Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een renault laguna break 1.8 uit '96.
Het probleem is dat de kachel wel blaast maar geen warme lucht.
De termostaat is ook al vernieuwd.
En de temperatuurmeter komt ook niet hoger als een kwart of minder zelfs.
Ik kijk...
beste mensen,ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een laguna uit 2002,om precies te zijn een grand tour 2.0 IDE zilvergrijs.
echt een mooie wagen,maar ik merkte onlangs dat er voor het schuifdak in de console waar de binnenverlichting zit,twee...
De Renault dealer in Breda is failliet en nu is de 20.000 km beurt uitgevoerd door de Ford dealer. Daar werkt iemand die eerder bij Renault had gewerkt. Beurt is prima uitgevoerd maar sleuteltje blijft staan. Volgens monteur die met contact en...
De uitleg over de typeplaatjes en waarom deze zo belangrijk (kunnen) zijn.
De typeplaatjes zijn bij Renault de sleutel tot de juiste onderdelen voor je auto.
Aan de hand van de gegevens op deze plaatjes kan de Renault dealer de juiste onderdelen...
Ik ben opzoek na wat info, naar een uch/uc bic (zekeringkastje links onder stuur) samen met sleutels en inspuitcomputer. Wie heeft dit nog liggen, ik heb last van een geoxideerd uch/uc kastje en deze kan vervangen worden mits deze...
Hoi iedereen, na mijn laatste post ben ik op zoek gegaan naar deze sensor. Ik vindt deze niet terug. Staat deze sensor bij elke Clio op dezelfde plaats en heeft elke Clio zo'n sensor? Ik heb aan de versnellingsbak, waar deze aansluit aan de motor,...
Hallo,
Ik heb me zopas een twingo aangeschaft, en nu had ik graag eens geweten welk type motor en hoeveel kleppen deze motor heeft. Ik weet enkel dat het een 1.2 injectie is. Het is een twingo van bouwjaar April 2000. In mijn renault boekje hebben...
Ik heb een Magne metingebouwde GPS van TOMTOM.
Maar de correctheid van de kaarten is bedroevend.
Vooral de maximumsnelheden zijn bijna allemaal fout.
Ik heb al enkele keren een update gedaan, maar zonder resultaat.
Mijn Mio van 2 jaar oud (zonder...
Hallo,
Ik ben sinds enkele dagen de trotse bezitter van de nieuwe Megan Grand Tour.
Maar ik heb volgend probleem.
Elke keer ik de wagen start, staat de airco op.
Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat die OFF staat bij het starten.
Ik...
Geachte, mijn echtgenote heeft een Clio 1.2 van 2002 die slecht start (vandaag zelfs niet). Ik heb de ontstekingskaarsen al vervangen en de bedrading ingespoten met een product van Holts. Startmotor draait rond (batterij nog niet lang vervangen)...
Hallo, ik ben op zoek naar een tweedehands renault scenic en heb een interessant exemplaar gevonden, model 2002. MAAR... bij het openen van de dekplaat boven het reservewiel zag ik dat het reservewiel helemaal verroest was en er druppels rond de...
Wie zoekt zich niet soms rot naar dat ene onderdeel of die ene pagina waar beschreven staat hoe je iets in of uit moet bouwen uit jouw geliefde Renault. Let op, vanaf nu is vrijwel alles terug te vinden online.
Alle MR's PR's van alle Renaults ( ook...
Na het vervangen van mijn batterij diende ik de code opnieuw in te stellen van mijn autoradio (GAMME radiosat). Blijkbaar had ik een verkeerde code in mijn bezit. Overtuigd dat dit de juiste code was heb ik een 10 tal keer deze code ingegeven. Met...
Kan iemand mij helpen. Ik heb een renault clio 1.4 mexx en heb problemen met de koppeling, soms als ik de koppeling wil in trappen dat knapt er iets (kun je ook duidelijk horen) en dan blijft de koppeling onderin vast zitten en kan ik niks...
Het hoesje van de versnellingspook is stuk ( zie foto ). Dit wil ik graag vervangen. Maar hoe krijg ik de knop los ? Als ik het kapje eraf klik, zie ik alleen een soort koperkleurige kop, met een klein kunststof 'dingetje' in het midden.
Andere...
Het hoesje van de versnellingspook is stuk ( zie foto ). Dit wil ik graag vervangen. Maar hoe krijg ik de knop los ? Als ik het kapje eraf klik, zie ik alleen een soort koperkleurige kop, met een klein kunststof 'dingetje' in het midden.
Andere...
Voor de APK is het belangrijk dat de accu vast zit. Normaal zit deze bij een Mégane vast met een klem maar deze lijkt bij mij helaas dol gedraaid. Ik kan de accu dus op en neer bewegen en wil voorkomen dat hij wordt afgekeurd.
Ik wil mijn Megane grand tour inruilen bij een garage maar sinds een paar dagen maakt de voorzijde vreemde geluiden bij in en uitveren , al eens eerder gehad met een andere auto maar is hier simpel iets aan te doen zonder deze te vervangen ,...
Mijn zoon heeft sinds kort een Renault Kangoo 1.9 D uit 2003. Ik wil nu olieverversen, bougies nakijken en luchtfilter eventueel vernieuwen. Maar ik krijg het luchtfilter niet open. Ik neem aan, dat de twee schroeven op de grijze doos boven op de...
Enkele weken geleden meldde ik dat er een sensor vervangen was en dit niets opgelost had. De dag voordat ik op vakantie ben gegaan heeft de garage na een uitvoerige analyse nog een sensor vervangen ( zou allemaal om de turbodruk gaan?). Ik ben met...
Graag zou ik contact komen met eigenaren van genoemde auto. Ik rijd deze nu ca 2,5 jaar. Ruim een jaar geleden kreeg de auto nde storingsmelding storing inspuiting . De garage is hierop gaan zoeken en heeft uiteindelijk een klep vervangen onderin de...
Ik heb een probleem...Mijn Twingo start niet...of meestal niet!...
Als ik wil starten lijkt het of de startonderbreker de laatste tijd voor problemen zorgt....als ik dan de centrale -vergrendeling een aantal keren aan en uitschakel en ik heb geluk...
Ik heb een Renault Clio 1.5D, bouwjaar 2005.
120.000 km op de teller.
Heb een afspraak gemaakt bij Renault dealer voor groot onderhoud en vervangen van distributieriem.
Ik heb een renault laguna grandtour tech line uit 2004 met xenonverlichting. Ik kwam er pas achter dat de xenon lamp aan de bijrijderszijde niet werkt. Ik heb de lampen verwisseld met de andere zijde en beiden lampen werken.
Betekend dit dat...
Het is me nu een paar keer overkomen, dat ik de versnelling in de achteruit wil zetten, maar dat de boel blokkeert. Na enige tijd wil het schakelen dan wel weer lukken.
Ik heb dan al een paar keer in de eerste versnelling geschakeld, de koppeling...
Het LV raam mechanisme is onder garantie vervangen.
Deze week is ook het mechaniek van het RA raam defect geraakt. Valt spontaan naar beneden.
Weet iemand of Renault dit vaker voorkomend euvel onder een extra garantie regeling laat vallen ?
Volgens...
Ik ben in het bezit van een megane 5 drs uit 1997. Motor 1.4.
Na verschijdene malen de snaar strakker te hebben laten spannnen begint hij toch na verloop van tijd weer te piepen.
Dit alleen bij het starten. Verder loopt die gewoon...
hello iedereen
mijn man heeft een scenic RXE 1.6 16V uit mei 2001 gekocht
in deze zit een pioneer radio cd en helaas werkt het stuur bedieing niet met deze mee en wij vinden dat erg jammer
wij willen de fabrieks cd radio combi weer installeren...
Onlangs heb ik een Laguna Grand Tour 2.0 16v TechLine gekocht van 2006. Deze auto is uitgevoerd met een Carminat DVD navigatie- en communicatiesysteem. Volgens de handleiding zou dit systeem ook dmv...
Mijn scenic (bouwjaar jan 2005) heeft moeite met starten.
Ik moet er een flinke dot gas bij geven, anders gaat hij meteen weer uit. Soms moet ik het een aantal keer proberen. Meer last als hij lang heeft stil gestaan.
Als ik een heel klein stukje...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum