nu niet meer.
mijn vraag is
de fietsdrager velofix voor de modus zou een draagkracht hebben van 30 kg.
mijn alu. fiets weegt al 19 kg dat zou dus heten dat de tweede fiets nog maar 10 kg. mag wegen.terwijl de fietsdrager toch bestemd is voor 2 fietsen.
dus je...
Ik ben in het bezit van een Laguna 2.2 DCI uit 2004. Sinds kort heeft de auto tijdens het optrekken weinig vermogen met een behoorlijke (zwarte) rookontwikkeling. Naar mate de snelheid omhoog gaat verdwijnt de rook en word de trekkracht stukken...
Van mijn Grand Scenic 2005 (58.000 km) maakt de rechter ruitenwisser aan het eind van de slag, dus bij het terugkomen in rustpositie een een rare beweging. Nu heb ik aardig wat speling geconstateerd op het vaste scharnierpunt van de dubbele arm.
Dit...
Hallo allemaal,
Ik rij een Renault twingo 1.2 benzine van het bouwjaar 2009.
Deze heeft 30000km gereden.
Onlangd heeft hij een servicebeurd gehad, sinds dien heb ik een probleem.
Vaak moet ik meerdere keren starten en ook tijdens het rijden viel hij...
Ik heb een laguna uit 2003 met climatronic.
De airco werkt prima en is zeer koud maar als
de motor stationar draait en ik heb de airco aan dan slaat de motor bijna af.
Hij krabbelt qua toerental dan wel weer op maar hij houd het zeer...
Een vreemde gewaarwording, dat was het toen het raam in het bestuurdersportier bij het omhoog doen gewoon scheef de deur uit liep. Terwijl ik de straat uitrij doe ik beide (elektrische) ramen weer omhoog van mijn 3-deurs Clio uit april 2003, en...
Ik heb de arm al verwrongen naar boven om meer druk te krijgen op de wisser.De buiging naar boven staat nogal ver om een goed resultaat te krijgen.Bij andere wagens is de arm naar onder gebogen.Volgens mijn leraar (opel) is het dan weer nieuw,nieuwe...
Tijdens een rit in een zware bui begaf mijn ruitenwisser vooraan het. Dit was uiteraard zeer gevaarlijk. de ruitenwisser stond op maximum en opeens bleef de wisser te ver achter mijn raam steken. Nu beweegt de wisser nog maar 1mm dus er is wel...
Ik heb een aantal advertenties gezien van renault laguna op internet.
Maar dan zie ik staat Renault Laguna RTE of RXI.
Is er een verschil ?
Wat lijkt een betere motor?
Bij mijn huidige scenic bj 97 zit een 7 polige trekhaakcontact welke ik wil vervangen voor een 13 polige. Bij mijn vorige auto (Hyundai) ging dit vrij eenvoudig omdat elke draad makkelijk was te vinden.
Hij draait de laatste 2 weken slecht stationair..
Hij valt uit op onregelmatige momenten. De ene keer houd hij het goed en de andere keer valt ie uit voor het stoplicht..
Ik heb 6 dagen geleden een Megane Classic 1.6 gekocht, (bouwjaar juni 1998) en keek vandaag onder het parafant en kwam deze stekker tegen die niet aangesloten is. Ik heb geen idee waar dat voor is dus dat ga ik niet zomaar aansluiten. Zou het voor...
Hallo, ik ben nieuw hier, en sinds kort in het bezit van een Scenic II fase 1, 1.6 Automaat Dyn Luxe 6-2006.
Ik ben echt heel erg tevreden tot nog toe :D Sorry dat ik eerst met een vraag kom, alvorens me voor te stellen. :oops:
Maar ik heb een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum